Dat is hem. Prost werd idd ook zo genoemdquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef tomtomaat het volgende:
Laurent Fignon
Jeuh, erg aardig...quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat is hem. Prost werd idd ook zo genoemdKrijg jij van mij een dubbel punt
quote:
quote:De voor elkaar onbekende Dr. Lawrence Gordon en Adam worden opgesloten in een afgesloten kamer wakker. Beide zijn vastgebonden aan een verwarmingsbuis. In het midden van hen ligt een dode man. Samen proberen ze te ontsnappen. In hun broekzakken vinden ze een cassettebandje met daarop Play me (Speel mij af). De dode man in het midden van hen blijkt een cassettespeler te hebben. Op het bandje worden beide mannen persoonlijk aangesproken. Dr. Lawrence Gordon moet Adam doden voor 6 uur, zodat zijn vrouw en kinderen in leven blijven. Samen zoeken ze naar een andere oplossing om te ontsnappen.
tripack +2quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef starla het volgende:
[Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
hmm sorry.... ik had daar overheen gelezenquote:
Iggy+2quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
super nintendo entertainment system
tomtomaat +2quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef tomtomaat het volgende:
uitsmijter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |