Ow, ik heb het nooit echt gevolgd, maar ik vind Mia zo leuk. Speelde ook een paar keer in 24 als bad girlquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Echt balen dat the L word klaar is
Ik vertrouw jou niet met cavia'squote:
Natuurlijk meissie!quote:
Ja. Vooral op mijn mieterse tv.quote:
Ik zie boeken als intellectuele pimperij waar je dus niet genoeg van kan hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ORLY?!
[ insert uil-emoticon ]
Ik hoef geen boeken te kopen, daar is de bieb voor![]()
Ruimtegebrek, jwz
Ik moet seizoen 4 nog helemaal zien.quote:
En mag ik daar dan foto's van komen maken?quote:
T is tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, ik heb het nooit echt gevolgd, maar ik vind Mia zo leuk. Speelde ook een paar keer in 24 als bad girl
Je wil je TV verkopen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Vooral op mijn mieterse tv.
*hint hint
S2 E17quote:
Herkenbaar. Maar ze allemaal lezen, daar heb ik dan weer geen tijd voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik zie boeken als intellectuele pimperij waar je dus niet genoeg van kan hebben.
Een volle boekenkast ftw!
Wat voor een tv heb jequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Vooral op mijn mieterse tv.
*hint hint
[..]
Ik zie boeken als intellectuele pimperij waar je dus niet genoeg van kan hebben.
Na mijn opmerking die ik gister maakte?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met cavia's
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 nog helemaal zien.
Ik wacht nog even tot hij op dvd is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 nog helemaal zien.
Moet ik eerst zorgen dat ik naast dr mag liggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En mag ik daar dan foto's van komen maken?
Oke, maak eens een foto van je boekenkast.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een hele mooie deken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En mag ik daar dan foto's van komen maken?
Klopt, in prison is veel toffer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nice.
Hoewel ik S02 niet zo tof vind.
Help me even, welke opmerking maakte je over cavia's?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na mijn opmerking die ik gister maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |