Liever een tegengif in aflevering 2 van volgend seizoen, dat hij eerst een uur dementerend met lego zit te spelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:37 schreef Karina het volgende:
Het zou heel flauw zijn als Jack op deze manier dood zou gaan, maar aan de andere kant zou het natuurlijk ook weer heel flauw zijn als er weer op het laatste moment een tegengif wordt gevonden.
Ik denk eerder voor een verzoening tussen Jack en Kim. Jack zal wel vragen of ze haar kunnen opsporen, omdat hij haar nog een keer wil zien voor hij sterft.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:42 schreef VoreG het volgende:
Dementia was een van de verschijnselen van het virus dus daarom zal Kim wel in de serie komen, om ervoor te zorgen dat Jack weer wat gaat herinneren voordat hij een kwijlend kastplantje wordt.
Jij hoopt dat ie wel 20.000 mensen (give or take a few) vermoordt? Dat lijkt je wel gaaf?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Bij deze verklaar ik verder dat Hodges voor het einde van dit seizoen erin slaagt. Oftewel, de badguy wint deze keer WEL!
Ja?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ie wel 20.000 mensen (give or take a few) vermoordt? Dat lijkt je wel gaaf?
Maar wel realistisch (somsquote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef morgane het volgende:
Psst...ik wil je leven niet verpesten, maarre, tis allemaal nep hoor
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ie wel 20.000 mensen (give or take a few) vermoordt? Dat lijkt je wel gaaf?
Dan is het OK dat je voor een massamoordenaar bent?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef morgane het volgende:
Psst...ik wil je leven niet verpesten, maarre, tis allemaal nep hoor
Wie wordt er vermoord dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het OK dat je voor een massamoordenaar bent?
Ja, dat kan.![]()
Volgens mij wil die Hodges een biologisch wapen inzetten en naar zijn zeggen zouden er dan ongeveer 20.000 het loodje leggen. (en misschien kunnen ze dat wel alleen voorkomen door een antistof te kopen van Starkwood)quote:
In seizoen 6 is er een kernbom ontploft midden in LA volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:35 schreef Game_Error het volgende:
T zou wel tof zijn als de badguys een keer winnen, maar dat zou natuurlijk afbraak aan de Jack Bauer show doen. Dus het zal wel niet gebeuren.
maar dat was alleen als seizoensopening, ik bedoel aan het einde van het seizoen. Bovendien waren de daders van die kernbom allemaal gepakt naar mijn weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
In seizoen 6 is er een kernbom ontploft midden in LA volgens mij.
Seizoen 8 speelt 6 weken ná seizoen 7. Dus wat je zegt kan niet. Dus óf Jack overleeft dmv een antistof ofzo, óf Jack is dood en speelt niet in seizoen 8. Ik heb zo'n vermoeden wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:16 schreef Numbie het volgende:
S8 is toch het laatste seizoen? Zou mij niet verbazen als Jack nog 28 hours te leven heeft, hence 4 uur dit seizoen + nog 1 seizoen en dan aan t einde van S8 is het letterlijk over en sluiten voor Bauer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |