Ja blijkbaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vet istie er al?
Zou morgen pas komen toch?
Misschien kan je hier iets meequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef richbitch het volgende:
Ik heb hier een computer waarop Itunes niet mee te werken valt cq. Itunes start uberhaupt niet op.
Er zijn vele programma's op internet maar heeft iemand een programma wat dan ook echt WERKT om muziek er op te pleuren dan wel af te halen?
Muziek is dus opzich wel voldoende
Thanx, maar ook dit levert geen resultaat op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier kun je het serienummer ook nog proberen: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
Dan was het dus een fakequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Cydex het volgende:
[..]
Thanx, maar ook dit levert geen resultaat op.
Op mail wordt niet meer gereageerd opeens. Kan gebeuren als je als koper vragen gaat stellen die confronterend kunnen zijn wanneer je je iPhone 3G voor 350-400 Euro wilt verkopen
Ziet er echt supertof uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
Google Street View is sinds vandaag beschikbaar voor Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Ook erg tof om op je iPhone te bekijken (pin droppen en op het rode poppetje drukken).
Helaas heb geen wifi, iemand anders nog een alternatief voor Itunes..?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien kan je hier iets mee
http://www.engadget.com/2(...)-wifi-without-itunes
Cool! Ik wist niet eens dat je street view kon bekijken op je iPhonequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
Google Street View is sinds vandaag beschikbaar voor Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Ook erg tof om op je iPhone te bekijken (pin droppen en op het rode poppetje drukken).
Ja. Maar je moet dam wel zorgen voor een oudere baseband en firmware omdat anders de unlock geen effect heeft. Daar hebben ze momenteel nog geen oplossing voor. 2.2 firmware en lager is het beste.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
is hij nu eigenlijk al eenvoudig simlock vrij te maken?
Ok, maar dat betekent dus dat waneer je hem upgrade hij weer locked is correct?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet dam wel zorgen voor een oudere baseband en firmware omdat anders de unlock geen effect heeft. Daar hebben ze momenteel nog geen oplossing voor. 2.2 firmware en lager is het beste.
Firmware is wel te downgraden, maar de baseband niet.
Zolang er dus firmware 2.2 op staat (en NIET 2.2.1) dan kan dit dus. Ze mogen dan voorlopig ook niet upgraden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, maar dat betekent dus dat wanener je hem upgrade hij weer locked is correct?
Dit omdat een van mijn werkgevers triomfantelijk met een iphone voor z'n vrouw kwam aanlopen en of ik hem even wilde 'unlocken'.
Die kans bestaat. Ga er maar vanuit dat hij wederom locked.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, maar dat betekent dus dat waneer je hem upgrade hij weer locked is correct?
Dit omdat een van mijn werkgevers triomfantelijk met een iphone voor z'n vrouw kwam aanlopen en of ik hem even wilde 'unlocken'.
Ja, blijkbaar is de simlock nog wel een Big Thing voor Apple. Voor de jailbreak doen ze niet echt moeite meer lijkt het (en de 2G iPhone is helemaal freeforall lijkt het).quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Biogarde het volgende:
Bij Apple hebben ze die 'Yellowsn0w' unlock ook door. Laatst kwamen ze met een schijnupdate (2.2.1) waarbij de baseband werd ge-upgrade en de unlock niet meer werkte.
Sowieso gaan straks de oorspronkelijke abbo's aflopen bij AT&T en in Amerika is het verplicht om dan een unlock aan te bieden geloof ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:42 schreef Biogarde het volgende:
Ach, Apple is nieuw in de telecomwereld. Zo strak als ze het nu organiseren houden ze niet vol en kost wellicht een shitload aan geld.
Denk dat ze bij model 3 a 4 de boel laten varen gezien de enorme belangstelling aan een unlock en standaard simlock-vrije toestellen.
Meeste telco's hebben een contract t/m 2010.
Voor ons ook in juli. Maar daar heb ik geen flikker aan, want ik zit tot juli 2010 vast aan T-M en de iPhone. En nergens ter wereld verkopen ze dat ding icm een 1-jarig contract. Ja, op het internet, maar niet officieel via telco's.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso gaan straks de oorspronkelijke abbo's aflopen bij AT&T en in Amerika is het verplicht om dan een unlock aan te bieden geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |