Ga t wel eens proberen..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Afzetten met beide benen tegelijk. Een ollie kun je niet doen als je op je tenen staat. Alleen als je rechtuit gaat.
zoiets jaquote:
Is dat nou een grind of een slide?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Blackviper het volgende:
Nou draaien is gelukt.. heel rondje..
Alleen dat springen op dat hout en dan doorglijden was geen succes.. voel het nog
Ik heb geen idee. een grind is toch op een soort van trapleuningquote:
Ja grinden is voggesmij op ijzer, sliden op dit soort dingen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:11 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. een grind is toch op een soort van trapleuning
Het is zo een ding maar dan zonder knik.. gewoon rechtdoor.. :
[ afbeelding ]
Heet het niet jibben?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef fs180 het volgende:
grinden is volgens mij uit skateboarden en sliden uit snowboarden
Je weet tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef fs180 het volgende:
Mogelijk, maar volgens mij dat meer een term voor funpark addicted ghetto boarders
Heb altijd gedacht dat als je bij skateboarden je trucks gebruikt dat het dan grinden is, maar als je alleen je plank gebruikt, boardslide, noseslide, dat het dan een slide heet. Aangezien een snowboard geen trucks heeft veroorzaakte dit bij mij verwarring.quote:Op zondag 19 april 2009 01:04 schreef Fugie het volgende:
jibben is volgens weer meer het spelen op de pistes
Volgens mij kan je elke vorm van boxes, tabletops of rails gewoon grinden noemenZo heet het in skakeboard en skaten, dus waarom niet in skieen en snowboarden.
Getrokken bocht? Ehm geslipte lijkt me een slechte?quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen die weten of de toelatingstest van de opleiding tot snowboard leraar moeilijk is? Ik lees een getrokken bocht en een geslipte bocht.
Die mogelijkheid hebben ze wel, maar de vorige keer dat ik dat wilde, kon het maar bij een paar boards. Waren allemaal een vrij bekende boards, waar ze veel van verkopen. Geen idee of het zomaar kan bij rest-boards van het afgelopen seizoen. Ik kan het op zich weer vragen, maar het is sowieso wel handig om een paar boards op het oog te hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
Kun je daar niet gewoon een paar proefrijden?
Je moet gecontroleerd gedrifte bochten kunnen draaien vanaf elke piste met een redelijke techniek. Er is geen officiele toelatingstest, maar dat is wat je moet kunnen om enigzins goed de opleiding door te komen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen die weten of de toelatingstest van de opleiding tot snowboard leraar moeilijk is? Ik lees een getrokken bocht en een geslipte bocht.
Op de site van Duijvestein kijken wat ze ongeveer hebben en dan vergelijken met sites waarop je er info over vindt. Zoals: globalskipass.comquote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Schuifpui het volgende:
Nog mensen actief in dit topic? Ik mag een nieuw board uitzoeken bij duyvenstein, nadat m'n oude gebroken was. Ik ben van plan er een voor de zomer te kopen, zodat ik korting krijg en ook nog wel wat keus heb. Budget is rond de ¤320, want dat kostte m'n oude board.![]()
M'n vorige board was een K2 Eldorado, opzich vond ik het een aardig board, alleen toch wat te stijf denk ik, loskomen ging niet zo makkelijk. Ik zoek een beetje een all mountain board. Hij moet goed off-piste zijn, verder doe ik ook wel veel aan gewoon piste rijden en ik wil toch wel eens wat truckjes kunnen, beetje springen, fatsoenlijk 180 of 360 kunnen draaien en dat soort dingen. Boxes en rails doe ik dan weer niet aan, wil m'n tanden graag houden.![]()
Iemand een suggestie, heb er de vorige keer ook lang over gedaan om er een te vinden en nu kan ik dus opnieuw beginnen.
Bataleon met korting gaat dan helaas net niet ben ik bangquote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Schuifpui het volgende:
Budget is rond de ¤320, want dat kostte m'n oude board.![]()
Welke bedoel je dan? Het is natuurlijk geen ramp als ik een paar tientjes bij moet leggen, het moet alleen niet al te veel worden.quote:Op maandag 20 april 2009 03:51 schreef paffiedan het volgende:
[..]
Bataleon met korting gaat dan helaas net niet ben ik bang
Zo heb ik de vorige keer ook een beetje gekeken, het zijn er alleen behoorlijk wat.quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Op de site van Duijvestein kijken wat ze ongeveer hebben en dan vergelijken met sites waarop je er info over vindt. Zoals: globalskipass.com
Zo heb ik zelf een beetje gekeken.
Als die eldorado vrij stijf is, is het wel vreemd dat er zo'n matige pop in zit. Meestal is dat bij stijvere boards wel goed geregeld.quote:Op maandag 20 april 2009 07:39 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Het is natuurlijk geen ramp als ik een paar tientjes bij moet leggen, het moet alleen niet al te veel worden.
[..]
Zo heb ik de vorige keer ook een beetje gekeken, het zijn er alleen behoorlijk wat.
Ah ok nice, niet echt moeilijk dus. En alleen om aan te tonen dat je er uberhaubt op kan staan.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet gecontroleerd gedrifte bochten kunnen draaien vanaf elke piste met een redelijke techniek. Er is geen officiele toelatingstest, maar dat is wat je moet kunnen om enigzins goed de opleiding door te komen.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
Er komen volgens een Oostenrijkse "sneeuwprofessor" een aantal zeer sneeuwrijke winters aan![]()
http://www.anwb.nl/winter(...)hebben-toekomst.html
Ach dat gezeur over opwarming van de aarde en dat we straks niet meer kunnen wintersporten blablabla.quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
Er komen volgens een Oostenrijkse "sneeuwprofessor" een aantal zeer sneeuwrijke winters aan![]()
http://www.anwb.nl/winter(...)hebben-toekomst.html
ach voor winter hoef je niet echt bang te zijn.. De aarde warmt al 10 jaar niet meer op...quote:Op woensdag 22 april 2009 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat gezeur over opwarming van de aarde en dat we straks niet meer kunnen wintersporten blablabla.
Allemaal media onzin om een beetje stemming te maken en maar wat te kunnen schrijven. Mensen die er niets van weten (standaard vakantiegangers, mooi weer skiers enzo) roepen het allemaal maar na uit onwetendheid terwijl het complete bullshit is.
Ok er is een klimaatprobleem maar die zorgt er niet zo zeer voor dat er geen sneeuw valt. Wel dat er het nodige veranderd en dat het ontstuimiger kan worden. Soms juist meer sneeuwval, maar ook meer wind en grotere wisselingen van temperaturen.
Er veranderd dus wel het nodige (wat niet wil zeggen dat het niet een probleem kan zijn) maar het wil niet zeggen dat er straks geen sneeuw meer valt....
quote:
De aarde warmt al bijna tien jaar lang niet meer op - ondanks een forse toename van de hoeveelheid CO2 [Koolzuurgas, hetzelfde als wat in frisdrank zit. Mensen ademen het uit. Komt vrij bij verbranding.] in de atmosfeer. Tal van wetenschappers hebben hier op reeds op gewezen, maar men lijkt zich liever te baseren op theoretische modellen, waarin staat wat er zou moeten gebeuren, dan op wat er werkelijk gebeurt. De meetgegevens laten zien dat de temperatuursstijging tot stilstand is gekomen. Van een rol van de mens in dit geheel blijkt niets.
Die mensen doen sowieso alsof hun waarheid de enige echte is .. Klinkt bekent moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:08 schreef Komakie het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 09:36 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ach voor winter hoef je niet echt bang te zijn.. De aarde warmt al 10 jaar niet meer op...
http://www.klimatosoof.nl/node/463
[..]
ach het gaat natuurlijk ook alleen maar om het idee. Een beetje stemming crëeren enzo.
Als sowieso blijkt dat wat ze allemaal geroepen hebben niet klopt is dat natuurlijk ook niet goed dus wordt de schijn maar op gehouden.
Hij wel....quote:Op donderdag 23 april 2009 11:12 schreef Komakie het volgende:
Klimaat gezeur of niet. Morgen ga ik richting Valtho en er is sneeuw voorspeld
Ach ben niet zo veel aan boarden toe gekomen deze winter dus ik dacht, ik ga nog maar een weekjequote:
Van het weekend weer de nodige sneeuw. Toch maar ff de piepert mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Fugie het volgende:
mijn zus is nu in valtho en het schijnt er behoorlijk goed te doen
Ik vertrek zaterdag richting Val Tho.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ben niet zo veel aan boarden toe gekomen deze winter dus ik dacht, ik ga nog maar een weekje
Moet wel les geven trouwens, maar dat is maar 5 ochtenden dus prima te doen.
Daarnaast lekker zelf boarden en soms een beetje feesten
Tja dan moet je maar thats it thtas all gaan kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef GenesiZ het volgende:
Klopt, maar geen seeders dus daar heb ik helaas niets aan
Hij vraagt toch The Process 4 en niet That's It That's All??? (wat wel een ubervette film is trouwensquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef GenesiZ het volgende:
He dude's, vraagje? Heeft een van jullie wellicht een oude movie in huis liggen. Burton process 4 heet de film maar ik kan hem nergens vinden.
Thanks
Let op een Lib Tech T.Rice en een blauw geruite jas met zwarte broek en je hebt me vrij snel te pakken gok ikquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik vertrek zaterdag richting Val Tho.
Zie je vast nog wel daar dan.
Voor mij een taak om daar verandering in te brengen.quote:Die lessen worden zo hard afgeraffeld daar. Me vriendin had daar les en die gast had elke morgen een dikke kater.
Stond een smiley bij hequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij vraagt toch The Process 4 en niet That's It That's All??? (wat wel een ubervette film is trouwens)
Ik geloof dat ik ergens nog Process 4 heb liggen...
He das mooi. Zou je voor mij een backup kunnen maken en toe kunnen sturen. Of anders online zetten oid?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij vraagt toch The Process 4 en niet That's It That's All??? (wat wel een ubervette film is trouwens)
Ik geloof dat ik ergens nog Process 4 heb liggen...
Ga erop letten. Brul ik keihard KOMAKIE!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Let op een Lib Tech T.Rice en een blauw geruite jas met zwarte broek en je hebt me vrij snel te pakken gok ik
Tenminste... als je op iemand let met de nodige steez natuurlijk
[..]
Voor mij een taak om daar verandering in te brengen.
We gaan mee met een reis van een ski-rolband-hal (woohoo wat een woord) in Nederland waar me vriendin gewerkt heeft. Prima geregeld allemaal. Les zit bij de prijs inbegrepen en dus voor iedereen min of meer verplicht. Paar ochtendjes maar toch. Wel een goeie zaak vind ik. Zeker voor beginners
Daarnaast zijn de leraren allemaal van dat bedrijf en de gasten zijn ook bekend met het bedrijf wat het toch anders maakt. Dus ik denk dat het wel goed komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |