abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67140963
Zowiezo is het condoom te duur voor mensen die 's ochtends nog niet weten of ze 's avonds te vreten hebben.
pi_67141192
Of condooms duur zijn, is niet echt een issue. Waar een wil is, is een weg. Maar als mensen van de kerk horen dat anticonceptie uit den boze is, laten ze dat links liggen. De gevolgen zijn verstrekkend. Ben het eens met KlappernootatWork.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:52:41 #28
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67141456
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef buachaille het volgende:
Zowiezo is het condoom te duur voor mensen die 's ochtends nog niet weten of ze 's avonds te vreten hebben.
Gratis condooms zijn over het algemeen niet zo duur, maar idd eten kan je ze nog steeds niet, hoewel je er lang op kan kauwen, dat wel.

Verder laat deze uitspraak wel weer zien dat het Vaticaan in een behoorlijk tempo zijn relavantie in de westerse wereld aan het verliezen is, enkel jammer dat het nog steeds een machtig instituut is in landen die er zo zouden kunnen missen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:28:03 #29
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67142491
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef isogram het volgende:
Of condooms duur zijn, is niet echt een issue. Waar een wil is, is een weg. Maar als mensen van de kerk horen dat anticonceptie uit den boze is, laten ze dat links liggen. De gevolgen zijn verstrekkend. Ben het eens met KlappernootatWork.
Ze krijgen natuurlijk ook te horen dat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben, dat ze monogaam dienen te blijven en dat ze het niet met hoertjes mogen doen.
pi_67142656
Hij heeft wel een punt, onthouding geeft meer garanties dan condooms. Beetje eigen verantwoordelijkheid he mensen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:35:22 #31
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67142750
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Provinciaal het volgende:
Hij heeft wel een punt, onthouding geeft meer garanties dan condooms. Beetje eigen verantwoordelijkheid he mensen.
Onthouding is een onrealistisch en naief idee, dat mag nu toch wel een keertje duidelijk zijn? Of zijn de vele tienerzwangerschappen in de USA niet duidelijk genoeg? Het land dat onthouding op een voetstuk heeft gezet.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_67142913
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef Semisane het volgende:

[..]

Onthouding is een onrealistisch en naief idee, dat mag nu toch wel een keertje duidelijk zijn? Of zijn de vele tienerzwangerschappen in de USA niet duidelijk genoeg? Het land dat onthouding op een voetstuk heeft gezet.
Ik geloof niet zo in het beschermen van mensen tegen hun eigen stupiditeit. Tegen de stupiditeit van anderen is tot daaraan toe, maar er moet ergens een grens zijn.

Ik weet dat veel mensen zo'n verantwoordelijkheid niet aankunnen, en dat er dus ellende van komt, maar dat is een beetje een vorm van natuurlijke selectie.
pi_67143006
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Van het neuken van maagdelijke kleine jongetjes loop je geen aids op, dus denk het niet.
Wel in Afrika natuurlijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_67143078
Maar de Paus gaat daar toch niet voor naar Afrika, maar gewoon naar het seminarie?
pi_67143449
Het volgende advies van de Paus aan Afrika: "laat de vrouwen en volwassen mannen met rust. Misbruik jonge koorknaapjes. Zie mijn priesters, die hebben immers ook geen aids."

"Probleem opgelost!"
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67143625
Achterlijk figuur is die paus
............................
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:10:15 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67143739
Wat wil de paus nu?
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 maart 2009 @ 18:36:39 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_67144416
Zegt een man die in een jurk loopt en gelijk bukt bij aankomst in een nieuw land

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_67154702
De Paus.................overtreft Stalin,Mao en Hitler.
Dat er nog mensen zijn die de adviezen van zo`n popi jopi opvolgen.
Gebruik je verstand,en lees eens een ander boek.
Word wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_67154757
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:07 schreef detlevico het volgende:
!
pi_67155551
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Provinciaal het volgende:
Enige eigen verantwoordelijkheid is natuurlijk het belangrijkste. Als mensen maar aan het rondneuken zijn zonder enig of weinig verantwoordelijkheidsbesef dan kan je natuurlijk wachten op allerlei ellende. Aangezien het Vaticaan van mening is dat seks buiten het huwelijk ook niet hoort en promiscue gedrag veroordeelt verwacht ik niet dat mensen die zich op al die andere gebieden ook niet aan de opvattingen van het Vaticaan houden zich houden aan de opvattingen van het Vaticaan over condoomgebruik. Het Vaticaan de schuld geven van de verspreiding van Aids is dan ook belachelijk.

Het Vaticaan zou zich overigens moeten bezig houden met het op orde op zaken stellen binnen de kerk. Zij zijn zelf schuldig aan dat de afnemende kerk door de verrotting van binnenuit de kerk.
pi_67155705
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Enige eigen verantwoordelijkheid is natuurlijk het belangrijkste. Als mensen maar aan het rondneuken zijn zonder enig of weinig verantwoordelijkheidsbesef dan kan je natuurlijk wachten op allerlei ellende. Aangezien het Vaticaan van mening is dat seks buiten het huwelijk ook niet hoort en promiscue gedrag veroordeelt verwacht ik niet dat mensen die zich op al die andere gebieden ook niet aan de opvattingen van het Vaticaan houden zich houden aan de opvattingen van het Vaticaan over condoomgebruik. Het Vaticaan de schuld geven van de verspreiding van Aids is dan ook belachelijk.

Het Vaticaan zou zich overigens moeten bezig houden met het op orde op zaken stellen binnen de kerk. Zij zijn zelf schuldig aan dat de afnemende kerk door de verrotting van binnenuit de kerk.
Voor een gedeelte zeker, maar ik zie ook niets in een kerk die met elke wind meewaait. Populair doen zou ontzettend afdoen aan het imago.
pi_67155790
Onthouding en monogamie zijn voor watjes volgens het denken van veel Afrikaanse mannen. Condooms ook trouwens.
Wat mij stoort aan de houding van het Vaticaan, is dat ze geen enkel besef lijken te hebben van hoe de wereld in elkaar zit en wat menselijk is. Dat geldt net zo voor het afkeuren van de abortus van een verkracht meisje van 9.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_67155830
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Voor een gedeelte zeker, maar ik zie ook niets in een kerk die met elke wind meewaait. Populair doen zou ontzettend afdoen aan het imago.
Dat laatste zou het Vaticaan zeker niet moeten doen. Ik doel er op dat het Vaticaan vaak geen uitgesproken moreel baken meer is en op de vele misstanden binnen de kerk die blijven dooretteren.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:41:18 #45
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67155907
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:07 schreef detlevico het volgende:
Ik zou de volgende keer meer uitroeptekens gebruiken om je punt te maken.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_67155939
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat laatste zou het Vaticaan zeker niet moeten doen. Ik doel er op dat het Vaticaan vaak geen uitgesproken moreel baken meer is en op de vele misstanden binnen de kerk die blijven dooretteren.
Dat is helaas zeker waar, ik vrees echter dat het niets nieuws is. Vroeger was het echter gemakkelijker in de doofpot te stoppen.
pi_67156215
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Dat is helaas zeker waar, ik vrees echter dat het niets nieuws is. Vroeger was het echter gemakkelijker in de doofpot te stoppen.
Daardoor hebben ze helaas het ambt van priester en de kerk laten besmeuren. Ook andere christenen dan katholieken worden daarop aangekeken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:04:32 #48
248844 Bowlingbal
pi_67156594
De paus morgen:
'Airbags helpen niet tegen auto-ongelukken, ga gewoon niet autorijden!'

Uitstekende logica van de paus.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_67156948
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Onthouding en monogamie zijn voor watjes volgens het denken van veel Afrikaanse mannen. Condooms ook trouwens.
9.
Kijk en daarom wordt het ook nooit wat op dat continent , waar sinds het vertrek van de westerse kolonialisten, het kannibalisme en het racisme (onderling plegen van genocide onder de stammen, wat vooraf word gegaan door brute verkrachtingen ) weer hoogtui vieren.
Hier helpt geen lapmiddel als een condoompje tegen.. De "heilige vader" heeft gewoon groot gelijk.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:24:23 #50
248844 Bowlingbal
pi_67157037
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Kijk en daarom wordt het ook nooit wat op dat continent , waar sinds het vertrek van de westerse kolonialisten, het kannibalisme en het racisme (onderling plegen van genocide onder de stammen, wat vooraf word gegaan door brute verkrachtingen ) weer hoogtui vieren.
Hier helpt geen lapmiddel als een condoompje tegen.. De "heilige vader" heeft gewoon groot gelijk.
Zegt causaliteit je wat?
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')