Sorry, ik koop nooit applicatiesquote:Op zondag 22 maart 2009 14:14 schreef fretclick het volgende:
Bedankt, maar ik denk dat ik het voorlopig even gewoon zo laat hehe. Zoals gezegd ben ik niet zo'n held hierin.
Heb je misschien wel een oplossing voor mijn 'probleem'?:
[..]
Waarom maak je niet gewoon een webclip van de belstatus op de T-Mobile site? Is gratizzzzz.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:14 schreef fretclick het volgende:
Bedankt, maar ik denk dat ik het voorlopig even gewoon zo laat hehe. Zoals gezegd ben ik niet zo'n held hierin.
Heb je misschien wel een oplossing voor mijn 'probleem'?:
[..]
Wachten op iPhone OS3.0, aangezien push nu nog niet ondersteunt wordt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:38 schreef bodylotion het volgende:
ik ben nog steeds op zoek naar een (gratis) RSS-applicatie die automatisch update en weergeeft wanneer er een nieuw bericht is.
iemand suggesties?
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:08 schreef richbitch het volgende:
Ik heb hier Google Calendar gesynct met Goosync, echter super.. maar kosten die notificaties van Google per sms ook wat? Er staat wel wat op de Google site maar niet echt duidelijk..
Thanks
quote:Waarom maak je niet gewoon een webclip van de belstatus op de T-Mobile site? Is gratizzzzz.
dat laatste is nou eenmaal zo, super irritant iddquote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef timbob het volgende:
Ik heb nog een paar rare probleempjes met m'n iPhone. Bv. Als ik inplug op iTunes doen daarna m'n gedownloade apps het niet meer, totdat ik weer iets nieuws van de app store haal. Anders zie ik een beginscherm en daarna meteen weer m'n menu.
Verder staat appstore steeds in het engels. Als ik dan wat wil downloaden krijg ik een melding dat dat alleen in de nederlandse store kan. Als ik dat weer kijk is het wel nederlands.
Wat ook vervelend is, is dat websites vaak ineens gaan refershen als ik tussen vensters wissel. Met als gevolg dat ik niet meer terug kan naar de vorige pagina.
Iemand tips?
Temptationquote:Op maandag 23 maart 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
als developer heb ik die nieuwe 3.0 beta staan, maar ik durf hem nog niet op mijn iphone te zetten
Wat houdt developer precies in? Alleen dat je je aangemeld hebt, of ook 100 dollar gedokt hebt?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
als developer heb ik die nieuwe 3.0 beta staan, maar ik durf hem nog niet op mijn iphone te zetten
betaald ook, maar niet zelf. Dat heeft mijn baas gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat houdt developer precies in? Alleen dat je je aangemeld hebt, of ook 100 dollar gedokt hebt?
ik ga het gewoon doenquote:
Haha goed voor elkaar! Ik zou graag er ook eens wat mee prutsen maar dan moet ik eerst een MacOS virtual machine zien te regelenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
betaald ook, maar niet zelf. Dat heeft mijn baas gedaan
[..]
ik ga het gewoon doen
Ben benieuwd naar je bevindingenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
betaald ook, maar niet zelf. Dat heeft mijn baas gedaan
[..]
ik ga het gewoon doen
Als je bij T-Mobile zit kan je gratis gebruik maken van KPN hotspots. Even HOTSPOT sms-en naar 9434 en je krijgt een inlognaam en password terug.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef Stofje het volgende:
Wat ontstellend irritant. Ik werk op een treinstation en daar is internetten op de iphone dus onmogelijk. KPN hotspots moet je inloggen. M.a.w., dat kost gewoon geld.
Ach ja, zwaar leven.
En waarom is het dan onmogelijk? Geen eigen hotspot van de zaak? En anders dus NS betalenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef Stofje het volgende:
Wat ontstellend irritant. Ik werk op een treinstation en daar is internetten op de iphone dus onmogelijk. KPN hotspots moet je inloggen. M.a.w., dat kost gewoon geld.
Ach ja, zwaar leven.
Ik ben er heerlijk mee aan het rommelen hierquote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha goed voor elkaar! Ik zou graag er ook eens wat mee prutsen maar dan moet ik eerst een MacOS virtual machine zien te regelenMisschien na mn afstuderen ook maar is een baantje zoeken waar ze een iPhone app willen ontwikkelen
Hij staat er nu opquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je bevindingen
Dan maar via 3G? Of regel bij je baas gewoon een wifiquote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef Stofje het volgende:
Ach ja, zwaar leven.
Hmm. Worth a try! Thanks!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je bij T-Mobile zit kan je gratis gebruik maken van KPN hotspots. Even HOTSPOT sms-en naar 9434 en je krijgt een inlognaam en password terug.
Meer info op: http://iphoneblog.t-mobile.nl/2008/08/hotspot/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |