tja, wil Djokovic toch nog wat langer vasthoudenquote:
Wat is de volgende tegenstander van Djoko?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:06 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 4: Verdasco
Zou ook voor het risico willen gaan met Ivan Ljubicic. Of maybe Djoko ipv Verdasco.
Roddick of Ferrer. K denk dat Djokovic ze allebei wel zal verslaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is de volgende tegenstander van Djoko?
Vind ik idd ook maar een beetje vreemd.quote:
Dat was vorig jaar ook al de meningquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind ik idd ook maar een beetje vreemd.
De onderverdeling in punten/picks per toernooi klopt niet.
Als je denkt dat nadal de finale haalt kun je hem nu nog niet spelen om het toernooi ook echt uit te spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:23 schreef danusz1986 het volgende:
Wat k snap niet dat niemand voor Nadal gaat. Omdat k denk dat Murray niet gaat choken tegen Nadal.
Je moet 1 kwartfiale voorspellen ongeacht of deze vandaag of morgen gespeeld wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:21 schreef danusz1986 het volgende:
Moet je nou perse iemand kiezen wie vandaag speelt? of kan k gewoon voor Nadal gaan
Heb je al wel iets meer inzicht in welke pick hoeveel punten oplevert?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef XL het volgende:
Over die puntendiscussie: Bruce heeft gelijk. Je moet niet pieken tijdens de Amerikaanse voorjaarsmasters. Kijk maar naar mij. Geen punten en amper achterop
Dat had ik toch voor het toernooi gepost?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je al wel iets meer inzicht in welke pick hoeveel punten oplevert?
Waarbij Xa en Xb als één pick tellen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Dat had ik toch voor het toernooi gepost?
300 punten verdelen over 7 picks
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarbij Xa en Xb als één pick tellen?
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Miss_S het volgende:
Ik verlies in ieder geval geen punten....
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Roddick verneukt het voor een hoop mensen denk ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Roddick verneukt het voor een hoop mensen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelquote:Op maandag 23 maart 2009 00:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
* De 2009-ranking na Indian Wells:
01. TheVulture 650
02. erkel 640
02. norich 640
04. BliksemSchigt 610
05. dekouwe 580
05. wimderon 580
07. Miss_S 575
08. APK 565
09. sporttv 530
09. Wopper1 530
11. Joris33 505
12. TheGeneral 490
13. RayMania 485
14. Ambrosius 440
15. VerdwaasdeVogel 430
16. Mindlight 350
17. Cavalier1 340
18. Chriz2k 330
19. sven2345 305
19. Timm-E 305
21. Tim86 290
22. BVO 285
23. borisz 270
23. Bruce117 270
25. Vaduz 260
26. danusz1986 255
27. ChielMontagne 250
27. dndiek 250
29. Brahimov 245
30. XL 225
31. Appeltjesmoes 195
31. Nalbandian 195
33. tennisboy 155
34. stefan92 140
35. kleinzusje 130
35. Szura 130
37. Colplay 105
38. de_boswachter 100
39. intel 90
40. jojomen4 70
41. franklop 55
41. PietjePuk007 55
43. Clesar03 40
43. spruud 40
43. VegaKip 40
46. The_Boezelaar 30
47. hayrabet 15
48. Bos81 10
48. Vector_SLD 10
50. groenen 0
50. knijn1985 0
50. Orkie 0
Ok duidelijk. Tnx voor de info.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja. Begint weer op woensdag, dus als volgt:
Pick 1a - Woensdag 25/03 (0 punten)
Pick 1b - Donderdag 26/03 (0 punten)
Pick 2a - Vrijdag 27/03 (15 punten)
Pick 2b - Zaterdag 28/03 (15 punten)
Pick 3a - Zondag 29/03 (30 punten)
Pick 3b - Maandag 30/03 (30 punten)
Pick 4 - Dinsdag 31/03 (vierde ronde) (60 punten)
Pick 5 - Woensdag 01/04 & Donderdag 02/04 (kwartfinales) (100 punten)
Pick 6 - Vrijdag 03/04 (halve finales) (150 punten)
Pick 7 - Zondag 05/04 (finale) (200 punten)
Winst = 300 punten
Ik ga ook hard zakken ben ik bang.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goed werk Bruce
Ik zak hard
Nouja, de belangrijke toernooien moeten nog komen
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:30 schreef Bruce117 het volgende:
IN
----
OUT
TheBoezelaar: Nieminen
Tennisboy: Gasquet
Nalbandian: Nalbandian
Miss_s: Djokovic
Intel: Ljubicic
Ronde 2:
BliksemSchigt: Ferrero, Robredo
Ambrosius: Ferrero, Hewitt
borisz: Canas, Hewitt
Adothehague: Gonzalez, Kohlschreiber
APK: Ferrero, Hewitt
Chriz2k: Canas, Hewitt
kleinzusje: Mathieu, Robredo
BVO: Ferrero, Hewitt
Brahimov: Ferrero, vergeten
Ronde 3:
hayrabet: Canas, Monaco, vergeten
Ronde 4:
PietjePuk007: Ferrero, Monaco, Blake, Tsonga
Colplay: Ferrero, Roddick, Stepanek, Tsonga
Vaduz: Ferrero, Monaco, Stepanek, Tsonga
TheGeneral: Ferrero, Monaco, Stepanek, Tsonga
Danusz1986: Ferrero, Monaco, Berdych, Tsonga
Bos81: Ferrero, Youzhny, Stepanek, Tsonga
Appeltjesmoes: Canas, Roddick, Berdych, Tsonga
Ronde 5:
Wimderon: Ferrero, Monaco, Blake, Roddick, Canas
dndiek: Lopez, Tsonga, Andreev, Youzhny, Canas
mitt: Ferrero, Monaco, Andreev, Roddick, te laat en tevens Canas
XL: Andreev, Monaco, Blake, Roddick, Youzhny
Ronde 6:
RayMania: Canas, Roddick, Blake, Youzhny, Berdych, Andreev
mydarling: Gonzalez, Tsonga, Andreev, Davydenko, Berdych, Blake
Ronde 7:
Erkel: Lopez, Monaco, Blake, Davydenko, Roddick, Berdych, Federer
TheVulture: Blake, Youzhny, Andreev, Davydenko, Berdych, Nadal, Tipsarevic
Cavalier: Blake, Roddick, Andreev, Davydenko, Berdych, Nadal, Federer
Ronde8:
VerdwaasdeVogel: Ferrero, Monaco, Berdych, Roddick, Federer, Nadal, Davydenko, -geen keuze meer-
eentwee: Ferrero, Monaco, Blake, Roddick, Berdych, Nadal, Davydenko, -geen keuze meer-
Tim86: Ferrero, Monaco, Blake, Youzhny, Berdych, Nadal, Davydenko, Roddick
Ronde 9:
Bruce117: Ferrero, Monaco, Andreev, Roddick, Blake, Berdych, Davydenko, Nadal, -geen keuze meer-
druk en zetfouten voorbehouden
Jawel klopt heur.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef wimderon het volgende:
Die te verdedigen punten kloppen niet volgens mij![]()
Allemaal een rondje punten teveel?
[..]
Kijk eens naar de punten van de mensen in ronde 8 en 9. De mensen in ronde 8 hadden in de halve finale geen keuze meer en Bruce in de finale niet meer. Die staan voor 200 (finaleplaats) en 300 (winst) op dit lijstje.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel klopt heur.
Ik heb er 30 punten bij en had pick 3a fout. Ik ben tot pick 3a gekomen, dus krijg ik 30 punkts.
Jij doet het er ook echt omquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Daar issie weer, op dag 1a: Diego Junqueira
Hij speelt tegen een snotneus ... en ja, ik doe het eromquote:
Slech id. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoe je speelt? En hoe meet je of iets het meeste lef is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:33 schreef Tim86 het volgende:
is het geen idee om een stalenballenpick award per dag uit te reiken die bonuspunten geeft? Iemand die de winnende pick hweft met het meeste lef krijgt een bonus op de eerste 4 dagen bijv. Geeft weer een extra dimensie en motivatie om tegen de flock in te gaan..
Het is ook bedoeld als extra dimensie zoals ik al zei. Stalenballenpicks springen er wel uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slech id. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoe je speelt? En hoe meet je of iets het meeste lef is?
Voor de duidelijkheid nog evenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja. Begint weer op woensdag, dus als volgt:
Pick 1a - Woensdag 25/03 (0 punten)
Pick 1b - Donderdag 26/03 (0 punten)
Pick 2a - Vrijdag 27/03 (15 punten)
Pick 2b - Zaterdag 28/03 (15 punten)
Pick 3a - Zondag 29/03 (30 punten)
Pick 3b - Maandag 30/03 (30 punten)
Pick 4 - Dinsdag 31/03 (vierde ronde) (60 punten)
Pick 5 - Woensdag 01/04 & Donderdag 02/04 (kwartfinales) (100 punten)
Pick 6 - Vrijdag 03/04 (halve finales) (150 punten)
Pick 7 - Zondag 05/04 (finale) (200 punten)
Winst = 300 punten
Ik heb er ook al aan gedacht, maar 'k weet niet of dat gaat werken. Het is sowieso vrij subjectief, want Junqueira is misschien wel een onverwachte keuze, maar met een ranking van 73 t.o.v. 1143 van Bhambri zou ik het nou niet echt een risicowedstrijd willen noemen. Misschien dat er achteraf nog iets gedaan kan worden met de stats van XL, dat de speler die het minst vaak met de massa is meegegaan een bonus krijgt ofzo. Maar ook dat idee vind ik niet zo heel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:33 schreef Tim86 het volgende:
is het geen idee om een stalenballenpick award per dag uit te reiken die bonuspunten geeft? Iemand die de winnende pick hweft met het meeste lef krijgt een bonus op de eerste 4 dagen bijv. Geeft weer een extra dimensie en motivatie om tegen de flock in te gaan..
Nee dat is leukquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb er ook al aan gedacht, maar 'k weet niet of dat gaat werken. Het is sowieso vrij subjectief, want Junqueira is misschien wel een onverwachte keuze, maar met een ranking van 73 t.o.v. 1143 van Bhambri zou ik het nou niet echt een risicowedstrijd willen noemen. Misschien dat er achteraf nog iets gedaan kan worden met de stats van XL, dat de speler die het minst vaak met de massa is meegegaan een bonus krijgt ofzo. Maar ook dat idee vind ik niet zo heel tof eigenlijk.
Ik let er meestal wel op wat andere kiezen, maar puur om niet een saaie pick te kiezen. Dit is voor mij het eerste jaar en heb niks te verdedigen dus kan gewoon vol risico nemen in het begin. Denk dat als ik volgend jaar punten te verdedigen heb (wat er niet erg naar uit ziet met mn huidige punten : ')) dat ik dan met veel minder risico zal spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat is leuk![]()
Iedereen speelt toch met zijn/haar taktiek. Ik let er niet eens op wat anderen kiezen. Dus dan moet ik dat wel gaan doen om een bonus te krijgen
Nee dat hoeft niet, maar het mag. Kwestie van een mooie kosten/baten analyse van herr Bowaquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat is leuk![]()
Iedereen speelt toch met zijn/haar taktiek. Ik let er niet eens op wat anderen kiezen. Dus dan moet ik dat wel gaan doen om een bonus te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Das geen stalen ballen pickquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil graag de stalenballenpick prijs voor Ljubicic
Big Sam is een koning die ik nog wens uit te spelen in de latere rondes van dit toernooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had ook voor Big Sam vandaag kunnen gaan, Boez.
Ik ben nog steeds in shockquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
4 spelers uit de top 2009 er gelijk uit, waaronder de #1 TheVulture, die ook gelijk 150 punten verliest.
meteen ook een break achterquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Tommy is de volgende, en Tommy is de volgende, lalalala.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Tommy is de volgende, en Tommy is de volgende, lalalala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef franklop het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaa gaat mijn geluk dan eindelijk keren tijdens deze tennis-game?Die gast speelt toch amper ATP toernooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Is een WTA-partij of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Order of Play voor morgen:
T Tanasugarn (THA) vs N Dechy (FRA)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is af te raden, koos ik vorige week bij pick 1a en gelijk eruitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Poe, wat een dag om te kiezen.... Dag 1b: Bolelli
Dag 1b: Sam Querreyquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had ook voor Big Sam vandaag kunnen gaan, Boez.
quote:Dag 1b: Troicki
Wilde voor Isner gaan, maar die is allang klaar.
Ondankbare toernooitjes eigenlijk, eerst twee rondes met uitsluitend koekenbakkers doorkomen voordat je punten begint te halen.
Ik vind het ook leuk dat jij helpt, maar die lijst staat aan het begin van de paginaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de duidelijkheid, zo ziet het er uit voor dag 2. Van dekouwe en VerdwaasdeVogel geen pick voor dag 1b nog gezien.
Vraag me niet hoe, maar Reynolds is doorquote:
Veilig en Tommy Robredo? Dat zijn twee woorden die meestal heel ver van elkaar vandaan staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:14 schreef franklop het volgende:
Wil toch wat veiligs:
Pick 2a: Tommy Robredo
'quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veilig en Tommy Robredo? Dat zijn twee woorden die meestal heel ver van elkaar vandaan staan.
Ik wil de Haas-stemmers verder vernederen door tegen hun achilleshiel te stemmen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die gaat je het toernooi kosten XL. Oostblok-fix.
Dag 2a: Robredo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veilig en Tommy Robredo? Dat zijn twee woorden die meestal heel ver van elkaar vandaan staan.
Ik had toch echt Sam Querrey vandaagquote:* IN
The_Boezelaar: Junqueira, Troicki (?), Blake
Staat er tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik had toch echt Sam Querrey vandaag
Nah, jij wilde zo graagquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Staat er toch
Misschien moet jij het toch maar bijhouden
Knijn verdient een bonusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef dndiek het volgende:
Zo meteen een weekendje geen internet. Het befaamde doorgeefluik -Vaduz- geeft daarom mijn keuzes door, mocht het nodig zijn natuurlijk
Robredo is ook nog bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weinig slachtoffers vandaag.
Roddick moet nog, maar daar verwacht ik geen ongelukken geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Er zijn zat spelers die nog geen bal hebben geslagen en meer dan de helft ligt er al uit, beetje triest welquote:
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch een beetje de kriebels over Gasquet.
Beide Karlovietsjes zijn idd klaarquote:
Maar seriously. Montanes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.
Hij heeft zich teruggetrokken na het lezen van jouw postquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.
Omdat het zo kut is geregeld met het tijdsverschil, lijkt het me hier wel gerechtvaardigd om Phau dan maar als vervanging van Gasquet te bezien. In de regels staat dat er bij terugtrekken een nieuwe pick mag doorgegeven worden, maar dat lukte hier niet. En omdat Phau gewonnen heeft is dat dan een freebie voor BS en BVO...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft zich teruggetrokken na het lezen van jouw post
Nieuw pick kiezen gaat bijna nooit. Zo'n withdrawal wordt vaak pas op het laatste moment bekend en dan moet je maar net online zijn en dat dan ook nog tijdig zien. Dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat die pot vroeg in het programma zat, waardoor je uberhaupt nog een vervangende pick zou kunnen doen, als je al online bent en het laatste nieuws constant in de gaten gehouden hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat het zo kut is geregeld met het tijdsverschil, lijkt het me hier wel gerechtvaardigd om Phau dan maar als vervanging van Gasquet te bezien. In de regels staat dat er bij terugtrekken een nieuwe pick mag doorgegeven worden, maar dat lukte hier niet. En omdat Phau gewonnen heeft is dat dan een freebie voor BS en BVO...
Dat klopt, daarom is het in dit geval erg handig dat Phau ook gewoon gewonnen heeft. Was dat niet het geval, dan weet ik niet wat XL zou doen. XL?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuw pick kiezen gaat bijna nooit. Zo'n withdrawal wordt vaak pas op het laatste moment bekend en dan moet je maar net online zijn en dat dan ook nog tijdig zien. Dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat die pot vroeg in het programma zat, waardoor je uberhaupt nog een vervangende pick zou kunnen doen, als je al online bent en het laatste nieuws constant in de gaten gehouden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |