Ik kan het je zo zeggen:quote:Wees eens wat specifieker, waar heb je het dan over
Het zijn de vorige bewoners die bezig zijn geweest met glaasje draaien, en die zijn overleden inmiddels. Daarna trokken deze mensen er in, die kregen kinderen, 2 inmiddels. De oudste is 3 en half, de jongste is anderhalf. De ouders zijn niet bekend met geesten, de vader ken ik en is een hele simpele boerenjongen met nuchter verstand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef Flammie het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen overigens? Lijkt me niet dat je op 8 jarige leeftijd al bezig bent met glaasje draaien ofzo. En als die ouders daar verantwoordelijk voor zijn dan kunnen ze misschien het heft in handen nemen en de kinderen zolang bij oma laten slapen ofzo. (Het zijn toch de kinderen die er last van hebben).
Misschien ook beter voor die kinderen dan?
Maar dat is het precies, mensen hebben de behoefte alles te kunnen plaatsen. En als het onplaatsbaar blijkt, dan verzinnen ze iets als geesten / buitenaards of 'krachten'. Dus niet toegeven dat ze niet weten wat iets is, maar zeggen dat het iets bovennatuurlijks is en dat dan ook echt als feit gaan zien. Ik heb nog nooit feiten van geesten e.d. gezien, dus als iemand die even kan posten hier, dan zijn 'azijnpissers' als LeD en ik ook tevreden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef sjoep het volgende:
[..]
Stel (ja, inderdaad, stel) het wordt noooooooit verklaard, of in ieder geval de komende 100 jaar niet. Maar het is er wel. Waar schaar jij het dan onder?
Als je behoeft hebt om iets ergens te kunnen plaatsen?
Als ze hier nog niet geweest zijn kunnen ze het integraal parapsychologisch adviesbureau proberen , die komen ook bij je thuis , vroeger hebben ze ons een keer geholpen ( op afstand ) en wat er toen gebeurde is meteen gestopt en niet meer voorgekomen .quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is 2x een geestenverjager geweest en dan is het even rustiger.. maar er zijn geesten die niet weg willen, het is hun huis.
- De tv ging uit terwijl ze aan het kijken waren, stekker valt er vanzelf uit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Michielos het volgende:
bastard, de tv ging niet aan.. en de stekker lag eruit??? dat moeten wel geesten zijn. Ik kan me vergissen maar meestal als de stekker eruit ligt, doet de TV het niet. Over kinderen en geesten heb ik het al vaker gehad, daar zal ik niet op ingaan(lees voorgaande topics).
De rest... kan ik dit wereldwonder eens komen aanschouwen? Serieus..dit is het 8ste wereldwonder. then again. wellicht hoorde je de overdreven variant, waar je zelf ook weer een mooie spin aangeeft.
Ik ben iig in om dit wereldwonder te aanschouwen.. EN..... aangezien dit boze geesten zijn.. wil ik dat ze me bang maken, gek maken en me bezeren ofzoBen benieuwd hoe bang men werkelijk voor geesten moet zijn
Er moet toch vast wel iemand bereid zijn om een tv programma hierover te maken. Zet dan 10 kritische mensen in zo'n huis een weekendje en film het in goede kwaliteit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Michielos het volgende:
bastard, de tv ging niet aan.. en de stekker lag eruit??? dat moeten wel geesten zijn. Ik kan me vergissen maar meestal als de stekker eruit ligt, doet de TV het niet. Over kinderen en geesten heb ik het al vaker gehad, daar zal ik niet op ingaan(lees voorgaande topics).
De rest... kan ik dit wereldwonder eens komen aanschouwen? Serieus..dit is het 8ste wereldwonder. then again. wellicht hoorde je de overdreven variant, waar je zelf ook weer een mooie spin aangeeft.
Ik ben iig in om dit wereldwonder te aanschouwen.. EN..... aangezien dit boze geesten zijn.. wil ik dat ze me bang maken, gek maken en me bezeren ofzoBen benieuwd hoe bang men werkelijk voor geesten moet zijn
ja bij mij valt de computerstekker er DAGELIJKS uit. kan aan de stekker liggen, whatever.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
- De tv ging uit terwijl ze aan het kijken waren, stekker valt er vanzelf uit?
- Jij noemt het een wereldwonder en ik zeg dat je geen ervaringen hebt.
Er is meer dan dat je gelezen hebt, en natuurlijk is ieder stukje weer te herleiden naar wetenschappelijk bewijs, als je maar hard genoeg je best doet kom je vanzelf op een plausibele verklaring terecht hoor.
Ik paas ze de informatie eens door, misschien dat ze er wat mee gaan doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze hier nog niet geweest zijn kunnen ze het integraal parapsychologisch adviesbureau proberen , die komen ook bij je thuis , vroeger hebben ze ons een keer geholpen ( op afstand ) en wat er toen gebeurde is meteen gestopt en niet meer voorgekomen .
http://paranormaalpraktijk.nl/index1.htm
( ff lezen bij : wat doet het IPA )
ik ben bereid te gaan. Ik heb Bastard al gevraagd. Heb jij ook interesse? Ik verheug me er nu al op..quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Er moet toch vast wel iemand bereid zijn om een tv programma hierover te maken. Zet dan 10 kritische mensen in zo'n huis een weekendje en film het in goede kwaliteit.
Ben benieuwd hoeveel stekkers er dan in de rondte vliegen.
Meestal blijken geesten als ze kritisch bekeken worden ineens heel schuw. Verwacht dus nooit een geest in HD kwaliteit te zien.
En waarom geesten ergens komen wonen als iemand een glaasje rond gaat draaien verbaast me ook altijd.
Wat is dat toch met 'glas' en geesten....
tuurlijk, bastard nodigt je wel ff uit om te komen logeren bij kennissen van hem in hun huisquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja bij mij valt de computerstekker er DAGELIJKS uit. kan aan de stekker liggen, whatever.
maar nogmaals. mn vraag. Ik zou dus langs kunnen komen en dit wereldwonder aan de levende lijve kunnen aanschouwen? Wanneer schikt jou het best?
Ik heb binnenkort een vrije week en ben verheugd dat ik het eindelijk kan ervaren
Er is hier een zwerver nog in amsterdam die benieuwd is naar de inrichting van je huis , je hebt een bank neem ik aan , wanneer schikt het ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
tuurlijk, bastard nodigt je wel ff uit om te komen logeren bij kennissen van hem in hun huis
met twee kinderen
Tuurlijk, iemand gaat glaasje draaien en sindsdien zijn er een aantal geesten bij hun in huis komen wonenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
tuurlijk, bastard nodigt je wel ff uit om te komen logeren bij kennissen van hem in hun huis
met twee kinderen
Why not? dit is HET moment. Stekkers vliegen in de rondte, boze geesten overal. Ik zou zeer blij zijn wanneer er nu EINDELIJK eens gezegd werd:is goed , kom maar kijken! Er hoeft dan geeneens iets te gebeuren(wat waarschijnlijk ook niet gebeurd) maar er wordt eindelijk eens afstand genomen van het continue sterke verhalen vertellen en nooit thuisgevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
met twee kinderen
Dat kan natuurlijk nooit bestaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand gaat glaasje draaien en sindsdien zijn er een aantal geesten bij hun in huis komen wonen
Met zo'n instelling komen we nergens mensen!
geen goede vergelijking. probeer het nog eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is hier een zwerver nog in amsterdam die benieuwd is naar de inrichting van je huis , je hebt een bank neem ik aan , wanneer schikt het ?
Jij hoeft helemaal nergens heen want bij jou lopen ze gewoon door de slaapkamer .quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Why not? dit is HET moment. Stekkers vliegen in de rondte, boze geesten overal. Ik zou zeer blij zijn wanneer er nu EINDELIJK eens gezegd werd:is goed , kom maar kijken! Er hoeft dan geeneens iets te gebeuren(wat waarschijnlijk ook niet gebeurd) maar er wordt eindelijk eens afstand genomen van het continue sterke verhalen vertellen en nooit thuisgeven
Het valt me wederom op dat er een verhaal wordt aangenomen van een "simpele boer, een nuchter iemand". En het verhaal klakkeloos en letterlijk aangenomen wordt.
Ik ben tevens afgestudeerd Pedagoog, dus dat er kinderen zijn hoeft geen probleem te zijn. Het is tevens de reden dat ik wel weet dat wanneer een kind om zich heen kijkt het geen geesten hoeven te zijn.
Nogmaals, ik ben verheugd en reuzebenieuwd!
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal nergens heen want bij jou lopen ze gewoon door de slaapkamer .
whatever, als je maar eens kapt met dat geschreeuw hier overal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:50 schreef Flammie het volgende:
Blijkbaar was mijn antwoord niet zo afwijkend van LED's antwoord though en verder als je wil dat niemand kan reageren op je specifiek-naar-iemand gerichte posts kun je wellicht beter in PM verder gaan ofzo, dan hoef je achteraf geen zeikverhalen neer te kalken![]()
Zoals je zelf zei op het einde van pagina 1: Ik lees iets en zeg er mijn mening over en dit is een openbare thread dus tsja
om eerlijk te zijn , schreeuw jij meer dan hem. Ok hij zegt het soms een beetje fout, maar ik zie wel altijd onderbouwde posts.. Jij kraakt vaker posts af om het afkraken zonder op de post zelf in te gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef sjoep het volgende:
[..]
whatever, als je maar eens kapt met dat geschreeuw hier overal.
Dat is wel precies wat ik bedoel inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Maar dat is het precies, mensen hebben de behoefte alles te kunnen plaatsen. En als het onplaatsbaar blijkt, dan verzinnen ze iets als geesten / buitenaards of 'krachten'. Dus niet toegeven dat ze niet weten wat iets is, maar zeggen dat het iets bovennatuurlijks is en dat dan ook echt als feit gaan zien. Ik heb nog nooit feiten van geesten e.d. gezien, dus als iemand die even kan posten hier, dan zijn 'azijnpissers' als LeD en ik ook tevreden.
Soms, zoals op een onduidelijke foto, kun je niet zien of weten wat het is. Dat is echter nog geen bewijs dat het een geest is die besluit onzichtbaar te zijn, behalve op die specifieke foto en dan ook heel onduidelijk.
Ok, speciaal voor jou dan, en ook voor je broertje:quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef Michielos het volgende:
om eerlijk te zijn , schreeuw jij meer dan hem. Ok hij zegt het soms een beetje fout, maar ik zie wel altijd onderbouwde posts.. Jij kraakt vaker posts af om het afkraken zonder op de post zelf in te gaan.
quote:Over het algemeen wordt het overdadig gebruik van hoofdletters beschouwd als erg schreeuwerig en storend.
Ik ben wel benieuwd naar die foto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef Paules het volgende:
Soms is het anderen moeilijk te overtuigen dat er iets is wat jij wel ziet en een andere niet.Met die vraag heb ik ook 4 jaar rondgelopen.Soms als ik wakker werd zag ik en klein meisje met zwart haar.Soms zat ze op mijn stoel,soms zweefde ze boven me bed,en de andere keer stond ze bij me op de gang.Ik dachte dat ik gek werd.Toen kwam er iemand die de gave heeft om geesten waar te nemen.Zonder dat ze van dat meisje wist,begon ze gelijk over dat meisje te praten.Ik schrok me wild.
Ik vroeg aan haar:Hoe ziet het meisje eruit?Zei antwoorde: Klein,zwart haar en ze zit op het stoeltje.Toen viel voor mij het kwartje!Ik ben niet gek,dat meisje is er echt.Ze heeft goede bedoelingen.Ik ben al jaren depresief,en zei maakt zorgen om me dat meisje daarom is zei bij mij.In het begin durfde ze niets te zeggen omdat er veel kwade geesten bij me waren,omdat ik depresief ben.
Toen maakte een buurvrouw van mij een foto.Op die foto had ik een dubbel gezicht.Zag er echt raar uit.De andere helft me gezicht had ik stekeltjes en lange tanden,en op de achtergrond stonden 3 kwade geesten te wachten.De meesten zijn nu weggejaagt en het meisje dat bij me is,spreekt nu voluit,en ik vind dat ontzettend mooi dat ze over me waakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |