maar..., welke winst?quote:Brussel (tijd) - Na een korte adempauze dinsdag, pikken de beurzen woensdag weer aan met winst.
Kan komen doordat Kees toch gelijk heeft & de beleggers in EU dat doorhebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:48 schreef edikt het volgende:
de stijging van de dow van gister lijkt niet erg veel invloed te hebben op de aex
Volgens mij hebben ze vandaag BNR aanstaan op het Damrak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Kan komen doordat Kees toch gelijk heeft & de beleggers in EU dat doorhebben.
Volgens mij gebeurt er nooit wat met hun of wel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef edikt het volgende:
Kan een van jullie niet ff 8333 aandelen antonov kopen a 0,07 cent?? Jezus wat moet ik lang wachten totdat die order is uitgevoerd zeg. kut pennystocks
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef Zero2Nine het volgende:
Morgen gaan we dalen. Gooide net een muntje op. Had van tevoren gezegd dat kop = stijgen en munt is dalen en het werd munt... dus.
Zo waren op de AMEX ook een aantal aandelen die een maand lang van 2 naar 3 cent gingen. Maar de meeste bedrijven met zulke koersen worden van de beurs gehaald.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef Lemans24 het volgende:
Antonov gaat deze maand alleen van 6 naar 7 cent en weer terug. Maar in februari stonden ze nog op 15 cent en vorig jaar zelfs op 60 cent. Lijkt me dus wel een aandeel wat potentie heeft nog eens meer waard te worden.
uit hun winterslaap gekomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef edwinh het volgende:
Appac vraagt AFM om onderzoek manipulatie koers ArcelorMittal
18-3-2009 10:36:00
ArcelorMittal
12,880 ( 15:31 ) 0,2200 / 1,74%
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Franse vereniging Appac, dat aandeelhouders met een minderheidsbelang vertegenwoordigt, heeft de Autoriteit Financiele Markten (AFM) en de toezichthouder in Frankrijk gevraagd een onderzoek in te stellen naar mogelijke manipulatie van de koers van ArcelorMittal.
"Het lijkt erop dat het aandeel ArcelorMittal onder druk is komen te staan door geruchten over het ophalen van extra kapitaal. De geruchten ontstonden op 11 maart waarop het staalconcern direct de geruchten ontzenuwde via de nieuwswires", stelde Appac woensdag in een brief aan de AFM.
Appac, dat circa 4.000 individuele aandeelhouders vertegenwoordigt, zegt dat de geruchten de dagen na 11 maart sterker werden. "De herhaalde ongegronde geruchten over het ophalen van extra kapitaal hebben toegenomen impact gehad op ArcelorMittal. Valse details, verstrekt aan de financiele pers hebben daartoe bijgedragen en daarom verzoeken wij de AFM een onderzoek te starten naar manipulatie van de markt met als doel het profiteren van een verwachte koersdaling van het aandeel", stelt Appac in het verzoek.
Yep, en dat in combinatie met het stevig dalen van de Dow Jonesquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:37 schreef M.Melandri het volgende:
oh oh, wat een afstort bij goud ineens
Ja ik heb hem nou al een paar dagen op verkopen 7 cent (wel 16% winst) terwijl de koers ook 7cent is maar ik raak ze maar niet kwijt. Ik vraag me af of dit niet snelle kan met een of ander truukje, een logischer volume ofzo, een rond getal??quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef Lemans24 het volgende:
Antonov gaat deze maand alleen van 6 naar 7 cent en weer terug. Maar in februari stonden ze nog op 15 cent en vorig jaar zelfs op 60 cent. Lijkt me dus wel een aandeel wat potentie heeft nog eens meer waard te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |