Als het alleen stage SC was, had het gepastquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaDrie tekens kon ik niet meer kwijt
Als het alleen SES SC was, had het gepastquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaDrie tekens kon ik niet meer kwijt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het alleen SES SC was, had het gepast
Ja hoor, althans dat vind ik welquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik kom hier even spieken
Is het hier leuk?
Jaaa, we vergeten je niet hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
Dit is wel een echt Cali TTKitkat chunky
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hallo Caliquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn hier niet voor nietsquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik kom hier even spieken
Is het hier leuk?
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superleuk. Echt een aanrader. Was ook een gezellige avond want was pas rond half 1 thuisquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jaaa, we vergeten je niet hoor![]()
[..]![]()
Hoe was het gister bij veldhuis en kemper
Yay ik ontlok reactiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Toen ik de tt zag moest ik even posten
![]()
Alleen daarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Toen ik de tt zag moest ik even posten
![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Superleuk. Echt een aanrader. Was ook een gezellige avond want was pas rond half 1 thuis
Ja.. Er ligt er sinds maandag één op mijn bureau (nu in mijn tas omdat anders mijn papzakkerige collega 'm vast opeet) en ik heb hem nog niet opgegeten.. Ik ga hem bewaren tot zaterdagquote:
het laatste bericht was gepost door Milou_ dat vond ik een goede combiquote:
Ook niet in de buurt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ze dit jaar niet meer bij ons in het theater zijn
Ik doel op mijn TTquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verder praat er nooit iemand met je hier?
Ik ook maar ik moet eigenlijk aan m'n scriptiequote:
Ja maar zoooooooooooooooooooooo slecht voor je. Ik eet alleen nog chocola op zaterdag, 1 chocomuisje of mini-marsje.quote:
K zit in een enorm saaie les.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar ik moet eigenlijk aan m'n scriptie![]()
Tevens werkt mijn netwerk wel, al contact met meerdere mensen door het netwerken om het netwerken
hahaha.. respectquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Er ligt er sinds maandag één op mijn bureau (nu in mijn tas omdat anders mijn papzakkerige collega 'm vast opeet) en ik heb hem nog niet opgegeten.. Ik ga hem bewaren tot zaterdag
Chunky
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
het laatste bericht was gepost door Milou_ dat vond ik een goede combi
Bij mij is het niets doen tijdverspillingquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
K zit in een enorm saaie les.
Echt tijdverspilling hier.
heyquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Collega heeft een engelse klant aan de telefoon![]()
Om eight is starting the voorstelling
wat voor enorm saaie les?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
reallyquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Collega heeft een engelse klant aan de telefoon![]()
Om eight is starting the voorstelling
Ik doe dus niks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij mij is het niets doen tijdverspilling
Cultuur moet je steunenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Maar hier krijg ik korting enzoIk ben en blijf een Nederlander he
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
really
Dat die collega niet met forposition kwam
goedquote:
ik ben ook aan het minderen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar zoooooooooooooooooooooo slecht voor je. Ik eet alleen nog chocola op zaterdag, 1 chocomuisje of mini-marsje.
medmec??? klinkt als een vak dat ik ook had op het CMDquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Medmec. Creativiteit shiz.
Ze legt iets uit.
En thats it.
Dus dan ga je maar fokken
Wanneer mocht je ook als weer naar huis toe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
goed![]()
bijna bijnaaaa naar huis toemaar mijn project loopt eindelijk zoals het zou moeten, ik doe het volgens mijn begeleidster prima (letterlijke woorden: I sometimes feel you are supervising me
), literatuurverslag is ingeleverd, heb een stel toffe mensen ontmoet! jah
ik vind het wel leuk hier! Laatst paar dagen naar de hooglanden geweest
tof wel!
en met jouw stage? en in NL?
zat de fotos nog te bekijken. best veel mensen die ik niet kenquote:
Ga je daar vanavond heen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:46 schreef jna het volgende:
TAAAAAAAAAA DAAAAAAAA DAAA DAAAAAAAAA
* jna komt in Andre Rieu sfeer voor vanavond
Ik ga de 30ste vliegen en dan de 11e van april weer terug vliegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wanneer mocht je ook als weer naar huis toe?
Aah leuk toch! Dat het zo lekker gaat![]()
Mijn stage gaat goed! Ben nu langzaam begonnen met die stage verslagen. Maar ik stel het steeds uit![]()
Moet nog 4,5 week.. Dus het schiet al aardig op. Tijd gaat snel.
ja la la laaaaa la... laaaa laaaa la, la la la la laaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:46 schreef jna het volgende:
TAAAAAAAAAA DAAAAAAAA DAAA DAAAAAAAAA
* jna komt in Andre Rieu sfeer voor vanavond
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, naar Ajax waar Andre Rieu ook komt optreden
Oh je gaat ff naar huis toe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga de 30ste vliegen en dan de 11e van april weer terug vliegen![]()
nog 4,5 week? en daarna? ben je helemaal klaarnice
dat gaat lekker dus
en dat van die verslagen ken ik jah
wat moet je de overige 3 maanden gaan doen dan? les volgen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, naar Ajax waar Andre Rieu ook komt optreden
Baby'squote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
Begeleidster is op kantoorMet baby
Wat een dotje!
ik ga ef naar huis toe jahquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh je gaat ff naar huis toe?
Daarna moet ik alles presenteren op school. En alles afronden, en als het goed is ben ik dan klaar met de opleiding
Dan moet je is langs komen in de PUB SCquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
zat de fotos nog te bekijken. best veel mensen die ik niet ken
lisanne en laura zijn 2 vriendinnen van meen kevin, en rick en brendon en vladi ken ik ook nog maar de rest alemaal niet
Dan heb je wel heul lang zomervakantiequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef Milou__ het volgende:
Daarna moet ik alles presenteren op school. En alles afronden, en als het goed is ben ik dan klaar met de opleiding
Nou dat zou goed mogelijk zijn hoor. Als ik alleen wedstrijden zou bezoeken waar ze gegarandeerd winnen zou ik wel naar Ajax-de Graafschap zijn gegaanquote:
* pokequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
medmec??? klinkt als een vak dat ik ook had op het CMD
CMD? Waar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
medmec??? klinkt als een vak dat ik ook had op het CMD
Aah diem cityquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga ef naar huis toe jahik moet nog tot eind juni! wel vet vaag..... kan kiezen tussen 2 data's voor afstuderen en de 1 is wel erg vroeg en de ander is na de vakantie
maar goed
dus je hebt al lekker vroeg vakantieen dan volgend jaar naar Utrecht!
al hard op zoek naar een kamer?
jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je wel heul lang zomervakantie![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Nou dat zou goed mogelijk zijn hoor. Als ik alleen wedstrijden zou bezoeken waar ze gegarandeerd winnen zou ik wel naar Ajax-de Graafschap zijn gegaan
En je bent gestopt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stimmt
Tenminste.. alleen de laatste 1,5 jaar ofzo..
mwa neequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan moet je is langs komen in de PUB SC
Macaronie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Geregeld.
Nu eerst eens wat eten gaan koken. Drie keer raden
Oshiro en Mark enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa neeeerst was het gezellig. maar die mensen waar ik toen veel mee om ging posten er niet meer. en ik ben geen 10er meer ;o en ik kom sowieso amper nog op fok
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd afgelopen zomer
De conclusie van hoofdstuk 8...quote:
Heb je goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben nu al jaloers![]()
Maar heb me wel voorgenomen om eens goed vakantie te nemen deze zomer![]()
Verre familie volgens mijquote:
Ah.. nog een beetje vol te houden daar?quote:
Aanbeveling : Etenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De conclusie van hoofdstuk 8...
IK HEB HONGER!!
Keesiequote:
Eind juni is nog 2,5 maand als ik terug ga... dus opzich best lang... maar heb er ook al 6 maand opzitten hequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah diem city. Pff eind juni klinkt heel kort, maar het is nog best lang
Welke datum wil je afstuderen dan?
Ik ben al wel rond aan het kijken.. Maar als ik klaar ben met stage ga ik er iets meer tijd aan besteden. Ben nu best druk
Ja, is vol te houden, hoewel mn motivatie nu even dood is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah.. nog een beetje vol te houden daar?
Ik zit nu trouwens nog steeds niet ver van je af, maar wel gewoon werkend
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde daar even een reactie op ja
erik ging ik niet echt veel mee om . maar ook ja.quote:
Bij AND, zit daar vandaan gezien iets voorbij het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, is vol te houden, hoewel mn motivatie nu even dood is.
Waar werk je?
Jammer dat je het nu niet meer tof vind.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
erik ging ik niet echt veel mee om . maar ook ja.
Maar nog veel meer mensen. was altijd wel leuk
Poekiewoekiequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik ben jou ook niet vergeten hoor, poekiewoekie
Precies zo gaat het nu. Gelukkig ben ik deze week beter bezig dan vorige weekquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De conclusie van hoofdstuk 8...
IK HEB HONGER!!
Ach het zal vast nog wel gezellig zijn hoor. maar ik ben sowieso niet meer zo veel op fok te vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jammer dat je het nu niet meer tof vind.
Ik heb niks gedaan vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
Helft van de dag weer om, en het gevoel dat ik nog niks gedaan heb
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 16 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 163 Psychonikeo
16. 135 Piles
18. 130 Bravebart
25. 112 motorbloempje
41. 091 jna
53. 078 PieterBas
59. 073 Houniet
74. 066 eer-ik
79. 063 Bootje84
94. 055 Milou__
Hoezo niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ach het zal vast nog wel gezellig zijn hoor. maar ik ben sowieso niet meer zo veel op fok te vinden
Ja had ik gepostquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was al gepost toch?![]()
Zijn die van dinsdag er ook al? Al zal ik daar niet in staan
Oh heb ik niet gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was al gepost toch?![]()
Zijn die van dinsdag er ook al? Al zal ik daar niet in staan
SORRY!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bent mij vergetenEn ik stond nog wel het hoogst van deze SC
![]()
Toen sliep je al denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh heb ik niet gezienSorry
Van dinsdag zijn er nog niet.
Dan issie lekker taai?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik bewaar mijn beschuitje met muisjes wel voor vanmiddag
euh, dat ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen sliep je al denk ik
[..]
Dan issie lekker taai?
Kunoquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey How you doin'
Alles goed met de dames hier? En met Piles ook nog steeds? Ik kom jullie leven verpesten vanaf waarschijnlijk September
gadverdamme....quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef jna het volgende:
Wist je dat als jeen beschuitje met kaas in de magnetron legt, dat ie dan zacht wordt
Alles goed hier in het mooie zonnige Utrecht!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Kuno![]()
![]()
Met Piles gaat het wel aardig hoorEn met u?
Dat kan nu ook al hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey How you doin'
Alles goed met de dames hier? En met Piles ook nog steeds? Ik kom jullie leven verpesten vanaf waarschijnlijk September
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alles goed hier in het mooie zonnige Utrecht!
Dat wil jij wel he?quote:
Als ik alles haal dit jaar!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey How you doin'
Kan maar zoquote:
Als je de magnetron aan zet? Logisch tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef jna het volgende:
Wist je dat als jeen beschuitje met kaas in de magnetron legt, dat ie dan zacht wordt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Hahaha die papzak ziet mij met een beschuitje met muisjes lopen:
"Ooooooh is er beschuit met muisjes? Nou die ga ik even pakken dan!"
En toen waggelde hij met een noodgang naar de keuken![]()
Utrechtquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alles goed hier in het mooie zonnige Utrecht!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Kut, ik ben het vergeten te vragen voor je gister
Ja, kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, slapen is sowieso goed en lekker![]()
vanaf wanneer? ;')quote:
Want hij wil graag samen met jou eten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef Daph_ het volgende:
En ik weet gewoon dat ie zit te wachten tot ik ga eten, want dan gaat ie ook eten
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Want hij wil graag samen met jou eten?
Ik snap je niet Piesquote:
Zo moe ben ik ook weer niet. gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
![]()
Hou op, ik moet wakker blijven
Septemberquote:
Werk Nico eigenlijk stiekem bij jou op kantoor?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Vorige week deed ie dat ook al
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Werk Nico eigenlijk stiekem bij jou op kantoor?![]()
Dat soort dingen hou ik niet bij hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico gaat iedere dag stipt om 12 uur lunchen remember
Hij heeft zelfs een topic aangemaakt met de titel "LUNCH!!!!!!!!!!!" zoals hij iedere dag roeptquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik niet bij hoor
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een topic aangemaakt met de titel "LUNCH!!!!!!!!!!!" zoals hij iedere dag roept
Maar goed ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik niet bij hoor
Ik ga per Juli uit mn kamer aangezien ik stage ga lopen in het verre buitenland...!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo moe ben ik ook weer niet. gelukkig![]()
[..]
September
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dan ben ik heel dicht bij eng geweest denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar goed ook![]()
Anders zou ik je eng vinden
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga per Juli uit mn kamer aangezien ik stage ga lopen in het verre buitenland...!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben ik heel dicht bij eng geweest denk ik![]()
Vorig jaar dan hè
ja...quote:
Ja ik zal het proberenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...Gewoon veel gaan reageren op Kamernet, dan maar 40 euro aan reacties kopen en reageren, maar heb je wel veel kans, en begin op tijd!
Nee hoor. Ik heb je nooit 'eng' gevondenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Lief van je![]()
![]()
Maar we denken er hetzelfde over dus
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een topic aangemaakt met de titel "LUNCH!!!!!!!!!!!" zoals hij iedere dag roept
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:40 schreef Milou__ het volgende:
Nee hoor. Ik heb je nooit 'eng' gevonden
Oeh, niet zo serieus reageren hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat heb je nu nog zelf in de hand he
Beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:45 schreef denB het volgende:
Zo Bilateraal + pauze = 2 uurtjes lekker rustig aan doen
Kreeg geweldig nieuws van mn manager toen ik vroeg of ik kon blijven na mn stage.
Hij ging overleggen of er een Junior iets voor mij gecreëerd kan worden![]()
quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:45 schreef denB het volgende:
Zo Bilateraal + pauze = 2 uurtjes lekker rustig aan doen
Kreeg geweldig nieuws van mn manager toen ik vroeg of ik kon blijven na mn stage.
Hij ging overleggen of er een Junior iets voor mij gecreëerd kan worden![]()
Dat dacht ik eerst ook. Ben nu bezig met een project met wat resultaten dus ik dacht, nu ga ik het vragen ook. En mn collega's willen me ook houden, wat een super relaxed gevoel geeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik moet het ook nog steeds eens durven vragenMaar ik wacht nog maar even tot ik iets goeds afgeleverd heb
Hyvesquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef PieterBas het volgende:
Is nu elke bedrijf aan het twitteren ofzo
Collega's willen me ook wel houden denk ik, maar even kijken of er werk is en wat voor werk danquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef denB het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Ben nu bezig met een project met wat resultaten dus ik dacht, nu ga ik het vragen ook. En mn collega's willen me ook houden, wat een super relaxed gevoel geeft
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hyves
Bedrijven die dat doen kan ik echt niet serieus nemen
Ik snap dat bedrijven web 2.0 willen gebruiken, maar twitter gaat mij echt te ver.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hyves
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik onder een steen gelegen ofzo..
Ach ja.. het is wel liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud dat soort dingen. Nee, ik kan er niks aan doen.
beetje misschienquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
een online dienst, waar je kort kan melden wat je aan het doen ben.. Zo werd de ontdekking van het vliegtuigongeluk bij Schiphol als eerste gemeld op Twitter..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Sorry hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja, dan lig je best onder een steen jaMaar je mist er niks aan hoor
tegenwoordig moet je al bedrijf bijna welquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik snap dat bedrijven web 2.0 willen gebruiken, maar twitter gaat mij echt te ver.
Ah okee. Klinkt niet als iets waar ik me mee bezig zou willen houdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een online dienst, waar je kort kan melden wat je aan het doen ben.. Zo werd de ontdekking van het vliegtuigongeluk bij Schiphol als eerste gemeld op Twitter..
Althans dat dachten veel media.. maar BNR Radio was al een paar minuten eerder.
Ik had twitter al voor het populair werdquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik snap dat bedrijven web 2.0 willen gebruiken, maar twitter gaat mij echt te ver.
Ik zal dus nooit lid willen worden van een bedrijf hyves..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je al bedrijf bijna wel
Mijn bedrijf doet het ook hoor
Ik snap echt niet.. waarom mensen het interessant vinden om.. te weten dat ik een boterham met pindakaas aan het eten ben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Ik had twitter al voor het populair werd
Gebruik het nooit eigenlijk
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is er toevallig iemand van jullie in utrecht? Die mij wat lekkers kan brengen? ik lig met een kater in bed (Gister St. Patricks day) en ik durf niet naar buiten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere website is er niet voor de luie onder ons![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:14 schreef denB het volgende:
[..]Erg leuk dat alle bushokjes met thuisbezorgd volgeplakt zijn.. maar leveren doen ze hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere website is er niet voor de luie onder ons
Volgens die pagina woon ik 's-Gravenzande Noord-oost. Dit klinkt best ghetto..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Sorry, woon er nog nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is er toevallig iemand van jullie in utrecht? Die mij wat lekkers kan brengen? ik lig met een kater in bed (Gister St. Patricks day) en ik durf niet naar buiten...
ach ja.. blijkbaar is het niet tegen te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal dus nooit lid willen worden van een bedrijf hyves..
Oh ja, ik ben er nu achter hoe dat bedrijf aan mijn cv en mijn hyves gekomen is.. Een werving en selectiebureau heeft het bedrijf ongevraagd mijn cv toegestuurd als reactie op een vacature.
[..]tegenwoordig heb je toch ook dat just-eat.nl? Beetje rip-off volgens mij en ook weinig verschil denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere website is er niet voor de luie onder ons
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere website is er niet voor de luie onder onsIk woon op de uithof in Utrecht (universiteitsgebied) en ik zie echt iedere avond wel 10-15 scooters hier rondrijden met thuisbezorgd.nl op hun rug
en je wil toevallig niet gewoon even naar utrecht komen...?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik vind niet echt een probleem, maar ik heb steeds vaker mijn bedenkingen bij sommige werving en selectiebureau's.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. blijkbaar is het niet tegen te houden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hyves
KUT KUT KUT St. Patricksday vergetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wil wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en je wil toevallig niet gewoon even naar utrecht komen...?
Je verandert mijn mening toch nietquote:
Twitter is leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je verandert mijn mening toch nietEn zeker niet wat Twitter betreft. Hyves kan ik nog een beetje in komen, maar Twitter is echt de grootste onzin die er is
![]()
En bedrijven moeten zich gewoon op serieus gebied begeven, en niet op van die baggernetwerken als Twitter en Hyves
quote:
Volgend jaar weer een kans!quote:
die W&S bureau's zijn gewoon om te kotsen inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind niet echt een probleem, maar ik heb steeds vaker mijn bedenkingen bij sommige werving en selectiebureau's.
Twitter is voor mensen die geen sociaal leven hebben en alles maar dan ook ALLES op internet moeten delenquote:
Bijvoorbeeld als LinkedIn..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je verandert mijn mening toch nietEn zeker niet wat Twitter betreft. Hyves kan ik nog een beetje in komen, maar Twitter is echt de grootste onzin die er is
![]()
En bedrijven moeten zich gewoon op serieus gebied begeven, en niet op van die baggernetwerken als Twitter en Hyves
Twitter is totaal oninteressantquote:
Er zijn zat die het volgens het boekje doen.. maar ook gewoon die reageren op alles wat voor komt.. niet kijkend naar de regio, afstand en ervaring.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die W&S bureau's zijn gewoon om te kotsen inderdaad
Maar Linkedin vind ik dan ook een heel goed iets...!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als LinkedIn..
Overigens moet ik daar ook mijn profiel eens gaan updaten.
Een weblog bijhouden deed ik alleen tijdens mijn studie in Zweden.. In het begin is het leuk... om iedereen te vertellen wat je aan het doen was... Na een tijd kan je niks grappigs of interessants meer schrijven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Twitter is totaal oninteressantVan mensen die ik niet ken hoef ik niet te weten wat ze doen (en anders in een uitgebreide weblog), en van mensen die ik ken blijf ik wel op andere manieren op de hoogte
en je vergeet het gewoon steeds...!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een weblog bijhouden deed ik alleen tijdens mijn studie in Zweden.. In het begin is het leuk... om iedereen te vertellen wat je aan het doen was... Na een tijd kan je niks grappigs of interessants meer schrijven.
Ja, de laatste maanden schreef ik eens per maand..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en je vergeet het gewoon steeds...!
Waar hou jij die blog bij dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, de laatste maanden schreef ik eens per maand..
ik schreef de eerste 2 maand als ik iets leuks had gedaan gewoon een kort berichtje, en op het laatste flikkerde ik alleen nog maar foto's online van zuipfeestjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, de laatste maanden schreef ik eens per maand..
daarquote:
ver weg van je oudersquote:
pbinzweden.waarbenjij.nuquote:
YES! Iemand die het met me eens is!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:33 schreef denB het volgende:
[..]
Facebook = win!
Dat gebruik ik voornamelijk, gezien het feit Hyves maar gay is
ja en afgeschermdquote:
D'oh!quote:
Facebook is ook veel beter dan Hyves..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
YES! Iemand die het met me eens is!
Brainiacs op Discovery Channel!![]()
Mijn ouders kende de verhalen en foto's al wel van mn broer, dus ze schrokken niet zo van de feest foto's!quote:
Mijn ouders ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn ouders kende de verhalen en foto's al wel van mn broer, dus ze schrokken niet zo van de feest foto's!
Hoeveel mensen van de Stage SC hebben er trouwens Facebook? We zouden bijna een groep aan kunnen maken op facebook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Facebook is ook veel beter dan Hyves..
Volgens mij wel een groot aantalquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van de Stage SC hebben er trouwens Facebook? We zouden bijna een groep aan kunnen maken op facebook!
Ik heb helemaal nergens een profielquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van de Stage SC hebben er trouwens Facebook? We zouden bijna een groep aan kunnen maken op facebook!
Zeker oor bedrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar Linkedin vind ik dan ook een heel goed iets...!
Ik heb: Facebook, MySpace (doe ik niks mee) LinkedIN, hyves, twitter, livejournal, fobo en een website.quote:
hehequote:
Ik zou ze bijna gaan toevoegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij wel een groot aantal
7 of 8
ow..?quote:
Inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb: Facebook, MySpace (doe ik niks mee) LinkedIN, hyves, twitter, livejournal, fobo en een website.
phfooeeee.... gelukkig....! ik wou al bijna naar de brievenbus lopen voor een geen reclame / geen milou sticker op te plakkenquote:
Scheeld dat jij te brak bent. Maar maak je geen zorgen. ik blijf uit de buurt van jouw brievenbusquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phfooeeee.... gelukkig....! ik wou al bijna naar de brievenbus lopen voor een geen reclame / geen milou sticker op te plakken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Scheeld dat jij te brak bent. Maar maak je geen zorgen. ik blijf uit de buurt van jouw brievenbus
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Scheeld dat jij te brak bent. Maar maak je geen zorgen. ik blijf uit de buurt van jouw brievenbus
quote:
mierenneukers, kan milou het helpen dat ze spellingsaids heeft...quote:
Ik wilde er ook niks van zeggen, maar kon het niet latenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
lekker boeiend weer. je snapt haar toch
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mierenneukers, kan milou het helpen dat ze spellingsaids heeft...
Dat dus. Al is dit natuurlijk wel een lelijke spelfoutquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
lekker boeiend weer. je snapt haar toch
Over 20 jaar is het misschien wel handig om een hoop van je oude vrienden nog op hyves te hebben als je een reünie ofzo wilt organiseren. Daarnaast worden mensen, hoe ouder ze zijn steeds nostalgischer ingesteld. Voor je het weet kijk je naar het nostalgienet.quote:
Verloedering van de taal, ik kan er niet tegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Yesse het volgende:
Ik ken mensen die zecht schrijven, maar die begrijp ik ook nog. Who cares?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |