abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:51:18 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68379258
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ga erop letten. Brul ik keihard KOMAKIE!!!

Les is inderdaad nooit verkeerd en relaxed als bij de prijs inzit. Is niet super duur dan?
Relaxed dat iedereen elkaar kent. maakt altijd gezellig

Weer word minder als voorgaande jaren. Toen was veel zon en warm. Nu bewolkt en rond 0 punt.
ehm... niet te hard he
Thomas mag ook gewoon. Is misschien wat minder opvallend en vaag

Ik vind het iets kouder niet erg, maar de wind was vandaag wel naadje.

en jep, ik ben weer live vanuit Valtho
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:53:57 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68379325
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:04 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

He das mooi. Zou je voor mij een backup kunnen maken en toe kunnen sturen. Of anders online zetten oid?

That's it That's all heb ik al een paar keer gezien, die is echt ubervet inderdaad
Zal wel eens kijken als ik weer in NL ben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 april 2009 @ 03:25:45 #253
71115 Rnej
I walk the line
pi_68447714
pffff, al die mensen in de sneeuw.. overrated en veel te koud, dat snowboarden!

ik zit hier tenminste in een tropisch zonnetje met allemaal mensen die niet normaal nederlands of engels spreken... (OH GOD WAT MIS IK DE BERGEN!!! EN DE SNEEUW!! EN MN SNOWBOARD!!!)

  dinsdag 28 april 2009 @ 09:15:43 #254
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_68449663
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 03:25 schreef Rnej het volgende:
pffff, al die mensen in de sneeuw.. overrated en veel te koud, dat snowboarden!

ik zit hier tenminste in een tropisch zonnetje met allemaal mensen die niet normaal nederlands of engels spreken... (OH GOD WAT MIS IK DE BERGEN!!! EN DE SNEEUW!! EN MN SNOWBOARD!!!)


Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:42:35 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68465028
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 03:25 schreef Rnej het volgende:
pffff, al die mensen in de sneeuw.. overrated en veel te koud, dat snowboarden!

ik zit hier tenminste in een tropisch zonnetje met allemaal mensen die niet normaal nederlands of engels spreken... (OH GOD WAT MIS IK DE BERGEN!!! EN DE SNEEUW!! EN MN SNOWBOARD!!!)

Net weer een beetje sneeuw gevallen in Valtho. Weer een beetje poeder gereden. Niet serieuze poeder, maar toch...

Vandaag ook ff funparkje gepakt.
Jemig, de prolijn is redelijk onderhouden maar de rest....???

Ik deed de mediumlijn en daar was gewoon geen fatsoenlijke landing. De afzet ging nog wel. Genoeg pop en net niet te veel, maar de landing was gewoon plat. Hij liep niet af of nix
Je zou er bijna je benen op breken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:04:26 #256
71115 Rnej
I walk the line
pi_68718535
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Net weer een beetje sneeuw gevallen in Valtho. Weer een beetje poeder gereden. Niet serieuze poeder, maar toch...

Vandaag ook ff funparkje gepakt.
Jemig, de prolijn is redelijk onderhouden maar de rest....???

Ik deed de mediumlijn en daar was gewoon geen fatsoenlijke landing. De afzet ging nog wel. Genoeg pop en net niet te veel, maar de landing was gewoon plat. Hij liep niet af of nix
Je zou er bijna je benen op breken...
tis Valtho.. 't enige skigebied waar je beter bier kan drinken dan boarden... ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden tussen alle dronken kudthollanders...
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:04:43 #257
71115 Rnej
I walk the line
pi_68718540
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

  woensdag 6 mei 2009 @ 10:15:13 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68721032
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:04 schreef Rnej het volgende:

[..]

tis Valtho.. 't enige skigebied waar je beter bier kan drinken dan boarden... ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden tussen alle dronken kudthollanders...
Moh ik heb me best vermaakt daar hoor
Je moet niet verwachten dat je er een super snowboardweek van maakt. Het is voornamelijk gezellig en wat snowboarden erbij. Ik moest ook les geven dus de reis was bijna gratis.
Daarnaast kun je ook prima om het bier drinken heen en gewoon lekker boarden.
Ik heb er tenminste geen last van gehad. Ik had een prima les groepje met wat kids van 16 en een paar iets ouderen dus was wel gezellig.

Verder vind ik een s'ochtends beetje les geven, thuis ff broodje eten (we stopten voor ons appartement dus dat was makkelijk en goedkoop), s'middags nog een beetje boarden en daarna ff op het terras in het zonnetje zitten bij Mes en vork. Daarna gewoon lekker naar je appartement. ff beetje koken (of eigenlijk het vrouwtje ) lekker eten en beetje filmpje kijken ofzo. Eventueel s'avonds nog ff een biertje doen ergens maar niet te laat naar bed want volgende dag weer hetzelfde riedeltje. Ik kan er best aan wennen

Later nog de proline gedaan trouwens. alleen van de 4 keer 4 keer op me bek gegaan. Niet hard ofzo, maar toch jammer, had ze graag met een grabje geland ofzo

Verder weer briljante terug reis gehad.
Rijden we in Frankrijk. Ineens vet hoog toerental in z'n 5 zonder dat we vooruit kwamen. Dus ik de auto langs de weg gezet en de anwb gebeld. Moesten we maar de lokale wegenwacht bellen. Die gast in gebreken engels vragen wat het probleem was enzo.
Na een tijdje kwam er een sleepwagen met een fransman die echt geen woord engels sprak ofzo
Naar een garage gebracht. Geprobeerd uit te leggen wat het probleem was. Hij bepalen dat het aan de remschijven ligt (ok die moesten ook vervangen worden maar dat was het niet)
Dus ik nog een keer uitleggen. Met de mensen van de anwb in Lyon bellen. Allemaal gezeur dat we geen vervangend vervoer kregen aangezien het binnen 48uur gemaakt kon worden.
Uiteindelijk wij maar overnachten ergens. Volgende dag, auto netjes in de ochtend gemaakt. Rijden we weg, ik zet hem in z'n 5. Ja hoor nog steeds hetzelfde probleem
Dus maar weer terug naar de garage.
Het enige wat die vent in de garage kon zeggen: big problem.
anwb maar weer bellen....
Ok nu konden we vervangend vervoer krijgen want de versnellingsbak was waarschijnlijk stuk en dat kon niet zo 123 gemaakt worden.
Vervangende auto konden we pas s'avonds krijgen of we moesten er daar 1 huren. Maar ja dan had je een creditcard nodig en die heb ik nooit bij me op vakantie (check voor volgende keer. Wel doen)
Toen stelden ze voor om met de trein te gaan. Dat is natuurlijk een kutoptie maar het was niet anders.
Zegt ze, over 15min (11:55) gaat er een trein naar Parijs en van daaruit naar Rotterdam.
Dat haalden we natuurlijk nooit maar wel geprobeerd. 5min te laat aangekomen. Wij aan die man bij het loket vragen wanneer de volgende trein gaat. om 15:30.
Uiteindelijk na 3.5 uur wachten op de trein gestapt en om 0:30 waren we thuis.
Gewoon 32 uur over gedaan om thuis te komen en de auto staat nog steeds ergens in Frankrijk met de boarden enzo erin. Die konden we immers niet meenemen in de trein...

Hoezo een kutreis....



[ Bericht 15% gewijzigd door Komakie op 06-05-2009 10:26:29 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:46:21 #259
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_68721996
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Komakie het volgende:

verhaal
been there done that Dus over paar dagen weer terug met de trein om de auto te halen ?


iedereen zegt dat valtho echt vet is, dus ik moet er ook maar een keer heengaan. Hoewel ik redelijk graag in oostenrijk kom
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:03:00 #260
71115 Rnej
I walk the line
pi_68722543
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Komakie het volgende:
verhaal
je creditcard niet meenemen naar het buitenland? .... ik kan met dat pasje nou juist alles gedaan krijgen, terwijl mn pinpas weinig klaarspeelt...

(in azie... iig) .. creditcards zijn hendig!


maar dat is t nou juist, "je moet geen super snowboardweek verwachten" ... maar ondertussen betaal je wel tzelfde als je ergens anders gaat boarden.. en stikt het er van de kudthollanders.. die ik nou juist probeer te ontvluchten op wintersport.. (of welke andere vakantie dan ook) ...

en dan heb je ook nog ns kudtfransen die weigeren engels te praten terwijl ze t waarschijnlijk wel kunnen...

2x in france op wintersport geweest, en kga echt NOOIT meer...
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:09:59 #261
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68736692
Klinkt als een leuke terugreis ja . Met pech in het buitenland, nee dat vond ik ook niets.

En ik moet nog steeds schoenen voor volgende seizoen regelen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:04:10 #262
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_68746590
Oh.... autopech buiten NL... stop it....
Wij gingen een dagje naar de Zoo in België en drie dagen later waren we thuis. Gelukkig in tussentijd kunnen slapen bij familie in Gent. Koppelingsplaten waren stuk. Dat houdt in dat je ook gas kan geven wat je wilt, maar er gebeurt niks. In welke versnelling dan ook. Lijkt een beetje op jouw verhaal Komakie... moest er ook meteen aan denken.
Maaruh... hoe komt je auto nu weer terug?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:09:09 #263
71115 Rnej
I walk the line
pi_68760946
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als een leuke terugreis ja . Met pech in het buitenland, nee dat vond ik ook niets.

En ik moet nog steeds schoenen voor volgende seizoen regelen ...
dan zou ik nu naar de winkel gaan.. alles is 30% en wordt gauw 50% korting...
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:15:28 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68782012
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef Fugie het volgende:

[..]

been there done that Dus over paar dagen weer terug met de trein om de auto te halen ?


iedereen zegt dat valtho echt vet is, dus ik moet er ook maar een keer heengaan. Hoewel ik redelijk graag in oostenrijk kom
Nee hij wordt naar Nederland gebracht door de anwb. Dat gelukkig nog wel.
Anders zou het helemaal mooi worden

Het is leuk daar, maar ik vind het wel heel afhankelijk van hoe de sneeuw is en je moet weten waar je voor gaat. De kans is aanwezig dat het super is, maar de kans is ook groot dat het gewoon alleen maar slush is. Je moet je dus wel open stellen voor allerlei scenario's.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:19:04 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68782138
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef Rnej het volgende:

[..]

je creditcard niet meenemen naar het buitenland? .... ik kan met dat pasje nou juist alles gedaan krijgen, terwijl mn pinpas weinig klaarspeelt...

(in azie... iig) .. creditcards zijn hendig!


maar dat is t nou juist, "je moet geen super snowboardweek verwachten" ... maar ondertussen betaal je wel tzelfde als je ergens anders gaat boarden.. en stikt het er van de kudthollanders.. die ik nou juist probeer te ontvluchten op wintersport.. (of welke andere vakantie dan ook) ...

en dan heb je ook nog ns kudtfransen die weigeren engels te praten terwijl ze t waarschijnlijk wel kunnen...

2x in france op wintersport geweest, en kga echt NOOIT meer...
Nou ja dan is het dus niets voor jou
Als ik maar 1 week per jaar zou gaan, zou ik er ook niet heen gaan omdat ik er dan te weinig uit haal. Maar je krijgt er wel meer voor terug buiten het snowboardgebeuren.
Als je alleen maar wilt boarden moet je ergens anders heen. Als je ook van leuk feesten houdt en wat extra's is het een leuke optie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:20:16 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68782177
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh.... autopech buiten NL... stop it....
Wij gingen een dagje naar de Zoo in België en drie dagen later waren we thuis. Gelukkig in tussentijd kunnen slapen bij familie in Gent. Koppelingsplaten waren stuk. Dat houdt in dat je ook gas kan geven wat je wilt, maar er gebeurt niks. In welke versnelling dan ook. Lijkt een beetje op jouw verhaal Komakie... moest er ook meteen aan denken.
Maaruh... hoe komt je auto nu weer terug?
Die platen zijn net vervangen dus dat zou het niet mogen zijn. Zo wel dan ga ik rellen bij de dealer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:33:07 #267
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_68797984
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee hij wordt naar Nederland gebracht door de anwb. Dat gelukkig nog wel.
Anders zou het helemaal mooi worden

Het is leuk daar, maar ik vind het wel heel afhankelijk van hoe de sneeuw is en je moet weten waar je voor gaat. De kans is aanwezig dat het super is, maar de kans is ook groot dat het gewoon alleen maar slush is. Je moet je dus wel open stellen voor allerlei scenario's.
oja dat werkt ook zo

Maar uhm, het is dus echt een gebied voor buiten het hoogseizoen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:48:41 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68814564
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef Fugie het volgende:

[..]

oja dat werkt ook zo

Maar uhm, het is dus echt een gebied voor buiten het hoogseizoen
Als het op meer plekken goed is zou ik er niet heen gaan. Zoals nu, als het nog 1 van de weinige mogelijkheden is, vind ik het wel lachen.

Daarnaast hangt er wel een leuk sfeertje. Aan de ene kant is het veel gefeest. Aan de andere kant is het niet zoals de apres ski in Oostenrijk. Moeilijk uit te leggen, maar het is minder gelal enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:43:34 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_68849761
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als het op meer plekken goed is zou ik er niet heen gaan. Zoals nu, als het nog 1 van de weinige mogelijkheden is, vind ik het wel lachen.

Daarnaast hangt er wel een leuk sfeertje. Aan de ene kant is het veel gefeest. Aan de andere kant is het niet zoals de apres ski in Oostenrijk. Moeilijk uit te leggen, maar het is minder gelal enzo

de schirmbar op kaprun op de oostenrijkse sluitweek is geniaal... lekker spijkeren, en als je 't rondje verliest moet je een rondje schnapps betalen! ... en moeilijk slecht dat iedereen dan gaat hameren na een paar rondjes! ... (behalve Richard.. die gast kan ladderzat nog steeds met de achterkant van de hamer die spijker erin rammen)
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:08:04 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68850619
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

de schirmbar op kaprun op de oostenrijkse sluitweek is geniaal... lekker spijkeren, en als je 't rondje verliest moet je een rondje schnapps betalen! ... en moeilijk slecht dat iedereen dan gaat hameren na een paar rondjes! ... (behalve Richard.. die gast kan ladderzat nog steeds met de achterkant van de hamer die spijker erin rammen)
Arch!!!!! dat hebben wij bij de Garage. Dat is ook een barretje waar ze naglen hebben (spijkeren in het duits )
Ik ben er zo slecht in
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:54:31 #271
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_68857266
Oeh.... er staan al een paar boards van het volgende seizoen op....
kwijl
Als ik niet bang was voor paarden.. Als dit paard een wolf zou zijn, zou ik heel hard kwijlen!!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:46:49 #272
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68866488
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

dan zou ik nu naar de winkel gaan.. alles is 30% en wordt gauw 50% korting...
Mja ik hou het al in de gaten . Weet iemand hier toevallig wanneer de boots voor 50% korting gaan bij duijvenstein (dan kan ik ze online bestellen, heb ze al gepast in de winkel)? Staat nu op 30%, maar dan liggen ze alsnog boven mn budget. Jassen/broeken is al wel 50%.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 10 mei 2009 @ 15:34:07 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_68873000
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja ik hou het al in de gaten . Weet iemand hier toevallig wanneer de boots voor 50% korting gaan bij duijvenstein (dan kan ik ze online bestellen, heb ze al gepast in de winkel)? Staat nu op 30%, maar dan liggen ze alsnog boven mn budget. Jassen/broeken is al wel 50%.
dat gebeurt volgens mij niet meer.... omdat boots bijna altijd wel uitverkocht raken... net als bindingen, die prijzen ze pas af in december ofzo...
  zondag 10 mei 2009 @ 15:34:52 #274
71115 Rnej
I walk the line
pi_68873030
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Arch!!!!! dat hebben wij bij de Garage. Dat is ook een barretje waar ze naglen hebben (spijkeren in het duits )
Ik ben er zo slecht in
ik ben er ook fucking slecht in, sowieso sla ik na 2 schnapps al niet meer raak....
  dinsdag 12 mei 2009 @ 00:52:06 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68926693
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik ben er ook fucking slecht in, sowieso sla ik na 2 schnapps al niet meer raak....
Als je het veel doet word je er wel beter in, maar dan nog ben ik niet bepaald goed.
Om de 1 of andere reden is me vriendin er fuckin goed in. Is altijd als 1 van de eersten klaar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')