het stukje begrijpend lezen is hier volgens mij niet aan de orde.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Wanneer leren de mensen lezen? Het maakt geen fuk uit of je het op 1 januari doet of 31 maart. Volgorde van afhandelen is willekeurig. Er is 1 regel: voor 1 april aangifte = voor 1 juli bericht.
Ik zeg altijd: Goddank, weer geen blauwe envelopquote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef Furia het volgende:
Ik wist niet dat ik het ooit nog ging zeggen, maar goed:![]()
![]()
![]()
weer geen blauwe envelop
![]()
![]()
![]()
7quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
....We zijn op pagina 4. ....
Als jij nu eens wat doorwerkt ipv elke dag te fokken krijgen wij sneller ons geldquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het stukje begrijpend lezen is hier volgens mij niet aan de orde.
Zodra mensen tussen redelijke gronden en financiele gronden moeten kiezen kiezen ze financieel. Daar zijn het mensen voor.
Dus dan gaan ze zeggen....... ik HOOP dat het er snel is.
We zijn op pagina 4. Vind ik nog best mee vallen met zoveel FOKkers die aangifte doen.
Lekker laten klagen die mensen... En een brede rug hebben
LOL schoolvoorbeeld van niet kunnen lezenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Kahlen het volgende:
Als jij nu eens wat doorwerkt ipv elke dag te fokken krijgen wij sneller ons geld
Wat moet ik voor je doen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Als jij nu eens wat doorwerkt ipv elke dag te fokken krijgen wij sneller ons geld
Hij bedoelt waarschijnlijk dat al je ex-collega's van de Belastingdienst al die posts van je gaan lezen. Dus je moet minder gaan postenquote:
geen gevolgen... het is een streven... geen keiharde belofte...quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat al je ex-collega's van de Belastingdienst al die posts van je gaan lezen. Dus je moet minder gaan posten
On: nog geen bericht. Maar het is nog niet eens mei... laat staan juli.
Gebeurt het eigenlijk dat het later is dan juli? Zo ja: wat zijn dan de gevolgen voor de BD?
Laten we hopen in mei, kan het wel gebruikenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef Robijn1961 het volgende:
Mijn ervaring leert dat de meeste mensen in mei of juni bericht krijgen. En dus ook teruggave of bijbetaling.
Geweldig hequote:Op zondag 26 april 2009 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
Tis altijd wel een leuke extra vakantiegeld maand ja, als het juni binnenkomt. (Salaris, vakantiegeld, teruggaaf)
Je hebt ze gebeld om te vragen of het wat sneller kon?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef JMarsden het volgende:
Ik heb op 11 februari m'n aangifte gedaan, ze konden nog niet zeggen of deze in behandeling is..
wat mij betreft mag het wel sneller hoor, dan kunnen wij onze tickets voor vakantie kopen; heb namelijk een mooi aanbieding gezien jammer als die er niet meer is.....quote:Op zondag 26 april 2009 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt ze gebeld om te vragen of het wat sneller kon?
Vast genoeg aanbiedingen naar Mexico in de zomerquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef philippines het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het wel sneller hoor, dan kunnen wij onze tickets voor vakantie kopen; heb namelijk een mooi aanbieding gezien jammer als die er niet meer is.....
Yep daar gaan ze vast rekening mee houdenquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef philippines het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het wel sneller hoor, dan kunnen wij onze tickets voor vakantie kopen; heb namelijk een mooi aanbieding gezien jammer als die er niet meer is.....
niet deze...quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep daar gaan ze vast rekening mee houdenAanbiedingen genoeg....
Waarom pas over een jaar?quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Bierie het volgende:
Tegen beter weten in hoop ik toch echt een keer tijdig bericht te krijgen ditmaal
Gelukkig ben ik realistisch genoeg om te accepteren dat het vast en zeker op zijn vroegst over een jaar pas is
Na, dan neem je even een PL en betaal je die terug als je teruggaaf binnen is. Maar nog beter is, als je zo'n aanbieding niet contant kunt betalen, om je teruggaaf op de bank te zetten en niet op vakantie te gaan, zodat je, als je wasmachine stuk gaat, een nieuwe kunt kopenquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef philippines het volgende:
[..]
nuh..... ik ga liever op vakantiequote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na, dan neem je even een PL en betaal je die terug als je teruggaaf binnen is. Maar nog beter is, als je zo'n aanbieding niet contant kunt betalen, om je teruggaaf op de bank te zetten en niet op vakantie te gaan, zodat je, als je wasmachine stuk gaat, een nieuwe kunt kopen
Omdat één á drie jaar over het afhandelen van mijn aangiftes tot dusver naar mijn ervaring de maatstaaf is.quote:
Nah, niets aan de hand dus. Jij krijgt dan volgende maand het geld van 2007 binnen, met rente!quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Bierie het volgende:
Tegen beter weten in hoop ik toch echt een keer tijdig bericht te krijgen ditmaal
Gelukkig ben ik realistisch genoeg om te accepteren dat het vast en zeker op zijn vroegst over een jaar pas is
Dan ook niet huilie gaan doen als de wasmachine stuk is oke?quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef philippines het volgende:
[..]
nuh..... ik ga liever op vakantie
Nee, dan PLquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ook niet huilie gaan doen als de wasmachine stuk is oke?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, niets aan de hand dus. Jij krijgt dan volgende maand het geld van 2007 binnen, met rente!
Ja, jammer dat ze tot 1 juli hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Kahlen het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten hard werken, is al bijna 1 juniNog een maandje...
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef steeze het volgende:
Ik ontvang mijn brief begin mei, heb net gebeld.
Ik heb mijn aangifte begin feb opgestuurd.
Dus als je wil weten of je aanvraag al behandeld is, moet je gewoon even bellen. En je sofi-nummer bij de hand houden.
Dit is het meest kansloze wat ik deze week heb gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die meteen gaan bellen om dat ze geld nodig hebben sporen niet.
dit dusquote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die meteen gaan bellen om dat ze geld nodig hebben sporen niet. Je beweert het geld miet nodig te hebben, maar ondertussen hang je wel om de 5 minuten aan de telefoon waar je centen blijven....
Niet zo kansloos als gaan zeuren bij de BD over je geld.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef steeze het volgende:
[..]
Dit is het meest kansloze wat ik deze week heb gelezen.
Toevallig belde je met de BD en toevallig vroeg je er naarquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef steeze het volgende:
Ik belde in eerste instantie voor iets heel anders, maar had toevallig mijn sofi-nummer bij de hand. Wat is er dan mis mee om te vragen wanneer ik die blauwe envelop kan verwachten ?
Ik zou willen dat ik het durfdequote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef steeze het volgende:
Ik belde in eerste instantie voor iets heel anders, maar had toevallig mijn sofi-nummer bij de hand. Wat is er dan mis mee om te vragen wanneer ik die blauwe envelop kan verwachten ?
Wat jij wilt, dit gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toevallig belde je met de BD en toevallig vroeg je er naar
Eindelijk een zinnige opmerking.....quote:Op woensdag 29 april 2009 21:55 schreef steeze het volgende:
Maarja hij kan ook gewoon wat lullen.
...in afwachtingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Kahlen het volgende:
Ik heb net mijn voorlopige aanslag 2008 ontvangen. Het bedrag dat ik retour krijg klopt en is lekker hoog
Geld staat nog niet op de rekening, duurde in het verleden meestal 1 tot 2 weken nog. Vreemd genoeg is de dagtekening van de brief 2 mei 2009 en dat is pas morgen? Maarja, mij hoor je niet klagen.
Meer mensen leuke post gehad vandaag?
Nee, maar de post is nog niet geweest, dus er is hoopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Kahlen het volgende:
Ik heb net mijn voorlopige aanslag 2008 ontvangen. Het bedrag dat ik retour krijg klopt en is lekker hoog
Geld staat nog niet op de rekening, duurde in het verleden meestal 1 tot 2 weken nog. Vreemd genoeg is de dagtekening van de brief 2 mei 2009 en dat is pas morgen? Maarja, mij hoor je niet klagen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Kahlen het volgende:
Niet dat je iets kan afleiden uit die informatie, maar wanneer hadden jullie hem ingediend?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Teigutjuhh het volgende:
Ik heb ook vandaag de voorlopige aanslag in de bus gehad met als dagtekening 2 mei![]()
Ben heel benieuwd wanneer het geld op de rekening staat
Zelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef U het volgende:
Begin januari ingediend, vandaag voorlopige aanslag 2008 ontvangen, ook dagtekening 2 mei 2009
is die van 22 feb nu behandeld?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ook een brief gehad. Aangifte verzonden op 22 februari en een verbeterde op 7 maart. Het bedrag dat ik terug zou krijgen is in mijn ogen te laag, ik ga dus een bezwaar indienen.
Er staat geen datum op, maar aan het bedrag te zien hebben ze inderdaad die van 22 feb genomen en niet de verbeterde van daarna. Ik heb nog tot 16 juni om bezwaar in te dienen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
is die van 22 feb nu behandeld?
Zo ja dan hoef je geen bezwaar in te dienen omdat die van 7 maart nog behandeld gaat worden in dat geval.
Dat zal in de praktijk meestal wel zo gebeuren, toch raad ik aan om wél een bezwaarschrift in te dienen. Als ze om de één of andere reden de nieuwste versie niet hebben ontvangen en je bezwaartermijn gaat over, heb je in principe pas bij de definitieve aanslag een mogelijkheid tot bezwaar, en dat kan nog wel een jaar duren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
is die van 22 feb nu behandeld?
Zo ja dan hoef je geen bezwaar in te dienen omdat die van 7 maart nog behandeld gaat worden in dat geval.
Mijn logica is dat de aangifte van 7 maart ook nog voor 1 juli moet komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zal in de praktijk meestal wel zo gebeuren, toch raad ik aan om wél een bezwaarschrift in te dienen. Als ze om de één of andere reden de nieuwste versie niet hebben ontvangen en je bezwaartermijn gaat over, heb je in principe pas bij de definitieve aanslag een mogelijkheid tot bezwaar, en dat kan nog wel een jaar duren.
Hopen dat iets wel goed zal komen, of verzoeken om coulance, moet je m.i. pas doen als alle officiële wegen niet meer open staan.
Hadden jullie dan oproepen gekregen om aangifte te doen? Ik heb begin januari al aangifte gedaan, maar nog geen brief gezien...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef Teigutjuhh het volgende:
Ik heb mijn aangifte verzonden op 11 februari heb het even nagekeken
Nice.. letter from the futurequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:39 schreef Stiletto het volgende:
vandaag bericht gehad krijg 696 euro terug dagtekening 2 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |