Nu wel ja. Vroegâh kreeg je bij de Belastingdienst een veel hogere rente dan waar dan ook, maar dat feest is nu dus over. Misschien moet ik toch maar een VT aanvragenquote:Op zaterdag 18 april 2009 07:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Je kunt toch beter sparen op een spaarrekening waar je ieder moment over kunt beschikken dan bij de belastingdienst waar je maar moet afwachten wanneer ze weer geld in kas hebben om over te maken?
(Of mis ik iets tussen de regels,...?)
Ohhwww,... je hebt het over vroegâh,...quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu wel ja. Vroegâh kreeg je bij de Belastingdienst een veel hogere rente dan waar dan ook, maar dat feest is nu dus over. Misschien moet ik toch maar een VT aanvragen
dat mag ik toch aannemen van wel.... de VT wordt namelijk maandelijks in het jaar uitbetaald.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar heeft iemand nou al over 2008 zijn VT gekregen?
Wijsneusquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag ik toch aannemen van wel.... de VT wordt namelijk maandelijks in het jaar uitbetaald.
De teruggave van de inkomsten belasting echter heb ik nog niemand over gehoord.
Het is ook kredietcrisis bij de belastingdienst,quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef El_Manco het volgende:
waar blijven die knaken?
een brief......quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Kastanje het volgende:
Ik heb net gebelt en krijg rond 5 mei een brief
quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Kastanje het volgende:
Ik heb net gebelt en krijg rond 5 mei een brief
Ik heb het vermoeden dat de BD geen moeite gaat doen om dat uit te zoeken....quote:Op woensdag 22 april 2009 17:51 schreef Jeroen_S. het volgende:
zucht zo bedoel ik dat niet ik bedoel misschien krijgen studenten eerder of fulltime werknemers eerder weet ik veel ik studeer geen belastingrecht ofzo
Als de BD je een bericht stuurt staat het er vaak ongeveer max 1/2 dagen later opquote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef Jeroen_S. het volgende:
ja een envelop, maar dan staat het geld nog niet op je rekening.
en wat staat er dan in die envelop? hoeveel geld je gestort krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |