En stel dat het zo is.. Stel dat het zo is!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat je er de klok op gelijk kan zetten dat er een nieuwe iPhone komt in juni/juli.
- In 3.0 zijn device ID's gevonden van nog niet bekende en bestaande telefoons
- De Amerikaanse contracten van twee jaar zullen deze zomer aflopen
- De life-cycle van een telefoon is gemiddeld één jaar
- Waarschijnlijk komt 3.0 pas in de zomer zodat het OS tegelijk met de nieuwe iPhone gereleased kan worden, net zoals met de 3G gebeurde
Dat er nu nog niks bekend is zegt helemaal niks, Apple houdt dit soort dingen altijd zo lang mogelijk geheim.

Hmm zit iets in, maar dat die Amerikaanse contracten aflopen wil niets zeggen toch. In Nederland duurt het dan nog wel effe voordat we 'm hebben denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat je er de klok op gelijk kan zetten dat er een nieuwe iPhone komt in juni/juli.
- In 3.0 zijn device ID's gevonden van nog niet bekende en bestaande telefoons
- De Amerikaanse contracten van twee jaar zullen deze zomer aflopen
- De life-cycle van een telefoon is gemiddeld één jaar
- Waarschijnlijk komt 3.0 pas in de zomer zodat het OS tegelijk met de nieuwe iPhone gereleased kan worden, net zoals met de 3G gebeurde
Dat er nu nog niks bekend is zegt helemaal niks, Apple houdt dit soort dingen altijd zo lang mogelijk geheim.

Nou het ging erover dat mijn abo in juli afloopt en ik graag voor een iPhone wil gaan. Toen attendeerde iemand mij hierop dat ik dan net zo goed kon wachten op de nieuwe iPhone. Vandaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En stel dat het zo is.. Stel dat het zo is!
Who cares?
No offence hoor maar wat heb je aan dit soort speculaties?

Misschien een paar weken, geen maanden. Met de 3G mikte Apple ook op een wereldwijde release, dat zal nu niet anders zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm zit iets in, maar dat die Amerikaanse contracten aflopen wil niets zeggen toch. In Nederland duurt het dan nog wel effe voordat we 'm hebben denk ik.

Euhm, iemand stelde dat een nieuwe iPhone in de zomer onwaarschijnlijk was, ik weerleg dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En stel dat het zo is.. Stel dat het zo is!
Who cares?
No offence hoor maar wat heb je aan dit soort speculaties?

Welk abo heb je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:05 schreef timbob het volgende:
Ben. Blij dat ik nu m'n iPhone heb. Internet ligt er hier aleen paar dagen uit. Nu nog een leuke msn applicatie en ik ben compleet.

Kan je daarmee nou msn op de achtergrond laten draaien? Dus internetten terwijl je toch aangemeld bent op msn en berichten kunt ontvangen ed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef nelisb het volgende:
Nimbuzz werkt prima als MSN applicatie.
Nog gratis ook!

Helaas...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kan je daarmee nou msn op de achtergrond laten draaien? Dus internetten terwijl je toch aangemeld bent op msn en berichten kunt ontvangen ed?

Het blijven natuurlijk speculaties, maar OLED zou wel een grote verbetering zijn. Beter beeld en minder batterijverbruik. Vooral dat laatste is wat mij betreft zeer welkom.quote:LG heeft een contract getekend waarin staat dat zij OLED schermen aan Apple gaan leveren. Volgens geruchten zijn de OLED schermen bedoeld voor de volgende generatie iPhone, die vermoedelijk deze zomer gelanceerd gaat worden. Het contract heeft een waarde van 320 miljoen euro, maar hiermee kan Apple het scherm van de iPhone ook wel behoorlijk verbeteren tegenover het LCD scherm wat de huidige iPhone bevat.
OLED schermen zijn helderder, en hebben een hoger contrast dan de LCD schermen van de iPhone 3G. Ook is het energieverbruik van een OLED scherm stukken lager dan die van een LCD scherm.

iTunesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef richbitch het volgende:
Eigenlijk hartstikke belachelijk en naar dat er geen goed alternatief is voor Itunes, dus dat je met een ander programma kan syncen (muziek)!
Of toch iemand een oplossing?! Ik kan niks normaals vinden

Dat komt dan wel. Werd tijd ook, dat zijn tenminste functies waar je wat aan hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef nelisb het volgende:
Nope,
omdat Apple dat nog niet toestaat. In firmware 3.0 is het mogelijk maar daarvoor moeten er eerst door 3den applicaties worden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |