Jaaaa ze verhuurden ook het een en ander dus ze hadden een aardig zakcentje verzwegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
Aangezien de bijstand niet bijster hoog is hebben ze dit 20 jaar volgehouden?
Lijkt me meer dat ze bijstand genoten hebben terwijl ze daar niet echt behoefte aan hadden. En dus ook geen recht op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
Ja dat moet wel ik denk zo een 15 jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Kahlen het volgende:
De gevangenissen zitten hier al zo vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef Mr.Spock het volgende:
waarom geen gevangenisstraf en alleen terugbetalen?
Nu gaat iedereen dat proberen, straf is nihil als ze je al pakken.
Precies, ze pakken hooguit af wat je gefraudeerd hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef Mr.Spock het volgende:
waarom geen gevangenisstraf en alleen terugbetalen?
Nu gaat iedereen dat proberen, straf is nihil als ze je al pakken.
ligt toch een deel van de schuld bij de gemeente. Hier controleren ze volgens mij best streng en als je je aanmeld moet je verplicht in de plantsoenen gaan werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja dat moet wel ik denk zo een 15 jaar.
Je maakt een grapje hoop ik? Iedere zielepiet komt in aanmerking voor bijstand als ie nergens elders aan kan kloppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ligt toch een deel van de schuld bij de gemeente. Hier controleren ze volgens mij best streng en als je je aanmeld moet je verplicht in de plantsoenen gaan werken.
Kinderbijslag voor hooguit twee kinderen, die in Nederland wonen.quote:als ze die bijstand nu eens goed doorlichten net zoals de kinderbijslag naar marokko en turkije, dan hoef ik minder belasting te betalen voor dit soort uitwassen. Of de bijstand omhoog qua bedrag met wat je hierop bespaard.
Hoog tijd dat Wilders aan de macht komt. ERUIT met al dat multicriminele tuig!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog iets leuks:
http://www.trouw.nl/nieuws/article1245764.ece
Nederland: gekke Henkie van Europa
Multiculturoloog gooit de multicultuur in de prullenbak. Lijkt mij een goed plan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoog tijd dat Wilders aan de macht komt. ERUIT met al dat multicriminele tuig!
Vermoedelijk wordt er met het verwijzen naar instanties, de verbazing van de aanvrager(s) al groter, wat er allemaal aan geld is binnen te halen. Dus men kan ook crimineel gedrag creeën, het is te makkelijk gewoon. Kat op het spek binden en dergelijke.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:54 schreef Lemmeb het volgende:
<knip>
We leven nu 15 jaar later en nog steeds is er niks tegen gebeurd. In plaats van zoveel mogelijk bicriminelen buiten de deur te houden, heeft men er laatst nog weer zo'n 26.000 binnengelaten. <knip>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |