Ik had toch echt Sam Querrey vandaagquote:* IN
The_Boezelaar: Junqueira, Troicki (?), Blake
Staat er tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik had toch echt Sam Querrey vandaag
Nah, jij wilde zo graagquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Staat er toch
Misschien moet jij het toch maar bijhouden
Knijn verdient een bonusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef dndiek het volgende:
Zo meteen een weekendje geen internet. Het befaamde doorgeefluik -Vaduz- geeft daarom mijn keuzes door, mocht het nodig zijn natuurlijk
Robredo is ook nog bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weinig slachtoffers vandaag.
Roddick moet nog, maar daar verwacht ik geen ongelukken geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Er zijn zat spelers die nog geen bal hebben geslagen en meer dan de helft ligt er al uit, beetje triest welquote:
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch een beetje de kriebels over Gasquet.
Beide Karlovietsjes zijn idd klaarquote:
Maar seriously. Montanes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.
Hij heeft zich teruggetrokken na het lezen van jouw postquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gasquet is ook een onbetrouwbare underachiever die ongeveer twee keer zo goed moet zijn als zijn tegenstander wil hij in drie sets winnen, de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat risico nog nemen.
Omdat het zo kut is geregeld met het tijdsverschil, lijkt het me hier wel gerechtvaardigd om Phau dan maar als vervanging van Gasquet te bezien. In de regels staat dat er bij terugtrekken een nieuwe pick mag doorgegeven worden, maar dat lukte hier niet. En omdat Phau gewonnen heeft is dat dan een freebie voor BS en BVO...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft zich teruggetrokken na het lezen van jouw post
Nieuw pick kiezen gaat bijna nooit. Zo'n withdrawal wordt vaak pas op het laatste moment bekend en dan moet je maar net online zijn en dat dan ook nog tijdig zien. Dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat die pot vroeg in het programma zat, waardoor je uberhaupt nog een vervangende pick zou kunnen doen, als je al online bent en het laatste nieuws constant in de gaten gehouden hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat het zo kut is geregeld met het tijdsverschil, lijkt het me hier wel gerechtvaardigd om Phau dan maar als vervanging van Gasquet te bezien. In de regels staat dat er bij terugtrekken een nieuwe pick mag doorgegeven worden, maar dat lukte hier niet. En omdat Phau gewonnen heeft is dat dan een freebie voor BS en BVO...
Dat klopt, daarom is het in dit geval erg handig dat Phau ook gewoon gewonnen heeft. Was dat niet het geval, dan weet ik niet wat XL zou doen. XL?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuw pick kiezen gaat bijna nooit. Zo'n withdrawal wordt vaak pas op het laatste moment bekend en dan moet je maar net online zijn en dat dan ook nog tijdig zien. Dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat die pot vroeg in het programma zat, waardoor je uberhaupt nog een vervangende pick zou kunnen doen, als je al online bent en het laatste nieuws constant in de gaten gehouden hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |