Geloof, kunst, gebouwen , geloofsleer , het geloven in een Allah, verhalen over de profeten , de Koran etc....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Interessant topic!
Maar om te voorkomen dat ik dingen ga noemen die er stiekem toch niet bij horen: geef eens wat opties, kies ik wel
Gewoon een andere spellingsmethode dan de standaardvorm in het Nederlands. Die van Meki staat dichter bij de fonetische uitspraak in het Arabisch denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom spel het toch constant met 2 a's?
Je vind het geloof goed aan het geloof?quote:
quote:, kunst, gebouwen ,
Het geloof alweer...quote:geloofsleer , het geloven in een Allah,
er zou ook pure vrede zijn als iedereen net zo zou denken als ik. Maar fijn dat jij de Koran als "de waarheid" ziet en dat je het lef hebt om jezelf serieus zo te noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:18 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Positief: alles want als iedereen zich aan de islaam zou houden zou er pure vrede zijn.
wat een vertrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:18 schreef BrandX het volgende:
Zuigerds, zeikers en meki-haters mogen wegblijven uit dit topic. Gewoon normaal discussieeren, jullie kunnen het vast!
Ja , want de Soennieten en Sjiieten vinden elkaar erg aardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:18 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Positief: alles want als iedereen zich aan de islaam zou houden zou er pure vrede zijn. Alleen jammer dat sommige mensen alles beter denken te weten dan iets dat in de Quraan staat. Het KAN gewoon niet want de Quraan was 1400 jaar geleden al actueel, vandaag de dag woren dingen nog "ontdekt". Heck staat allang in de Quran! Ow ja: over 1400 jaar is de Quran nog actueel. Simpel: er is maar 1 Quran, 1 Islam en de Islaam kan overal en altijd worden toegepast.
lees je PMquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:19 schreef Slappy het volgende:
Waar slaat dit nou weer op me laste post verwijdert
Datzelfde geldt voor christenen die dat al zo'n 1650 jaar officieel doen. En de info die je erover krijgt is waarschijnlijk niet helemaal neutraalquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef pictionary het volgende:
Kijk op Google Video:
What the west needs to know
Dan zie je dat de Islam een smerig politiek systeem is en dat extremisten de koran niet verkeerd interpreteren, maar juist letterlijk. Alle `goede` moslims zijn eigenlijk moordenaars en wil-opleggende hitsende sjefkes.
Ow maar ik heb over het christendom ook niet 1 goed woord te zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor christenen die dat al zo'n 1650 jaar officieel doen. En de info die je erover krijgt is waarschijnlijk niet helemaal neutraal
Volgens mij kun je dat zo niet zeggen toch. Allah is specifiek de naam van de god van de Islam, het betekent niet gewoon god (let op zonder hoofdletter) in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |