Eerst een post maken met dank u. Dan editten en dan deze alsnog maken..quote:
Ik krijg niks meer gepost in die edit...Hij blijft nu ineens leegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Eerst een post maken met dank u. Dan editten en dan deze alsnog maken..
Ja precies om half 8 kijk ik DWDD en dan kijk ik de aflevering van Take Me Out snacht online.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
het staat lijnrecht tegenover DWDD wat ook om half 8 begint. Het rtl nieuws en nog wat troep
Ik kijk dwdd om half 8![]()
Ik ken haar wel ergens van.quote:
Niet daarvan in iedergevalquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weer iemand die een bezoekje aan Don en Ad heeft gebracht?
Nicequote:
ganz geilquote:
Hahaha echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:23 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer in aflevering 7 had zijn kunstgebit beter in zijn mond kunnen laten zitten tijdens dat filmpje van hem thuis. Op dat filmpje zag je pas hoe oer lelijk die gozer was terwijl hij er in die studio nog wel redelijk uit zag.
Een echte tokkie was datquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:23 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer in aflevering 7 had zijn kunstgebit beter in zijn mond kunnen laten zitten tijdens dat filmpje van hem thuis. Op dat filmpje zag je pas hoe oer lelijk die gozer was terwijl hij er in die studio nog wel redelijk uit zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |