Hier ookquote:
Een van de minst leuke liedjesquote:
Ik wist wel dat je Railway Rifle kon maken oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, wist je niet dat je wapens kan maken?![]()
Karmaverlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef seetjai het volgende:
Ja Dudov gekilled en die had zo'n sexy sleepwear (of het was 1 van z'n hoeren)
Maar in die kamer zijn er allerlei guns/items etc.
Alleen wat gebeurd er als je ze allemaal mee gaat nemen als ze 'rood' zijn beschreven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Silv het volgende:
Hm, net in vault 106 geweest. Best tofJawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?Voor de mailquest moet je het sowieso doen bij een paar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Silv het volgende:
Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?
De 1e en 2e wel dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben de 3e screen uit de op nog nooit tegen gekomen btw![]()
Goeiequote:
Je bedoelt het plaatje met die Feral ghoul die op je af komt? Lijkt mij gewoon een standaard indoor locatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Correctie:
Ik heb geen idee waar de 3e screen zich bevind
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:21 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Je bedoelt het plaatje met die Feral ghoul die op je af komt? Lijkt mij gewoon een standaard indoor locatie.
Ik zou ook niet weten in welk gebouw enzo, maar de meeste vaults en gebouwen lijken erg op elkaar van binnen.
hoe krijg je dat voor elkaar:D in het historisch museum stikt het van de feral ghaul's. Verder kom je ze bijna overal wel tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomen
Dan moet je even een tripje door de sewers gaan maken (gedeelte boven Rivet City). Of de Tenpenny quest afronden, bij een bepaalde afloop van die quest zie je er ineens redelijk veelquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt? Ik bedoel gewoon dat ik nog nooit een Feral Ghoul ben tegen gekomen
AirwiN, maar dat was vanochtend, dus je kan het nog niet geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Vault 108. Wie kwam op dat idee omdat 's nachts te doen zonder licht en het geluid heel hard?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Vault 108. Wie kwam op dat idee omdat 's nachts te doen zonder licht en het geluid heel hard?
zo heb ik hem anders ook gespeeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Wat maakt een Vault nu vervelender dan welk willekeurig gebouw dan ook?quote:
Loop naar 'm toequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Silv het volgende:
Zit nu in een ghetto vlakbij Reilly's Rangers waar een kerel met een luidspreker oid zit te praten. waar is die gast?
Weet ik niet. Geeft me een beklemmend gevoel zo'n lege Vault.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat maakt een Vault nu vervelender dan welk willekeurig gebouw dan ook?
Dat vind ik juist zo mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geeft me een beklemmend gevoel zo'n lege Vault.
Als je de mainquest doet moet je naar 2 toe, en als je in de citadel kan staat er op een computer wel waar ze allemaal zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik ben nog in geen enkele vault geweest. Vind je die automatisch een keer, of zijn die dingen moeilijk te vinden?
Mja ik kom de Citadel nog niet binnen, ben bizar weinig bezig met de mainquestquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je de mainquest doet moet je naar 2 toe, en als je in de citadel kan staat er op een computer wel waar ze allemaal zijn.
ten noordoosten van Corvega Factory en ten zuiden van Canterbury Commons.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
Iedereen heeft het over Vault 108 ?
Waar is dat ongeveer..
Laat 's een screen zien
Hij zit ergens in een steeg. Je moet op het geluid afgaan, maar je ziet 'm niet!!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Lyzio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef RoK het volgende:
Net in 106 geweest, maar daar viel niet veel te beleven, behalveEr is niets te doen, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef RoK het volgende:
Net in 106 geweest, maar daar viel niet veel te beleven, behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik iets gemist en is er daar verder nog iets te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Net Vault 108 gespeeld, alleen wat ik tegenkom is een paar mole rats en Gary'squote:Op woensdag 18 maart 2009 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral Vault 108 is een aanrader om 's nachts te spelen, en dan het liefst met zo weinig mogelijk licht aan en het geluid op een behoorlijk volume.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:28 schreef seetjai het volgende:
[..]
Net Vault 108 gespeeld, alleen wat ik tegenkom is een paar mole rats en Gary's![]()
Alles langsgegaan, maar kom uiteindelijk terug bij de Mainentrance
Verder niks bijzonders.. of mis ik iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AirwiN op 19-03-2009 11:05:55 ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hij zit in het middelste huis ongeveer op de eerste verdieping, je kunt hem zien vanuit de steeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij zit ergens in een steeg. Je moet op het geluid afgaan, maar je ziet 'm niet!!
Ja, maar dan is 't te laatquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Hij zit in het middelste huis ongeveer op de eerste verdieping, je kunt hem zien vanuit de steeg.
Moira als ghoulquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Om maar even dit hele topic op de ultieme nerd-tour te gooien. Wat vinden jullie de mooiste vrouwelijke NPC in Fallout 3?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zij is van de Craterside supply, de winkel in Megaton.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:22 schreef seetjai het volgende:
Ove Moira gesproken.. ik heb nog een (side)quest staan, dat ik terug moet keren naar Moira.
Als het goed is zit ze in Megaton, maar kan d'r niet vinden
Ze staat toch niet buiten he ?
Ik heb eik geen ideequote:
Sniper Rifle ----> Sneak mode ---> Head Shot ---> Mini Nukesquote:
En dan de Expirimental M.I.R.V. halen. Heeft iemand die al, op mij na dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Sniper Rifle ----> Sneak mode ---> Head Shot ---> Mini Nukes
Die giant ant queens zijn lame. Ging er gewoon rondjes omheen lopen en blijven slaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Zo gisteren voor het eerst een giant ant queen tegen gekomen. Ik druk vechten, zijn mijn stimpacks op. Ik rennen en rennen, kreeg hem nog maar net doodt. Toen wou ik vluchten naar buiten kom ik nog tientallen ant soldiers tegen. Ik raggen met me shiskebab. Kom ik eindelijk buiten met nog 6 streepjes health. Wil ik fastravellen, kon het niet vanwege enemy, ik draai me om deathclaw!
Een watquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan de Expirimental M.I.R.V. halen. Heeft iemand die al, op mij na dan?
Multiple saves...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Zo gisteren voor het eerst een giant ant queen tegen gekomen. Ik druk vechten, zijn mijn stimpacks op. Ik rennen en rennen, kreeg hem nog maar net doodt. Toen wou ik vluchten naar buiten kom ik nog tientallen ant soldiers tegen. Ik raggen met me shiskebab. Kom ik eindelijk buiten met nog 6 streepjes health. Wil ik fastravellen, kon het niet vanwege enemy, ik draai me om deathclaw!
Je moet die Keller-tapes verzamelen. 5 stuks. Dan krijg je een code en locatie naar een bunker. Daar ligt de Expirimental M.I.R.V.quote:
Ziekquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet die Keller-tapes verzamelen. 5 stuks. Dan krijg je een code en locatie naar een bunker. Daar ligt de Expirimental M.I.R.V.Fatman die 8 mini-nukes afschiet
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zij is van de Craterside supply, de winkel in Megaton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Vergis je je niet met de armory?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef seetjai het volgende:
[..]
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.
Dan komen al die mensen op mij af
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Agiath het volgende:
Oke ik heb het spel nou enkele uren gespeeld maar ik zit een beetje vast heb ik het gevoel.Kan je een beetje engels? Kijk dan hier eens rond, dat zal (beloofd!) al je problemen oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Het speelt zich af op een heel andere plek dan 1 en 2, dus alle steden zijn nieuw.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Sloggi het volgende:
Komen er ook nog steden terug uit de vorige delen, of zijn ze allemaal nieuw?
Dan is het avond. Wachten tot het 8 uur is, en de shop zal open zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef seetjai het volgende:
[..]
Deur is locked, (100 skill nodig iig) maar ik heb sowieso 'geen toegang' daar.
Dan komen al die mensen op mij af
hmmm, enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien niet met Dr. Li aan het praten bent, maar per ongeluk met die andere? Lijkt me sterk opzich, maar kan echt niks anders bedenken....nooit gehad dat het niet werkte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit vast in de main quest?
Ik zit in de quest 'Scientific Pursuits'...mn quest is 'Talk to Doctor Li about Dad and Project Purity'...maar als ik met dat mens praat, krijg ik maar 2 opties:
-What kind of place is this Rivet City?
-I should go
Wat kan ik hier in godsnaam aan doen
Tuurlijk heb je talloze walktroughs, maar het leek me nou eens leuk dit spel helemaal zelf te ontdekken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je een beetje engels? Kijk dan hier eens rond, dat zal (beloofd!) al je problemen oplossen
Voor zover ik weet niet echt steden, wel personages en andere shitquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Sloggi het volgende:
Komen er ook nog steden terug uit de vorige delen, of zijn ze allemaal nieuw?
Vind die site niet echt een walktough, meer een wikipedia, daarom dat het ook de fallout wiki heetquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je talloze walktroughs, maar het leek me nou eens leuk dit spel helemaal zelf te ontdekken.
Maarja moet noodgedwongen daar maar eens kijken dus
Geloof me, ik praat met Dr. :Li. Ik heb plaatjes opgezocht, just to be surequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
hmmm, enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien niet met Dr. Li aan het praten bent, maar per ongeluk met die andere? Lijkt me sterk opzich, maar kan echt niks anders bedenken....nooit gehad dat het niet werkte.
Mocht het sowieso niet gaan, dan kun je wel een stuk skippen in de mainquest...
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Geloof me, ik praat met Dr. :Li. Ik heb plaatjes opgezocht, just to be sure
Heb het uiteindelijk opgelost. Via een fallout wiki een shortcut in de quest gevonden, waardoor ik haar niet nodig had
Hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef seetjai het volgende:
Waar kan ik dat schema halen/kopen van een dartgun ?
Wordt zo best lastig tegen die deathclaws
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.
Waar ben je nu dan in de mainquest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Stealing Independence mis je dan sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
IK heb even een vraagje, ik heb voor het stadje Rivet City al de quests gedaan met die android etc. Er zijn volgens mij geen quests meer over voor dat stadje. Nu wil ik iedereen vermoorden, heeft dat nog consequenties? En ik kan sommige karakters niet vermoorden zoals die hoofd-bewaker. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mja, het leek me ook onwaarschijnlijk hoor, dat je met de verkeerde stond te praten.
Waar ben je nu dan in de mainquest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel zijn dat je nog ergens een quest tegenkomt waarvoor je met iemand uit rivet city mee moet praten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
IK heb even een vraagje, ik heb voor het stadje Rivet City al de quests gedaan met die android etc. Er zijn volgens mij geen quests meer over voor dat stadje. Nu wil ik iedereen vermoorden, heeft dat nog consequenties? En ik kan sommige karakters niet vermoorden zoals die hoofd-bewaker. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Heb hem ook al tijdje terug uitgespeeld en ben nu bezig met alle quests uit te spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Zo, net uitgespeeld
Wel voor de laatste quest even gesaved want er staan nogal wat side-quests open
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan staat je nog een moddervette quest te wachten. Althans dat vond ik. Was overigens ook de enige quest uit de main die me kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Ik wil good karmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo moet je 'm ook niet spelen! Da's zonde
Die krijg je toch wel. Ga nu maar snel bad karma halenquote:
Ik heb er wel een paar voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand nog locaties in de aanbieding waar "aparte" wapens te vinden zijn? Denk hierbij aan de knee-capper, plasma rifle van de cyborg,lincoln's repeater, de vele varianten op sniper rifles en de vengeance? (deze heb ik overigens al)
Thanks... Sydneys ultra en de victory rifle had ik al. Ga zometeen die andere eens opzoeken. Mijn favorietje in moeilijke plekjes blijft toch wel de vengeance. Daarvan worden deathclaws schoothondjesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar voor je
Blackhawk
Een modified .44 Scoped Magnum. Deze krijg je als je succesvol de quest Agatha's Song gedaan hebt. Erg mooi dingetje
Sydney's 10mm 'Ultra' SMG
Een modified 10mm Submachine Gun. Je kunt 'm krijgen door haar een holotape van d'r vader te brengen. Deze kun je vinden in het Statesman Hotel, het ligt op een bed ergens op de derde verdieping. Sydney vind je overigens tijdens de quest Stealing Independence. Verkrijgbaar in Rivet City.
Ol' Painless
Een modified .32 Hunting Rifle. Deze kan op vele manieren verkregen worden, maar verreweg de makkelijkste is om naar The Republic of Dave te gaan en Dave te pickpocketten. Er zijn meerdere manieren, maar die weet ik op 't moment even niet meer.
Victory Rifle
Een modified Sniper Rifle. Deze ligt in een kluis in de Sniper Shack. Dat ligt ten westen van Rockbreaker's Last Gas. Je moet wel een lockpick-skill van 100 hebben.
The Terrible Shotgun
Een modified Combat Shotgun. En deze is gewoon vetSmiling Jack heeft 'm. Je kunt 'm vinden in de grot bij Evergreen Mills. Daar runt hij een soort van winkeltje. Daar waar ook trouwens een Behemoth zit opgesloten, mocht je een achievement-hunter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef Agiath het volgende:
Ik ben echt slecht in dit spel ofzo, ik zit alweer vastEr is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Sydneyquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Om maar even dit hele topic op de ultieme nerd-tour te gooien. Wat vinden jullie de mooiste vrouwelijke NPC in Fallout 3?
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Of een savegame laden van een uur geleden? Kutspelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er is een perc die je kunt krijgen vanaf een bepaald level, dat je gesloopte sloten weer kunt gebruiken.. Is wel pas laterop in de game (vanaf level 15 o.i.d.) maar op die manier kun je alsnog dat slot openen...
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja leuk, dus nu moet ik maar beestjes af gaan knallen tot ik level 15 ben? Kutspel
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo zwaar overtrokken reactie.. Zullen vast wel andere mogelijkheden zijn om daar doorheen te komen, alleen lukte het mij wel om door die gate te komen dus ben ik niet bekend ermee..
Dat vind ik nou juist het mooie aan deze games. Oblivion heb ik ook de nodige weken in gestoken...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat dat spel je zo laat gissen naar wat je moet doenMisschien ben ik lineare gameplay gewend, maar dit is wel het extreme uiterste zo.
Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef Agiath het volgende:
Nou ik heb die sleutel nu wel gevonden lag vlakbijdus kan nu wel verder. ff aankijken wat te nog wordt, kheb nu wel een laser gun
Wel 20 points ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op je Energy Weapons staan? Anders heeft zo'n gun echt totaal geen nut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen wij op de X360 dus nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Jezus die MIRV![]()
Ik kon het niet laten even wat mini nukes voor dat wapen te cheaten (!) Tweede keer dat ik een munitie cheat heb gedaan, best slecht eigenlijk. Maar dit wapen is zo tof, die moest goed getest worden.
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat kunnen wij op de X360 dus nietSoms is het niet kunnen cheaten best dom.
En ga ze maar eens betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedoel waar vindt je nou zoveel mini nukes, je hebt er 8 nodig voor 1 schot!
Ik heb er 1000quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
Ook dat nog eens ja. Dus die Expermental M.I.R.V is gewoon voor de 'heb' voor eenvoudige X360 bezitters. Zonde...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
aangezien er maar 71 mini nukes zijn ben je ook nog eens na 9 schoten snel klaar zonder te cheaten.
ff vraag tussendoor..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Zonder expansies 20quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:54 schreef seetjai het volgende:
[..]
ff vraag tussendoor..
Hoeveel lvls zit er in dit spel
Ook met expansies hoorquote:
Is ook schier onmogelijk zonder de Explorer-perk of een map.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Hmm.. nog 1 lvl te gaan dus, maar nog veel plekken (nog) niet ontdekt
Ik heb niet voor niks die guide gekochtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ik heb er 1000![]()
@ RoK Als je lvl 20 bent kan je explorer perk kiezen, ik raad je aan die te kiezen. Dan komen alle locaties in je pip-boy te staan.
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Vandaag lvl 20 geworden. Heb nu explorer perk gekozen, kan ik weer lekker verder met verkennen.
.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt heeel zonde, je moet altijd GRS doen, zoveeel meer waar dan explorer, als je zo graag wil exploren, kan je ook gewoon naar alle lege plekjes op de map gaan
Daarom ja, als je dingen wil vinden kan je toch gewoon naar lege plekken gaanquote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Bij mij voegde de explorer-perk maar 8 onbekende locaties toequote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Die is niet slecht nee
Dan loop ik zelf wel wat rond te banjeren om dingen te vinden
Bloody Mess of Cannibalismquote:
We hadden het even over LVL20-perksquote:
Jongens, wat moeten we hier nou meequote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef Jajong het volgende:
Zijn er inmiddels al fatsoenlijke RPGs voor de PS3? Kan ik 'm misschien weer onder 't stof vandaan halen lolz.
Sackboy niet doen!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Fijn, topicgehalte is gelijk gedaalt.
Het is gewoon een ghoul die licht geeft. Dat ze zeldzaam zijn maakt ze nog niet moelijk verslaanbaarquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Die glowing ghouls stellen ook geen reet voor trouwens. Kwam er voor het eerst eentje in het 'wild' tegen vandaag, maar had hem zo doodt. Had ik toch wat meer van verwacht, aangezien je ze zelden tegenkomt.
Ze zorgen ook dat de 'beschadigde' ghouls in de buurt weer healen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ghoul die licht geeft. Dat ze zeldzaam zijn maakt ze nog niet moelijk verslaanbaar
Maar tja ik had niet zoveel moeite met ze. Maar ik kan me niet herinderen dat ik dat vaak meegemaakt heb. Dat ik ze tegenkwam en dat ze ook nog eens healden.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zorgen ook dat de 'beschadigde' ghouls in de buurt weer healen.
Eigenlijk is geen een vijand moeilijk als je de juiste wapens hebtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar tja ik had niet zoveel moeite met ze. Maar ik kan me niet herinderen dat ik dat vaak meegemaakt heb. Dat ik ze tegenkwam en dat ze ook nog eens healden.
-Lincoln Repeaterquote:Op zondag 22 maart 2009 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen een vijand moeilijk als je de juiste wapens hebt
Blackhawkquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
-Lincoln Repeater
-Dart gun
-Experimental MIRV
.quote:
Zoek een chinese assault rifle, die is beter en gebruikt zelfde ammo als gewone assault rifle.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Assault Rifle
Hunting Rifle
10 mm submachine gun
Daar moet ik het mee doen, en ik klaag niet
Ohja, die heb ik ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Al doe ik ook veel met de A3-21 Plasma Rifle.
Maakt wel een ongelofelijk nep geluid vind ikquote:
Niks mis met wat groen slijm op de vroege morge.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maakt wel een ongelofelijk nep geluid vind ikEn wat is dat hele gedoe met enemies die in een groene drab veranderen? Zo niet stoer
Ik ipv de gauge Rifle de Reservists Rifle en verder nog frag mines (leuk om de vijand naar je toe te lokkenquote:
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:57 schreef Necrodeath het volgende:
Fuck, lvl 16, Better Criticals genomen.
Nu is zelfs Very Hard niet moeilijk meer
Ik speelde bewust zonder followers op very hard met unarmed/melee focus om het moeilijker te makenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordig
Fawkes is wel stoer inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik heb constant een super mutant die zichzelf Fawkes noemt achter me aan lopen, zelfs een Behemoth is een eitje tegenwoordig
Ik vond 'm ook wel chill, vooral als je door de wastelands waggelt en er komt weer zo'n miezerig beestje op je af, dan hoef je er niet naar om te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Fawkes is wel stoer inderdaadKreeg 'm in mijn vorige playthrough niet mee (Bad Karma), maar nu ga ik 'm echt wel ophalen.
precies, om de xp hoef je het tegen die tijd niet meer te doen. Hem het vuile werk laten doen en zelf lootenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel chill, vooral als je door de wastelands waggelt en er komt weer zo'n miezerig beestje op je af, dan hoef je er niet naar om te kijken
Met die vingers krijg je ook heel veel geld he?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
precies, om de xp hoef je het tegen die tijd niet meer te doen. Hem het vuile werk laten doen en zelf lootenGeweldig gewoon. Het werkte alleen niet zo goed als ik de vingers wou inleveren. Dan moest ik hem buiten laten wachten.
Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die vingers krijg je ook heel veel geld he?![]()
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt tegen die tijd dat je die perk hebt unlocked genoeg dingen die je kan verkopen. Dus je kan beter een andere perk kiezen.
Ik heb zoveel vingers liggen dat ik in een klap good kan worden ipv zeer evilquote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
voor het geld heb ik het niet gedaan. Meer om de perk op te proberen. Die char was al een aan een geraapt zooitje. Bij me volgende char kies ik ook niet weer. Het is wel handig als je evil wordt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuVorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
Ook de sub-basement is leeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Vorige keer dacht ik ook dat ik alles had gehad maar waren er in die sub basement oid nog allemaal lui. Je hebt vast een deur gemist
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik zit dik vast in de main quest nuMet een afstandschot in VATS afknallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Met een afstandschot in VATS afknallen?
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dr zit kogelvrije glasplaat tussen
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Check ff de Fallout wiki en zoek de missie op (zoek ff op die zoektermen met Google). Daar staan alle verhaallijnen, looting maar ook bugs in. Misschien is het een bug en staat daar wat je er aan kunt doen. Het is echt heel uitgebreid en met dit soort dingen keek ik vaak die Wiki even na. Echt een geweldige pagina!
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:44:38 ]
Dit staat ook bij een van de loading screen tips. Ik heb het wel eens gehad dat ik met een granaat een deathclaw oid damage deed, maar daar dichtbij stond ook een outcast gozertje, die ook geraakt werd. Nadat de deathclaw dood was kwam hij op mij afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Zojuist stuitte ik op een groepje Raiders. Vanzelfsprekend ga ik het gevecht aan, bikkel als ik ben. Er stond alleen iemand tussen met een Missile Launcher. Nouja, geen probleem eigenlijk. Ware het niet dat ik mijn Stimpacks thuis vergeten was![]()
Wegrennen had geen nut, ze schoten toch wel op me. Ik heb toen mijn wapen weggestopt (unequip) en wonder boven wonder hielden ze op met schietenIemand dit ook al eens meegemaakt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Daarom vraag ik jullie juist. In de Wiki staat dat je dan vast zitAls je een pc hebt moet je in de console tcl of /tcl invoeren (weet niet meer welke) dan kun je als het goed is door alles heen zweven, dan ga je naar binnen bij die rotunda en schiet je die enclave neer. En als je een Xbox hebt dan ben je de sjaak. Want dan moet je waarschijnlijk overnieuw beginnen mocht je verder willen met de Main Quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nop, XboxEn ja, dan ben ik de sjaak
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een enkele bug gehadEn dat in al vier playthroughs.
Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:28 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds met me 1e bezig. Juist nu vind ik het leuk dat je lekker kan verkennen zonder bang te zijn om een sterke mutant tegen te komen die je niet dood kan krijgen ofzo.
En je weet nog sommige speciale wapens te vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Bij volgende playthroughs level je wel aanzienlijk rapper, omdat je weet hoe en watDat is ook leuk.
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzittenquote:
Goede verklaring in de reacties...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik niet, maar volgens games.fok.nl is ie offline gehaald omdat er zoveel bugs inzitten
quote:Dit is een straf van god omdat de DLC niet voor de PS3 uitgebracht word!
God heeft Fallout 3 zelf gemaakt en het was een keuze om het niet op de PS3 te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede verklaring in de reacties...
[..]
Ja. Dat het onzin is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik begin maar overnieuw. Ik hoorde van iemand dat het slim was om alle punten in intelligence te stoppen of zo? Weet iemand hier meer van?
Had ik al verteld dat het onzin is?quote:
K heb mn intelligence op 9 gezet, daarna de bobblehead intelligence gepakt. Steeds als je een lvl omhoog gaat krijg je meer van die punten om te verdelenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik begin maar overnieuw. Ik hoorde van iemand dat het slim was om alle punten in intelligence te stoppen of zo? Weet iemand hier meer van?
Nee, sterker nog, ik heb t gedaan. En ook bij de guard bij moira, die keek me aan, en dat vond ik niet leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:16 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die die moriarty een kogel door zn kop wil jassen? Enige reden dat ik t niet doe, is omdat ik dan de hele town achter me aan krijg
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, ik heb t gedaan. En ook bij de guard bij moira, die keek me aan, en dat vond ik niet leuk
Als je 3 dagen weg bent (of 3x 24 uur skipt) is iedereen weer rustig
Ja uhh, daar hou ik gewoon niet vanquote:
Ik vind Gob Lievquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef Lyzio het volgende:
Die guard bij Moira is inderdaad best een storende factor. Moriarty vind ik wel leuk eigenlijkMaar de leukste in dat stadje blijft toch wel Gob
'Don't hit me!'
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind Gob Liev![]()
Ik zou m graag willen helpen, maar ik weet niet hoe
Ja dat viel me ook al op ja, slaat nergens op :pquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb wel zijn 'moeder' gevonden in Underworld. Maar als ik dan terug ga naar de Saloon is er geen extra speech-option of iets dergelijks. Erg jammer.. want Gob is cool!
GOB IS DOOD! HAHAHHAHAHHAHAHHAAquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb wel zijn 'moeder' gevonden in Underworld. Maar als ik dan terug ga naar de Saloon is er geen extra speech-option of iets dergelijks. Erg jammer.. want Gob is cool!
Onzin is het niet. Je krijgt gewoon meer skillpoints per lvl up hoe meer intelligence je hebt.quote:
Moriarity vermoordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind Gob Liev![]()
Ik zou m graag willen helpen, maar ik weet niet hoe
Tot nu toe heb ik nog altijd het gevoel dat Oblivion groter isquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef Agiath het volgende:
Nu eindelijk een beetje in het spel gekomen, nu net bij rivet city, ik ga denk eerst wat sidequest doen voordat ik verder ga.
Maar damn dit spel is GROOT
De speelwereld van Oblivion is wel groter volgens mij, maar er is minder te doen dan in Fallout.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog altijd het gevoel dat Oblivion groter is
Toen ik voor het eerst die stad binnenkwam ging ik ala GTA te werk. Even mijn wapens uitproberen op mensenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, ik heb t gedaan. En ook bij de guard bij moira, die keek me aan, en dat vond ik niet leuk
Als je 3 dagen weg bent (of 3x 24 uur skipt) is iedereen weer rustig
Wel handig als je even evil karma wil, voor de trophie, en daarna weer verder gaat met je normale savequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst die stad binnenkwam ging ik ala GTA te werk. Even mijn wapens uitproberen op mensen.
Toch maar even een eerdere savegame gepakt, want ik zat wel vast na een tijdje
Volgens Wiki zou dat inderdaad kunnen. Hij wordt dan wel even 'hostile', maar dan moet je een paar dagen uit Megaton wegblijven. Daarna kun je terugkomen en is Gob de baasquote:
Bekende bug inderdaad. Een savegame eerder laden wellicht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef M-unit het volgende:
Fawkes wil bij mij niet meelopen
hij blijft staan in de entree van museum of history.. met zn gun getrokken.
heb alles geprobeerd. dichtbij volgen, veraf, range weapons enz enz.
wat kan ik nog meer doen?
en laat ik die nou net niet hebben, ja van uren eerder...stom hequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bekende bug inderdaad. Een savegame eerder laden wellicht?
Fallout 3 = SAVEN SAVEN SAVEN SAVENquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef M-unit het volgende:
[..]
en laat ik die nou net niet hebben, ja van uren eerder...stom he
Daar ben ik ook achter gekomen, ik save nu altijd voordat ik iemand ga pickpocken, als het fout gaat laad ik opnieuw.quote:
Lame.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar ben ik ook achter gekomen, ik save nu altijd voordat ik iemand ga pickpocken, als het fout gaat laad ik opnieuw.
Hoe kom je er uberhaupt? Als ik die cliff volg zie ik op het compas dat raven rock er bovenop ligt, echter vind ik nergens een manier om er te komen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik niet meer terug Raven Rock in? Heb de bobblehead gemist
De main quest volgen, dan kom je vanzelf binnen. Het is overigens ook gewoon mogelijk om buiten de main quest bij de ingang te komen. Die is dan gesloten...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe kom je er uberhaupt? Als ik die cliff volg zie ik op het compas dat raven rock er bovenop ligt, echter vind ik nergens een manier om er te komen??
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik niet meer terug Raven Rock in? Heb de bobblehead gemist
Fallout wiki heeft op alles een antwoord:quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe kom je er uberhaupt? Als ik die cliff volg zie ik op het compas dat raven rock er bovenop ligt, echter vind ik nergens een manier om er te komen??
quote:Raven Rock is the Enclave's main base of operation in 2277. It can be found in the northwestern part of the Capital Wasteland. The base itself is not accessible during freeform play; you arrive here after Finding the Garden of Eden and escape during The American Dream, and the entrance seals behind you.
Ik ben vrij in het begin van het spel compleet per ongeluk die quest in gebanjerd volgens mij. Was niet bezig met die quest, maar werd wel plotseling gevangen genomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Fallout wiki heeft op alles een antwoord:
[..]
Ik heb die fat man nog altijd niet gevondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
Damn. moest ik zon gastje killen in de underworld om een contract van zon ghoul te krijgen. Dus ik denk, hoppa, even een grenade in dr proppen. Allemaal leuk en aardig, begint iedereen een minuut later pas op me te knallen nadat ik heb gesaved. Toen mn Fat Man maar gepakt en iedereen met een mini nuke afgemaakt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb die fat man nog altijd niet gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef Silv het volgende:
[..]Oh dan heb ik toen niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik in mijn eerste playthrough ook niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Oh dan heb ik toen niet goed gekeken
Help me even op weg. Raven Rock?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef bijdehand het volgende:
Raven Rock was een van de gaafste plaatsenAl die robots die mij hielpen!
als het goed is ben je er minstens 3 keer geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit* te laatJa. Het zijn mietjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Ik heb net Shorty en Red gesaved en nou moeten ze terug naar Big Town.
Alleen als ik wapens aan ze geven dan gebruiken ze het totaal niet, terwijl ze het toch wel hebben![]()
Enig idee hoe dat kan ?
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2009 16:52:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Silv het volgende:
Moh, evergreen mills oid is ook wel een grappig plekje.Binnenin is het ook bizar groot gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Laat ik je heel snel uit je droom halen: de main-quest is het minst leuke deel van het hele spel. Slecht verhaal, slecht uitgewerkt, saai en repetitief. De side-quests en het exploren maken deze game uniek en een pareltje. Ik zou je daarom ook aanraden om die 'vage sidequests' te gaan spelen. Beginnend met de Wasteland Survival Guide-quest die op te halen is bij Moira in Megaton (die 'andere' stad, waar je het over hebt). Ze is te vinden in Craterside Supply, een winkeltje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef ScarFace- het volgende:
Hm.
Ik ben nog vrij in het begin, 3 uur speeltijd.
Ben na uit vault 101 gegaan te zijn nu in zo`n andere stad.
De missies e.d zijn niet echt duidelijk ik heb ook geen zin me te verdiepen in vage sidequests maarja.
De main quest is wel belangrijkik heb met zo`n gast gesproken en moet nu op zoek naar een radio zender.
Waar kan ik die vinden, hoe zit dat![]()
Daar zou mn vader zijn bij die radio zender.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Ben maar weer opnieuw begonnen met een personage dat Fred heet
Ik ga voor Henk.quote:
Waar, ik vind het echte verhaal ook maar zozo nu, je loopt de hele tijd achter je vader aan en als je daar ben issie gelijk weer wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laat ik je heel snel uit je droom halen: de main-quest is het minst leuke deel van het hele spel. Slecht verhaal, slecht uitgewerkt, saai en repetitief. De side-quests en het exploren maken deze game uniek en een pareltje. Ik zou je daarom ook aanraden om die 'vage sidequests' te gaan spelen. Beginnend met de Wasteland Survival Guide-quest die op te halen is bij Moira in Megaton (die 'andere' stad, waar je het over hebt). Ze is te vinden in Craterside Supply, een winkeltje.
Followers kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waar, ik vind het echte verhaal ook maar zozo nu, je loopt de hele tijd achter je vader aan en als je daar ben issie gelijk weer weg
Vandaag "The Replicated Man" gedaan, wel vet dat je zoveel keuzes hebt wat te doen na een tijdjeEn dat ik nog een extra clue vond toen ik weer eventjes met een andere side-quest bezig was.
Ik heb nu hopelijk genoeg slechte karma opgebouwd () zodat Jericho met gaat helpen met m'n questen, of is dat niet echt te moeite waard?
Als ik duitser was zou ik echt al mijn spelen importerenquote:In the German version, which is free of all blood and physical sundering, there is no change in the battle and death animations.
Dat doen ze dan ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef Agiath het volgende:
Trouwens wat ik nu lees op die wiki
[..]
Als ik duitser was zou ik echt al mijn spelen importeren
Kazuo Kiriyamaquote:
Volgens mij ook. En zo'n verbod zal er hier ook nog wel aankomenquote:
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kazuo Kiriyama
dat had niemand geraden
Mag mijn tenpenny tower suite ook? Love machine overigens, wel nice...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Welke theme hebben jullie btw bij jullie Megaton huis?
Mij bevalt de pre-war theme wel
Ik vond sniper rifle's nooit goed genoeg. May i recommend the hunting rifle? En dan de speciale variant " Ol'Painless ", maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ik daar ooit aan gekomen ben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb nog genoeg te doen in het normale spel voordat ik aan DLC kan beginnen
Heb nu voor het eerst de sniper rifle in mn poten. Geweldig ding, moeilijk ammo voor te vinden.
Hunting rifle heb ik ook, maar het bevalt me wel dat ik helemaal vanaf de andere kant van een grote zaal toch een headshot weg kan krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik vond sniper rifle's nooit goed genoeg. May i recommend the hunting rifle? En dan de speciale variant " Ol'Painless ", maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ik daar ooit aan gekomen ben.
Als je een beetje goede skills hebt in Small Arms dan lukt dat ook goed met de hunting rifle in VATS vond ik altijd. Maar ik heb die sniper nooit echt een goede kans gegeven nadat ik zag dat ie ruk was, dus misschien zijn er ook wel wel goede.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hunting rifle heb ik ook, maar het bevalt me wel dat ik helemaal vanaf de andere kant van een grote zaal toch een headshot weg kan krijgen
Speciale wapens heb ik nog niet, behalve dat plasmageweer van die android
*edit* typtyfus![]()
Zeker wel! The Reservists't Rifle en de Blackhawk. Vooral die Blackhawk is echt een JU-WEEL-TJE!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Als je een beetje goede skills hebt in Small Arms dan lukt dat ook goed met de hunting rifle in VATS vond ik altijd. Maar ik heb die sniper nooit echt een goede kans gegeven nadat ik zag dat ie ruk was, dus misschien zijn er ook wel wel goede.
Ja dat zal ook wel. Het ging me vooral om gewone sniper vs. gewone hunting rifle. Heb zelf nooit een speciale sniper gevonden volgens mij. Die jij noemt ken ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeker wel! The Reservists't Rifle en de Blackhawk. Vooral die Blackhawk is echt een JU-WEEL-TJE!
De Blackhawk is ook een custom weaponquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel. Het ging me vooral om gewone sniper vs. gewone hunting rifle. Heb zelf nooit een speciale sniper gevonden volgens mij. Die jij noemt ken ik niet.
Hmm, die quest heb ik wel gedaan. Zal hem wel verkocht hebben dan. Had al zoveel guns die ik regelmatig gebruikte.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Blackhawk is ook een custom weaponDie is overigens vrij gemakkelijk te verkrijgen. De quest 'Agatha's Song' completen en hij is van jou
Eeuwig zonde dudequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hmm, die quest heb ik wel gedaan. Zal hem wel verkocht hebben dan. Had al zoveel guns die ik regelmatig gebruikte.
Die is idd lastig te krijgen.quote:
Minefieldquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Silv het volgende:
[..]
Die is idd lastig te krijgen.
Weet iemand waar ik snel een Crutch kan vinden trouwens? Heb m nodig voor mn railway rifle
Nais, thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
MinefieldIn een van die huisjes waar je de voordeur van moet picken.
Ergens in een slaapkamer op de bovenste verdieping. Naast een kastquote:
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Lyzio het volgende:
De Blackhawk is ook een custom weaponDie is overigens vrij gemakkelijk te verkrijgen. De quest 'Agatha's Song' completen en hij is van jou
Viool bedoel je? Als je de Blackhawk wil heb je ook een Music Sheet Book nodigquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???
Het is een vioolquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???
Dit dus. Die vind je ook in de Vault. Maar ook in de Arlington Library.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Viool bedoel je? Als je de Blackhawk wil heb je ook een Music Sheet Book nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |