Jaaaa ze verhuurden ook het een en ander dus ze hadden een aardig zakcentje verzwegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
Aangezien de bijstand niet bijster hoog is hebben ze dit 20 jaar volgehouden?
Lijkt me meer dat ze bijstand genoten hebben terwijl ze daar niet echt behoefte aan hadden. En dus ook geen recht op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
Ja dat moet wel ik denk zo een 15 jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
De gevangenissen zitten hier al zo vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef Mr.Spock het volgende:
waarom geen gevangenisstraf en alleen terugbetalen?
Nu gaat iedereen dat proberen, straf is nihil als ze je al pakken.
Precies, ze pakken hooguit af wat je gefraudeerd hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef Mr.Spock het volgende:
waarom geen gevangenisstraf en alleen terugbetalen?
Nu gaat iedereen dat proberen, straf is nihil als ze je al pakken.
ligt toch een deel van de schuld bij de gemeente. Hier controleren ze volgens mij best streng en als je je aanmeld moet je verplicht in de plantsoenen gaan werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja dat moet wel ik denk zo een 15 jaar.
Je maakt een grapje hoop ik? Iedere zielepiet komt in aanmerking voor bijstand als ie nergens elders aan kan kloppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ligt toch een deel van de schuld bij de gemeente. Hier controleren ze volgens mij best streng en als je je aanmeld moet je verplicht in de plantsoenen gaan werken.
Kinderbijslag voor hooguit twee kinderen, die in Nederland wonen.quote:als ze die bijstand nu eens goed doorlichten net zoals de kinderbijslag naar marokko en turkije, dan hoef ik minder belasting te betalen voor dit soort uitwassen. Of de bijstand omhoog qua bedrag met wat je hierop bespaard.
Hoog tijd dat Wilders aan de macht komt. ERUIT met al dat multicriminele tuig!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog iets leuks:
http://www.trouw.nl/nieuws/article1245764.ece
Nederland: gekke Henkie van Europa
Multiculturoloog gooit de multicultuur in de prullenbak. Lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoog tijd dat Wilders aan de macht komt. ERUIT met al dat multicriminele tuig!
Vermoedelijk wordt er met het verwijzen naar instanties, de verbazing van de aanvrager(s) al groter, wat er allemaal aan geld is binnen te halen. Dus men kan ook crimineel gedrag creeën, het is te makkelijk gewoon. Kat op het spek binden en dergelijke.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:54 schreef Lemmeb het volgende:
<knip>
We leven nu 15 jaar later en nog steeds is er niks tegen gebeurd. In plaats van zoveel mogelijk bicriminelen buiten de deur te houden, heeft men er laatst nog weer zo'n 26.000 binnengelaten. <knip>
Dat vond ik ook al vreemd ja. Maar aangezien ze al 20 jaar hiermee bezig zijn, was men wellicht ze al eerder op het spoor en duurde het dus 10-15 jaar voordat het uiteindelijk toch konquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe kan een Nederlandse gemeente beslag leggen op ontroerend goed in Turkije?
Onderlinge afspraken tussen Turkije en Nederland ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Bureaucratiequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd ja. Maar aangezien ze al 20 jaar hiermee bezig zijn, was men wellicht ze al eerder op het spoor en duurde het dus 10-15 jaar voordat het uiteindelijk toch kon
Ja, ik zat bij mijn gedachten waarschijnlijk een beetje bij Marokko, waar de Marokkaanse overheid volgens mij niets anders doet dan Nederland tegenwerken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken tussen Turkije en Nederland ?
Kan een buitenlander in Nl ergens beslag op leggen? -> Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat valt volgens mij behoorlijk tegen hoor.. Turkse bureaucratie is echt te triest voor wooren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken tussen Turkije en Nederland ?
Dat betekent toch niet dat het omgekeerd ook overal kan? In Iran of Saudie Arabie zie ik het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kan een buitenlander in Nl ergens beslag op leggen? -> Ja.
Dat gaat via de plaatselijke rechter. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de regel is dat alleen landsbewoners beslag mogen laten leggen. In Iran wordt de zaak idd wrs niet eens in behandeling genomen, maar de rechtspraak is daar gepolitiseerd. In SA maak je best een kans lijkt me zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het omgekeerd ook overal kan? In Iran of Saudie Arabie zie ik het nog niet zo snel gebeuren.
Er zijn verdragen voor. Ook bijvoorbeeld met onderlinge gegevensuitwisselingen (belastingdiensten, kadasters etc.)quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het omgekeerd ook overal kan? In Iran of Saudie Arabie zie ik het nog niet zo snel gebeuren.
Tuurlijk, als ongelovige buitenlander?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat gaat via de plaatselijke rechter. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de regel is dat alleen landsbewoners beslag mogen laten leggen. In Iran wordt de zaak idd wrs niet eens in behandeling genomen, maar de rechtspraak is daar gepolitiseerd. In SA maak je best een kans lijkt me zo.
Lees je ook nog andere posts of dat nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er zijn verdragen voor. Ook bijvoorbeeld met onderlinge gegevensuitwisselingen (belastingdiensten, kadasters etc.)
Nou dat zal ze leren!quote:Het echtpaar zal de 200.000 euro bijstand moeten terugbetalen.
welke economie? het geld dat deze mensen gestolen hebben van hardwerkende burgers zal beter besteed kunnen worden. aan zaken waar je meer geld mee verdient. daarnaast vraag ik me af hoeveel geld van hun uitkering echt in nederland is gebleven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Marble het volgende:
Nou ja dat vloeit uiteindelijk toch allemaal wel weer terug de economie in. Mensen die zich hier duk om maken hebben zeker nog nooit van fordisme gehoord.
Hoezo? Dit soort praktijken gaat toch doorgaans wél goed?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Beetje domme lui, dat ze het daar op de eigen naam hadden staan. Een beetje slimme in nederland uitkeringtrekkende persoon parkeert zijn ontroerendgoed natuurlijk bij famillie, kenissen etc.
Weet je wat, stuur mij een paar honderd euro van jouw spaargeld of je salaris.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Marble het volgende:
Nou ja dat vloeit uiteindelijk toch allemaal wel weer terug de economie in. Mensen die zich hier duk om maken hebben zeker nog nooit van fordisme gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |