Jawelquote:
Veenstra en Ekdom beiden erinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het een prima plek hoor
. Veenstra, Ekdom en Der Rudy in het GH @ Grunn. Laat maar komen
Jaa dat gaat weer zo onwijs gaaf wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra en Ekdom beiden erin. Ik lig nu al dubbel
.
Paul erbij zou ik ook leuk vinden, die ging flink los in Breda eind vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het een prima plek hoor
. Veenstra, Ekdom en Der Rudy in het GH @ Grunn. Laat maar komen
Nog niet gevondenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is dat zalfje nou wat Roel gister zocht
Die vond ik ook erg goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul erbij zou ik ook leuk vinden, die ging flink los in Breda eind vorig jaar.
je heb toch op veel fora dat je mensen kan "bannen" uit je eigen dinges...dan kunnen ze wel tiepen wat ze willen maar jij ziet t toch niet...zou dat niet handig zijn bij sommige muziek?quote:
Idd jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb toch op veel fora dat je mensen kan "bannen" uit je eigen dinges...dan kunnen ze wel tiepen wat ze willen maar jij ziet t toch niet...zou dat niet handig zijn bij sommige muziek?
Het lag op het puntje van mijn tongquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mevrouw Emilíana Torrini Davíðsdóttir.
Ronan Keating is ook iers toch...al hoeft dit niet zo... straks nog Boyzonequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht dat het een ierse uitzending zou wordeniets te optimistisch
Bij die 2 samen krijg ik net zo'n klik-gevoel als dat er destijds was met Ruud de Wild en Jeroen KidV in de middagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat gaat weer zo onwijs gaaf worden![]()
Top duo!
Jungle drum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |