Ik vond sniper rifle's nooit goed genoeg. May i recommend the hunting rifle? En dan de speciale variant " Ol'Painless ", maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ik daar ooit aan gekomen ben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb nog genoeg te doen in het normale spel voordat ik aan DLC kan beginnen
Heb nu voor het eerst de sniper rifle in mn poten. Geweldig ding, moeilijk ammo voor te vinden.
Hunting rifle heb ik ook, maar het bevalt me wel dat ik helemaal vanaf de andere kant van een grote zaal toch een headshot weg kan krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik vond sniper rifle's nooit goed genoeg. May i recommend the hunting rifle? En dan de speciale variant " Ol'Painless ", maar ik weet eigenlijk niet meer hoe ik daar ooit aan gekomen ben.
Als je een beetje goede skills hebt in Small Arms dan lukt dat ook goed met de hunting rifle in VATS vond ik altijd. Maar ik heb die sniper nooit echt een goede kans gegeven nadat ik zag dat ie ruk was, dus misschien zijn er ook wel wel goede.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hunting rifle heb ik ook, maar het bevalt me wel dat ik helemaal vanaf de andere kant van een grote zaal toch een headshot weg kan krijgen
Speciale wapens heb ik nog niet, behalve dat plasmageweer van die android
*edit* typtyfus![]()
Zeker wel! The Reservists't Rifle en de Blackhawk. Vooral die Blackhawk is echt een JU-WEEL-TJE!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Als je een beetje goede skills hebt in Small Arms dan lukt dat ook goed met de hunting rifle in VATS vond ik altijd. Maar ik heb die sniper nooit echt een goede kans gegeven nadat ik zag dat ie ruk was, dus misschien zijn er ook wel wel goede.
Ja dat zal ook wel. Het ging me vooral om gewone sniper vs. gewone hunting rifle. Heb zelf nooit een speciale sniper gevonden volgens mij. Die jij noemt ken ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeker wel! The Reservists't Rifle en de Blackhawk. Vooral die Blackhawk is echt een JU-WEEL-TJE!
De Blackhawk is ook een custom weaponquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel. Het ging me vooral om gewone sniper vs. gewone hunting rifle. Heb zelf nooit een speciale sniper gevonden volgens mij. Die jij noemt ken ik niet.
Hmm, die quest heb ik wel gedaan. Zal hem wel verkocht hebben dan. Had al zoveel guns die ik regelmatig gebruikte.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Blackhawk is ook een custom weaponDie is overigens vrij gemakkelijk te verkrijgen. De quest 'Agatha's Song' completen en hij is van jou
Eeuwig zonde dudequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hmm, die quest heb ik wel gedaan. Zal hem wel verkocht hebben dan. Had al zoveel guns die ik regelmatig gebruikte.
Die is idd lastig te krijgen.quote:
Minefieldquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Silv het volgende:
[..]
Die is idd lastig te krijgen.
Weet iemand waar ik snel een Crutch kan vinden trouwens? Heb m nodig voor mn railway rifle
Nais, thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
MinefieldIn een van die huisjes waar je de voordeur van moet picken.
Ergens in een slaapkamer op de bovenste verdieping. Naast een kastquote:
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Lyzio het volgende:
De Blackhawk is ook een custom weaponDie is overigens vrij gemakkelijk te verkrijgen. De quest 'Agatha's Song' completen en hij is van jou
Viool bedoel je? Als je de Blackhawk wil heb je ook een Music Sheet Book nodigquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???
Het is een vioolquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat met die gitaar? Ik heb die gitaar al... Maar waar is Agatha???
Dit dus. Die vind je ook in de Vault. Maar ook in de Arlington Library.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Viool bedoel je? Als je de Blackhawk wil heb je ook een Music Sheet Book nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |