Had ik ook. Ik weet niet meer precies hoe ik het deed maar ik deed het door uit het zicht te blijven van de andere mensen. Lukte pas na 5 keer ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef seetjai het volgende:
Bij een quest waarbij je Flak moet enslaven met Mesmetron..
Als ik dat doe, dan keert iedereen tegen mij in Rivet City.
Is er een manier om dat te voorkomen of moet je ze gewoon neerknallen
Ik rende gewoon als een gek wegquote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef seetjai het volgende:
Bij een quest waarbij je Flak moet enslaven met Mesmetron..
Als ik dat doe, dan keert iedereen tegen mij in Rivet City.
Is er een manier om dat te voorkomen of moet je ze gewoon neerknallen
Deed ik ookquote:
Best veel daar he? Vooral in die market.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:48 schreef Lyzio het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat sommige mensen gewoon niet dood kunnen totdat je de quest van die persoon hebt gedaan. Zo zijn er dus ook een paar in Rivet City die alleen maar 'bewusteloos' geraken.
Ja, kloptquote:Op maandag 16 maart 2009 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Best veel daar he? Vooral in die market.
Kheb trouwens Butch als maatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee, maak een dartgun en schiet op ze. Dan kunnen ze alleen nog maar strompelen en kan je rustig achteruit lopen en schieten.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:49 schreef seetjai het volgende:
Wat zijn die deathclaws toch irritant zeg
Na 3/4 keer ben je al nagenoeg dood
ik had juist problemen met het vinden van de ingang van de grot. Bleek het de uitgang te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef RoK het volgende:
Eindelijk Oasis gevonden, zonder coordinaten. Toch zeker vier uur door die bergen gelopen voordat ik 'm vond. (En toen was het alweer 04.00 uur vannacht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Net River City gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
Ik loop rond in het pak van die gast die wilt dat je Megaton opblaastquote:
Dat had ik in mijn tweede playthrough ook. Toen speelde ik met een meisjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik loop rond in het pak van die gast die wilt dat je Megaton opblaast(t bied niet veel bescherming, maar kom op, beetje stijl mag ook wel
)
Dartgun 'maken' ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maak een dartgun en schiet op ze. Dan kunnen ze alleen nog maar strompelen en kan je rustig achteruit lopen en schieten.
Ja, wist je niet dat je wapens kan maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef seetjai het volgende:
[..]
Dartgun 'maken' ?
Heb al m'n Darts verkocht
Shiskebabquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |