jouw kloon dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:59 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens toch wel dat ze het echt is, anders had ze wel mensen gequote.
quote:
deceptiequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:59 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens toch wel dat ze het echt is, anders had ze wel mensen gequote.
ju weet niet wat ju mistquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:03 schreef Maanvis het volgende:
Lilian, weet je toevallig of Daniëlle nog terugkomt? Ik mis haar zo
ook mijn eerste indruk, lelijk en dik met witte sokken. hij gaat ook weg met een zelfde meid. of ze witte sokken aanhad weet ik niet.quote:
SC?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:04 schreef Hetiszover het volgende:
Dit topic loopt trouwens harder dan de SC
quote:
Je hebt je droomman al? Waarom staat er op je Hyves dan dat je single bent?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:04 schreef Lillebillie het volgende:
Jullie kijken te diep in het programma. Louter entertainment. Ik heb mijn droomman al joh, daarvoor doen mensen niet aan TMO mee!
Maar, de mannen weten waarvoor ze tekenen. Ze weten dus dat ze ook met een of andere trol op date kunnen.
Het is dus eigenlijk best simpel, leedvermaak
Slowchat van KLBquote:
Nou en daar houden we van in de KLBquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:04 schreef Lillebillie het volgende:
Jullie kijken te diep in het programma. Louter entertainment. Ik heb mijn droomman al joh, daarvoor doen mensen niet aan TMO mee!
Maar, de mannen weten waarvoor ze tekenen. Ze weten dus dat ze ook met een of andere trol op date kunnen.
Niet dat ik zo naïef ben, maar dat is toch je reinste onzin?? Is gewoon de kijker (meedoener) voor de gek houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:04 schreef Lillebillie het volgende:
ik drop de verdenkingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je hebt je droomman al? Waarom staat er op je Hyves dan dat je single bent?
geef de link eens? dankjewelquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef Lillebillie het volgende:
Danielle, schat van een meid. Maar hebben jullie haar auditie gezien? Need I say more?
quote:
ahgossiequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:05 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Niet dat ik zo naïef ben, maar dat is toch je reinste onzin?? Is gewoon de kijker (meedoener) voor de gek houden.
quote:Sporten doet goed:yeah: Nu lekker dromen over jou (jij weet het) in m'n grote bed:womaninlove: @ Bedroom gisteren, 23:01 Meer...
deceptiequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je hebt je droomman al? Waarom staat er op je Hyves dan dat je single bent?
quote:Lilian (402)
zondag, 18:33
Hey allemaal :blink:
Wat was het weer gezellig vandaag! De opnames voor alweer week 4 van Take me Out!
Geweldig om te lezen dat op het Fok forum de spanningen hoog oplopen als het om sommige meiden in het programma gaat. Wat mensen niet begrijpen, is dat wanneer je spontaan een reactie geeft in een programma, dat breed uitgemeten wordt op televisie. Vervelend om te zien dat sommige meiden zo belachelijk worden gemaakt.
Wel leuk om te zien dat mensen mij vooral 'lief' vinden, heel schattig. Hoop dat ik nu ook een beetje mijn andere kant heb laten zien! In week 4 ook allemaal weer kijken dus.
Het wordt zo een lange krabbel, ik wens de meiden die morgen nog opnames hebben veel plezier en succes, en natuurlijk: EEN LEUKE DATE!!
Allemaal kijken dus!
Kusjes:kissing: Lilian
En ondertussen ligt arme Niels te huilen in z'n bedje, Weten jullie wel wat jullie aanrichten, met jullie drukknopjes???quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:04 schreef Lillebillie het volgende:
Rot op gast, dat is echt niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:08 schreef damsco het volgende:
lillebillie is kloon van hetiszover. kom straks wel ff op terug.
Een hyves met 400 vrienden?quote:
ja door mij 2 topics terug ofzoquote:
Hmm okquote:
quote:
Takemeout hyvesquote:
Ik woon in België ik heb sowieso schijtquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Daar zit single zielig Nederland, denken dat 'ie een kans maakt op een date met Lilian
Wat een pure deceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |