Wat ik jullie kan zeggen (Ben zelf ook moslim)
Een goede moslim steelt niet (Zoals je veel mensen in heden ziet doen)
Komt op voor de zwakere, en geeft zaka uit (armbelasting)
De islam is tegen extremisme, en ik snap niet waarom veel nederlanders denken dat moslims extreemisten zijn. Het is veroden om zelfmoord te plegen, en onschuldge te doden. Extreemisten blazen zich op en doden onschuldige mensen, dus hoe kunnen jullie je het in je hoofd halen, om de islam en extreemisme met elkaar te vergelijken.
Een moslim dient respect met een gelovige als een ongelovige om te gaan.
Voor de christenen, jullie weren dat jezus de zoon is van god (p.s jezus vzmh is 1 van onze profeten), dan is het zo dat god de vader is van jezus, maar wie is dan de vader van god?
Voor de ongelovige, Ik vraag me soms af hoe dom jullie kunnen zijn, jullie zeggen, wij stammen van de apen af, jullie zeggen wij zijn ontstaan uit een bacterien, ik vraag me af, hoe is de ziel dan ontstaan? jullie zeggen god bestaat niet, leg mij dan eens uit, hoe wij zouden kunnen leven als er geen lucht is?, is gewoon uit het niets voorgekome he, hoe kan de aarde zijn ontstaan. Hoe kunnen vele voorspelingen uit de koran zijn uitgekomen, en er nog een aantal over zijn tot de dag des oordeels. Hoe kan het zijn dat er vele wetenschapelijke versen in de koran kloppen terwel we die pas hedendaags hebben kunnen bewijzen, zoals hoe de baby zich ontwikkeld, en dat kon de profeet vertellen 14* eeuwen geleden, zonder embryo? Hoe kon de koran vertellen dat de aarde rond was, terwel iederen er van ovtuigd was da die recht was? en er zijn velen meer. Hoe wisten Mohamed vzmh de koran te maken (velen beweerde dat die verzonen was en hij die zelf had bedacht)? Allah swt verhaalde, (in andere woorden verhaald) Kom met een gelijk van de koran, niemand kon dat doen, kom dan met 1 gesew (de koran bestaat uit 60 gesew, dat woord hebben jullie niet in het nederlands) niemand kon het doen, toen zij hij kom maar met slecht 1 hoofdstuk. De koran besaat uit 114 hoodstuk dacht ik, weet ik niet zeker. Niemand kon met een gelijken komen.
Jullie zin dit wereldse leven als het paradijs. Dat snap ik niet. Jullie komen na 8 uur lang werken thuis, paar uur achter de tv, sigartje erbij, biertje, thats it. Volgende dag the same. Na gemiddelde leeftijd 80 jaar de dood hebben berijkt? dan wat. Wie heeft de dood doen schappen?
Beste mensen. Ik weet dat er onaardige mensen zijn, hoewel ze in allah geloven. Allah houd niet van herrieschoppers. Allah hou niet van mensen die stelen, allah hou niet van mensen die onrechtvaardig zijn tegenover hun broeders, allah hou niet van al het slechte, want voorwaar, het het goede en het slechte zijn goed te onderscheiden zoals de profeet vzmh ons vertelde. Leer meer over de islam en je zult zien hoe mooi het is.
Jullie beweren dat wij de vrouwen onderdrukken. Een moslim is verplicht kennis te nemen, zowel jongen als meisjes. Je mag je vrouw niet slaan, vrouwen moeten met respect behandeld worden, een moslim vrouw die slecht behandeld wordt, gaat naar de hemel heb ik gelezen.
De vrouwen klagen dat ze lastiggevallen worden door mannen, is de hoofddoek daar dan geen optie tegen.
hier hebben jullie een site waar jullie veel informatie kunnen vinden
http://www.walidin.com/