Gratis condooms zijn over het algemeen niet zo duur, maar idd eten kan je ze nog steeds niet, hoewel je er lang op kan kauwen, dat wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef buachaille het volgende:
Zowiezo is het condoom te duur voor mensen die 's ochtends nog niet weten of ze 's avonds te vreten hebben.
Ze krijgen natuurlijk ook te horen dat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben, dat ze monogaam dienen te blijven en dat ze het niet met hoertjes mogen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef isogram het volgende:
Of condooms duur zijn, is niet echt een issue. Waar een wil is, is een weg. Maar als mensen van de kerk horen dat anticonceptie uit den boze is, laten ze dat links liggen. De gevolgen zijn verstrekkend. Ben het eens met KlappernootatWork.
Onthouding is een onrealistisch en naief idee, dat mag nu toch wel een keertje duidelijk zijn? Of zijn de vele tienerzwangerschappen in de USA niet duidelijk genoeg? Het land dat onthouding op een voetstuk heeft gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Provinciaal het volgende:
Hij heeft wel een punt, onthouding geeft meer garanties dan condooms. Beetje eigen verantwoordelijkheid he mensen.
Ik geloof niet zo in het beschermen van mensen tegen hun eigen stupiditeit. Tegen de stupiditeit van anderen is tot daaraan toe, maar er moet ergens een grens zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Onthouding is een onrealistisch en naief idee, dat mag nu toch wel een keertje duidelijk zijn? Of zijn de vele tienerzwangerschappen in de USA niet duidelijk genoeg? Het land dat onthouding op een voetstuk heeft gezet.
Wel in Afrika natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van het neuken van maagdelijke kleine jongetjes loop je geen aids op, dus denk het niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:07 schreef detlevico het volgende:
De Paus.................overtreft Stalin,Mao en Hitler.
Dat er nog mensen zijn die de adviezen van zo`n popi jopi opvolgen.
Gebruik je verstand,en lees eens een ander boek.
Word wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enige eigen verantwoordelijkheid is natuurlijk het belangrijkste. Als mensen maar aan het rondneuken zijn zonder enig of weinig verantwoordelijkheidsbesef dan kan je natuurlijk wachten op allerlei ellende. Aangezien het Vaticaan van mening is dat seks buiten het huwelijk ook niet hoort en promiscue gedrag veroordeelt verwacht ik niet dat mensen die zich op al die andere gebieden ook niet aan de opvattingen van het Vaticaan houden zich houden aan de opvattingen van het Vaticaan over condoomgebruik. Het Vaticaan de schuld geven van de verspreiding van Aids is dan ook belachelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Provinciaal het volgende:
Hij heeft wel een punt, onthouding geeft meer garanties dan condooms. Beetje eigen verantwoordelijkheid he mensen.
Voor een gedeelte zeker, maar ik zie ook niets in een kerk die met elke wind meewaait. Populair doen zou ontzettend afdoen aan het imago.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Enige eigen verantwoordelijkheid is natuurlijk het belangrijkste. Als mensen maar aan het rondneuken zijn zonder enig of weinig verantwoordelijkheidsbesef dan kan je natuurlijk wachten op allerlei ellende. Aangezien het Vaticaan van mening is dat seks buiten het huwelijk ook niet hoort en promiscue gedrag veroordeelt verwacht ik niet dat mensen die zich op al die andere gebieden ook niet aan de opvattingen van het Vaticaan houden zich houden aan de opvattingen van het Vaticaan over condoomgebruik. Het Vaticaan de schuld geven van de verspreiding van Aids is dan ook belachelijk.
Het Vaticaan zou zich overigens moeten bezig houden met het op orde op zaken stellen binnen de kerk. Zij zijn zelf schuldig aan dat de afnemende kerk door de verrotting van binnenuit de kerk.
Dat laatste zou het Vaticaan zeker niet moeten doen. Ik doel er op dat het Vaticaan vaak geen uitgesproken moreel baken meer is en op de vele misstanden binnen de kerk die blijven dooretteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Voor een gedeelte zeker, maar ik zie ook niets in een kerk die met elke wind meewaait. Populair doen zou ontzettend afdoen aan het imago.
Ik zou de volgende keer meer uitroeptekens gebruiken om je punt te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:07 schreef detlevico het volgende:
De Paus.................overtreft Stalin,Mao en Hitler.
Dat er nog mensen zijn die de adviezen van zo`n popi jopi opvolgen.
Gebruik je verstand,en lees eens een ander boek.
Word wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is helaas zeker waar, ik vrees echter dat het niets nieuws is. Vroeger was het echter gemakkelijker in de doofpot te stoppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat laatste zou het Vaticaan zeker niet moeten doen. Ik doel er op dat het Vaticaan vaak geen uitgesproken moreel baken meer is en op de vele misstanden binnen de kerk die blijven dooretteren.
Daardoor hebben ze helaas het ambt van priester en de kerk laten besmeuren. Ook andere christenen dan katholieken worden daarop aangekeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is helaas zeker waar, ik vrees echter dat het niets nieuws is. Vroeger was het echter gemakkelijker in de doofpot te stoppen.
Kijk en daarom wordt het ook nooit wat op dat continent , waar sinds het vertrek van de westerse kolonialisten, het kannibalisme en het racisme (onderling plegen van genocide onder de stammen, wat vooraf word gegaan door brute verkrachtingen ) weer hoogtui vieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Onthouding en monogamie zijn voor watjes volgens het denken van veel Afrikaanse mannen. Condooms ook trouwens.
9.
Zegt causaliteit je wat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Kijk en daarom wordt het ook nooit wat op dat continent , waar sinds het vertrek van de westerse kolonialisten, het kannibalisme en het racisme (onderling plegen van genocide onder de stammen, wat vooraf word gegaan door brute verkrachtingen ) weer hoogtui vieren.
Hier helpt geen lapmiddel als een condoompje tegen.. De "heilige vader" heeft gewoon groot gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |