Bar www.prettymum.nl -> baby in je buik -> Kussens & ondersteuning daar staan de Cariwell Sporty buikband en de Anita Babybelt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik bedoelde meer die steun geven, niet die voor de sier
een prenatal is hier niet in de buurtquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Stiemie het volgende:
Bar ik heb bij mijn vorige zwangerschap de Anita Babybelt gebruikt en die beviel zo goed dat ik 'm in de winkel meteen heb omgehoudenVooral als ik dagen had waarop ik veel moest staan/ veel lopen was dat ding ideaal!
Ik heb 'm gekocht bij een linderiezaak waar ze ook zwangerschapsbh's verkopen. Volgens mij verkoopt prenatal 'm ook.
Ik zeg ook niet dat iedereen verplicht op cursus moet ofzo. Maar het is (vooral) haar koppigheid, het niet willen leren, mensen niet geloven als ze iets proberen uit te leggen. Ergens hoop ik dat ze de eerste paar dagen meteen met hun neus op de feiten worden gedrukt, zodat ze beseffen dat je niet alles op eigen houtje kan doen, in plaats van dat het nog min of meer lukt ook, de manier die zij beschrijft. Ze moet wel een héél makkelijk kind krijgen, wil ze het voor elkaar krjigen zoals zij het in gedachte heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef huuphuup het volgende:
Vervelend Innepin![]()
maar aan de andere kant zijn er -zelfs hier!- mensen die zelfs nog nooit een baby van dichtbij bekeken hadden en die nu toch hele goede moeders zijn. Het klinkt vooral als een beetje puberaal gedrag zo "alles wat zij zeggen is stom en ik doe het lekker op mijn eigen manier want die is veel beter." Puntje bij paaltje komen dat soort dingen meestal wel goed. En sja, vooral niet geloven in regelmaat en dat soort dingen! Dan zit je lekker tot je vierde met een kind wat dramatisch slaapt(zie BE's verhaal in het slaap-topic). Bottomline, ik denk dat jij er weinig aan kunt doen en dat is heel frustrerend ik ken het maar je begint er heel weinig tegen.
Ik denk, als ik heel eerlijk ben, dat hij niet echt duidelijk gevormde 'opvattingen' heeft bedacht over wat je met een kind aanmoetquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef huuphuup het volgende:
Ja nee dat bedoel ik ook niet van die cursus maar gewoon haar gedrag komt vrij puberaal over. Inderdaad het eigenwijze enzo.
Wat vindt je broer er zelf van verder? Staat hij vierkant achter haar of heb je het idee dat hij ook wel eigen opvattingen heeft over hoe hij zn kind groot wil brengen?
Ik ken uit mn eigen omgeving ook zoiets, wel iets anders maar dat heeft me een jaar of 4 gekost om dat los te laten en me er niet te druk meer om te maken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet niet meer of deze nou al eens voorbij was gekomen of niet, maar bij deze, voor teckel-liefhebbers van H&M.
[ afbeelding ]
Ieder z'n eigen opvatting, natuurlijk! Alleen kreeg ik na een gesprek met mijn schoonzusje de kriebels over die van haar. En hoe jij het hebt gedaan is toch héél anders dan hoe zij in elkaar zit hoor, geloof me! Nou ja, ik hoop in elk geval dat het blijft bij 'andere opvattingen' en niet doorslaat naar gewoon echt niet goed voor je kind zorgen (waar zowel mijn moeder als ik nu een beetje bang voor wordt, gezien de manier waarop de mama-to-be zich gedraagt, met natuurlijk meer voorbeelden dan hier genoemd).quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef marlieske het volgende:
Maar ik begrijp je reactie wel Innepin, maar niet iedereen denkt hetzelfde over opvoeden en aanschaffen van spullen.
Commode van drie meter hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe het badje op de commode kan staan. Waar wil je je kindje dan uitkleden en weer afdrogen en aankleden?
Innepin, ik snap dat je je zorgen maakt, maar wrsch is dit een teval van hoe meer je erover zegt, hoe meer zij haar kont tegen de krib gooit. Hopelijk komen ze er snel genoeg achter dat bepaalde dingen toch wel zinnig zijn.Komt vast wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |