Post rondbrengen is ook niet zo handig op het moment. Alleen habbekrats baantjes voor een paar uur per dag zijn op het moment te krijgen. Dik 10.000 vaste krachten wil het management eruit sturen. Op welke termijn is nog onduidelijk. Ik ga er iig van uit dat ik binnen nu en 10 jaar moet vertrekken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Vogue het volgende:
Ik ben op het moment in staat om post rond te gaan brengen of als caissiere bij de Appie te gaan werken, zo graag wiil ik werken.
Check het Thailand-topic, toevallig net nog gereageerdquote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand Gaoxing nog gesignaleerd toevallig? Hoe zou het nu zijn in Thailand?
Tnx!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Check het Thailand-topic, toevallig net nog gereageerd
Hoezo Eindhoven?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hier weinig reisplannen op dit moment. Een weekendje Antwerpen (of iets anders op max 1 uur rijden van Eindhoven) is het enige.
Wat zijn de handigste en leukste sites om hotels te boeken?
Zondagavond treden Antony and the Johnsons op in Eindhoven.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo Eindhoven?
Er is een site met allerlei hele leuke hotelletjes en B&B's in België. Die heb ik thuis in m'n favorieten staan. Help me er vanavond maar even aan herinneren.
Jammer dat ik maar een weekend van Chicago kan genieten, rest van de tijd zit ik in een congresgebouw net buiten de stad (Q center).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:53 schreef Liejannuh het volgende:
Chicago is leuk Blik! Geweldige public art (er staat daar gewoon een beeldhouwwerk van Picasso op straat!) en een heel tof museum dat op donderdag tot 8 uur open is.
Nee, alleen tubes van het merk 'flysafe' wat je voor 25¤ voor een tube van 50ml kan kopen achter de douane op schiphol mag meequote:Op woensdag 15 april 2009 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan een normale tube tandpasta (75 ml) wel gewoon mee in de handbagage?
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef Fogel het volgende:
Mijn reisplannen zijn vrij beperkt, nog niets van dit alles is geboekt en het meeste is onzeker:
- waarschijnlijk weer naar Nederland Argentinie in december
Ik heb nog geen congres gevonden daar...quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand Gaoxing nog gesignaleerd toevallig? Hoe zou het nu zijn in Thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |