Ik hoop dat ik het in de herfst kan testen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Azië is toch synoniem voor lekker eten?
Die aanhalingstekens zijn wel toepasselijk jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Hoop dat het snel weer "normaal" wordt.
Singapore is extreemquote:Azië is toch synoniem voor lekker eten?![]()
Hoe lang is de vlucht? Anderhalf uur ofzo? Stop je tandpasta, nagelschaartje, nagelvijl, epileertangetje, bodylotion en al je andere metromanspulletjes gewoon lekker in je ruimbagage.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Prima en duidelijk beantwoord. Waarvoor dank!
Nagelschaartje moet ik gewoon aan m'n sleutelbos doen hè?
In Japan was het wel OK. In Maleisië, Singapore en Hong Kong niet echt heel bijzonder gegeten op een enkel Japans en Indiaas restaurantje na.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Azië is toch synoniem voor lekker eten?
Als ik eerst mijn artikel afschrijf, instuur, en het geaccepteerd wordt, dan ga ik inderdaad naar een congres daarquote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef Gaoxing het volgende:
Heb je er een congres, Fogel?
Azië is voor mij synoniem aan streetfood.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In Japan was het wel OK. In Maleisië, Singapore en Hong Kong niet echt heel bijzonder gegeten op een enkel Japans en Indiaas restaurantje na.
Dit keer ga ik weer voor een bruiloft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:33 schreef Vogue het volgende:
En DT ga je de kennissen van vorig jaar opzoeken die je hebt ontmoet omtrent de bruiloft die je daar had?
Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar dat was nergens een succes.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
Azië is voor mij synoniem aan streetfood.![]()
Lekker eten bij een stalletje op de straat waar iemand het eten voor je neus staat klaar te maken.Geweldig!
Nu welquote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef Thetallguy het volgende:
DT nog een kadopakket van Austrian besteld?
http://www.aua.com/nl/nld/flights/50+years
Tel er maar een uur bij op. En ik heb alleen handbagage.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
Hoe lang is de vlucht? Anderhalf uur ofzo? Stop je tandpasta, nagelschaartje, nagelvijl, epileertangetje, bodylotion en al je andere metromanspulletjes gewoon lekker in je ruimbagage.
Ook nog een uur tijdsverschil hequote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tel er maar een uur bij op. En ik heb alleen handbagage.
Mag ik de visitekaart houderquote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu welDank
![]()
Had geboekt via de internationale site en niet gezien, maar voldoe precies aan de voorwaarden
Als m'n kaartjes er niet in passen, kun je 'm krijgen. Heb nu alleen maar zo'n onhandige blikken houder.quote:
Je kan Oslo - Leipzig / Tegel / Dresden voor een kleine NOK 15000 met ze vliegenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Fogel het volgende:
Leuke aanbieding van Austrian, maar het schiet zo weinig op als je niet met ze vliegt.
Wat moest je daar überhaupt?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kreeg op de AutoRAI een tube met anti-stress gezichtscrème voor mannen
Net zoals de rest van de bezoekers, gratis kaartjes en leuk om even een ochtendje rond te kijken. Vond de nieuwe opstelling wel geslaagd, maar je zag dat de verkopers er wat meer moeite mee hadden.quote:
Een aantal collegas is begonnen met alternatieve routes om met Austrian te kunnen vliegen omdat ze zoveel beter vinden dan SAS/Lufthansa... maar dat is een beetje een erg grote omweg om in Jena te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan Oslo - Leipzig / Tegel / Dresden voor een kleine NOK 15000 met ze vliegen
dat lag natuurlijk allemaal aan een combinatie van andere factorenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef k_man het volgende:
ik heb nog niemand anders gehoord die het nieuwe concept een verbetering vond. De RAI spreekt zelf van een succes, hoewel het aantal bezoekers ongeveer de helft was vergeleken met de vorige editie.
De crisis natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:11 schreef Blik het volgende:
[..]
dat lag natuurlijk allemaal aan een combinatie van andere factoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |