In Denemarken, België, Israël en Verenigd Koninkrijk kun je nog steeds via de doorloopkop van het ene naar het andere treinstel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was pas pure perfectie!
Jammer dat je nu naar Japan moet om een dergelijk tafereel me te mogen maken
Tijd voor een Poll in de OP lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand de goeie OP ?
Alsjeblieft niet. Dit is een belediging voor reizigers die voor hun trips afhankelijk zijn van de IRM.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het overleeft ben je wel een Veteraan ja
Lulloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef James1988 het volgende:
Bij deze:
Poll: Je moet kiezen! Koploper of VIRM?Koploper VIRM
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Check. Ik woon al mijn hele leven naast het spoor en heb zelfs nog een paar keer in de keuken van de treindienstleiding in Tilburg mogen kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Ofyles2 het volgende:
@Sj0rSz: welkom. Je bent al de tweede Sport-Admin die ook van treinen houdt?
Dacht je dat ik OOIT iets anders trof op Ut - Ed? Nou danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dit is een belediging voor reizigers die voor hun trips afhankelijk zijn van de IRM.
Aan de andere kant, dan kunnen er wel meer van die klapkutjosti's af eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Poll: Permban voor James voor verneuken pollJa, natuurlijk. Nah, ok dan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mja, maar dan wordt het wel erg leeg hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dan kunnen er wel meer van die klapkutjosti's af eigenlijk
En om precies diezelfde reden laten we al dat klote kut hoere stink virm ook gewoon rondrijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mja, maar dan wordt het wel erg leeg hier.
Andersom: dat is omdat het anders te vol wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En om precies diezelfde reden laten we al dat klote kut hoere stink virm ook gewoon rondrijden
Wat is dit voor verneukeratieve poll? Lijkt net Noord-Korea waar stemmers een brief met de naam van hun kiesman moeten inleveren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Poll: Permban voor James voor verneuken pollJa, natuurlijk. Nah, ok dan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou, ik heb mijn vleugje Interrail ook weer achter de rug voor vandaagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:11 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig kan ik heen en terug met ICM reizen!
Ik was even ervoor in Breda en heb gelukkig besloten via Dordrecht en Geldermalsen terug te reizen ipv Tilburg en Den Boschquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef James1988 het volgende:
Wisselstoring tussen 's-Hertogenbosch en Tilburg. FC Vingerverf mag weer los!
Leuk, ik dacht ff dat je een laatste slagje met ICK had gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn vleugje Interrail ook weer achter de rug voor vandaag
Zit daar geen ICRm meer tussen danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat ik OOIT iets anders trof op Ut - Ed? Nou dan
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffenquote:
Sinds de Arnhemmer niet meer doorrijdt naar Den Haag is het allemaal VIRM. En aangezien Ah - Hdr dat ook is, ben je zuur op die route.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffen
Waarom werd de IC Gvc-Ah ingekort tot Ut? NS gaat dezelfde kant op als de SNCF waar de TGV zich concentreert op Parijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffen
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gvc - Ah?![]()
Het enige wat op Ah - Ut rijdt zijn dingen die uit Nm komen en naar Shl of Hdr gaan. En een ICEetje af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |