quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tentamen gehaald, Tentamen gehaald!
Sowieso een 8 of een 9, maaar misschien ook wel een 10!
hopelijk staan de antwoorden snel online![]()
niet mijn schuldquote:
Hehe en dan met name het gedeelte waar tekst staat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef PierreTT het volgende:
Goed bezig auto! Ik heb straks tentamen wiskunde...en de hoop ligt volledig op mn grafische rekenmachine
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah kan ik me bedenken
Goed gedaan meid
Dankje!quote:
Ja! Zit me al een uur kapot te programmeren in dat dingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe en dan met name het gedeelte waar tekst staat?
[..]
Dat dacht ik al wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja! Zit me al een uur kapot te programmeren in dat ding
aan je peecee hangen kan toch ook met die dingen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja! Zit me al een uur kapot te programmeren in dat ding
Klopt, maar ik heb dat kabeltje niet meer en mn huisgenoten ook niet...zou zoveel tijd schelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
aan je peecee hangen kan toch ook met die dingen?
Boefje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
vroeger had je rekenmachine altijd een geheugen van de laatste zoveel sommen.
Deed ook altijd vlak voor een toets even wat formules erin zetten
Nee wij normaal ook nergens. Kwam ineens tegen dat je GR mag gebruiken, dan moet je daar ook gebruik van makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:40 schreef VoreG het volgende:
Wij mogen die hele grafische rekenmachine niet eens gebruiken. Logisch ook.
grote boef !!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee wij normaal ook nergens. Kwam ineens tegen dat je GR mag gebruiken, dan moet je daar ook gebruik van maken
hehe, op die manier heb ik al veel tentamens gehaald.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee wij normaal ook nergens. Kwam ineens tegen dat je GR mag gebruiken, dan moet je daar ook gebruik van maken
hehe de boefjes ook hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |