Geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Da's ook Google toch (althans die ene Search).
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ah wacht, je kan ook met Start -> Run/Uitvoeren -> "msinfo32.exe" en dan View -> Remote Computer
Deze werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ah wacht, je kan ook met Start -> Run/Uitvoeren -> "msinfo32.exe" en dan View -> Remote Computer
Je lijkt wel zo'n tweaker, die zeggen ook altijd dat je de search moet gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee.Ik weet alleen dat iedereen er altijd over zeurt.
Nee topic over racismequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef KingOfPop het volgende:
Paaskonijn, begrijpt maar niet dat hij topics verziekt met zijn aanhoudende bagger. Maand weg nu.
LOL WUT, was dat hier in de SC ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef KingOfPop het volgende:
Paaskonijn, begrijpt maar niet dat hij topics verziekt met zijn aanhoudende bagger. Maand weg nu.
LOL WUT, was dat hier in de SC ofzo?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n tweaker, die zeggen ook altijd dat je de search moet gebruiken
haha Bolletje is een nerd [ afbeelding ]
Voor zover ik kan zien is daar ook nog geen goede oplossing voor in Vista, helaas.quote:
Vista is dan ook kutquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Voor zover ik kan zien is daar ook nog geen goede oplossing voor in Vista, helaas.
Bobby b zeg nog maar een keer bedanktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is daar ook nog geen goede oplossing voor in Vista, helaas.
Deze manier werkt trouwens ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dacht dat je dat kon zien aan bepaalde bestanden in C:\WINDOWS\system32.
C:\WINDOWS\system32\xpsp1res.dll --> SP1 sowieso geïnstalleerd
C:\WINDOWS\system32\xpsp2res.dll --> SP2 sowieso geïnstalleerd
C:\WINDOWS\system32\xpsp3res.dll --> SP3 sowieso geïnstalleerd
Weet niet zeker of dit 100% klopt wat ik nu zeg.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n tweaker, die zeggen ook altijd dat je de search moet gebruiken
haha Bolletje is een nerd [ afbeelding ]
Het is inderdaad dat je knap bent anders zou ik je nu negerenquote:
You're welcome!quote:
Bah bol, hou die plaatjes voor jezelf!quote:
Ik vind Vista wel fijn hoorquote:
Ah, goed te weten hoever jouw interesse reikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
Het is inderdaad dat je knap bent anders zou ik je nu negeren![]()
Eigenlijk zou ik dat ook moeten doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef Marurk het volgende:
Ik ben aan de studie.
Moet nog veel lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |