sex?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
als ik naar buiten kijk dan heb ik godver nondejuu zin IN: .......
sex. drank, drugs, rock en roll, het kan allemaal!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
nou .... als er een leuke dame is
nee maar een heerlijk glas ijskoud jupiler
drugs, rock en roll doe ik niet aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
sex. drank, drugs, rock en roll, het kan allemaal!
tuurlijk juupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef VoreG het volgende:
Jupiler?!
Hoegaarden! De zon schijnt!
Ik ga zo maar eens een terrasje opzoeken, heb het wel gehad met studeren vanmiddag
Dat is toch niet serieus te nemenquote:
Oeh, terrasje in de zon en een tripel (andere trappist mag ook) métquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef VoreG het volgende:
Jupiler?!
Hoegaarden! De zon schijnt!
Ik ga zo maar eens een terrasje opzoeken, heb het wel gehad met studeren vanmiddag
ja hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
terrasjes
Wie wil zondag meete op terras !!!
kun je beter dan zaterdag doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
terrasjes
Wie wil zondag meete op terras !!!
Ik snap zulk volk gewoon niet. Ik kan me zo ergeren aan die kortzichtigheidquote:
Maar toch denk ik dat zulk volk ook nog echt bestaat.. Mss niet deze persoon.. maar the're out there... Watch out! The're out there..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef VoreG het volgende:
Ach dit is gewoon weer een niet serieus filmpje op youtube. Neext!
Erdinger 0,75 literquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:18 schreef theKiD het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind een Hoegaarden ook wel relax op zonnige dagen, maar dan nog steeds liever een immense Erdinger Weiß
[/quoteGoede smaak!![]()
![]()
Ik zat vanmiddag op het terras van Buitenbeentje, daar was namelijk nog plek en het was in de zon.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:43 schreef theKiD het volgende:
* theKiD moet binnenkort op een zonnige dag eens naar Kandinsky of buitenbeentje
Tja, ieder zn meug he? Ik vind het een superrelaxete tentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag op het terras van Buitenbeentje, daar was namelijk nog plek en het was in de zon.
Wat en kansloze tent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |