abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 06:25:05 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67195284
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe Summers altijd beweert dat je hersenen onmogelijk iets verkeerd kunnen interpreteren..
En dan altijd aankomen met "Zelfs een kind weet dat !", terwijl Bastard net ervoor liet zien dat ie er met open ogen intuinde :d
Nee hoor , je hersenen kunnen altijd iets verkeerd interpreteren , kijk maar naar jouw verklaringen altijd rondom alles wat bovennatuurlijk is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_67195818
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 06:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor , je hersenen kunnen altijd iets verkeerd interpreteren , kijk maar naar jouw verklaringen altijd rondom alles wat bovennatuurlijk is .
Of kijk gewoon eens naar je eigen "verklaringen" van wat voor veel mensen de normaalste zaken op de planeet zijn ofzo
quote:
Gut een illusie die daarvoor gemaakt is , dat is toch wel anders als je thuis op de bank zit en
NIEMAND er achter zit of je iets wilt laten denken of iets in elkaar heeft geflanst .
Offtopic maar Derek Ogilvie en Char... je zei eerder dat dat noooooit nep kon zijn omdat jij dat wel ff kan inzien. Wat als hun nou eens een illusie hebben die gemaakt is om mensen te foppen? Mensen trappen er in, neem dat nou maar van me aan, overal en ten alle tijden en belangrijker nog: IEDEREEN!. Als er IETS is dat dit topic bewezen heeft (omstreeks pagina 2) is het feit dat IEDEREEN te foppen is en dat zowel je gevoel, als je waarnemingsvermogen spelletjes kunnen spelen met de realiteit. Dat moge nu wel duidelijk zijn hoor en daar komen mensen toch niet meer onderuit na die geweldige display at page 2

Dus argumenten als;

- JA HET IS ECHT DAT VOEL IK GEWOON en dergelijke kunnen bij deze rechtstreeks naar het rijk van de illusies en leugens geworpen worden.
quote:
Is trouwens gefilmd door een jongetje van 9 met zijn mobiel en zijn zusje klaagde steeds dat haar puzzels s'nachts werden afgemaakt
Ik zou hartstikke blij zijn als iemand s' Nachts mijn puzzels zou maken Stel je voor dat er geesten zijn die even je huiswerk maken enzo, das toch cool

Wat ik dan wel overigens weer niet snap, dat ding zweeft door muren en kan door materie heen vliegen, hoe lost het dan puzzels op? Gaat zijn "hand" dan niet gewoon door die puzzel stukjes heen ofzo?
Of gebeurd dat allemaal "telekinetisch"
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:16:45 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67195855
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 04:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Is trouwens gefilmd door een jongetje van 9 met zijn mobiel en zijn zusje klaagde steeds dat haar puzzels s'nachts werden afgemaakt
Ah ok.. dan begrijp ik de filmer ook
Van dichtbij ken ik ook een gezin waarbij de kinderen te maken hebben met geesten zien en getreiterd worden door ze.
The truth was in here.
pi_67195877
Misschien stoer idee:

TRU meeting in een spookhuis Kunnen de "Scientific Toughguys" meteen laten zien dat ze niet bang zijn voor het onbekende terwijl ze de angstige believers comfort bieden door alles een wetenschappelijke verklaring proberen te geven

En kunnen we meteen foto's posten op die site die Led ons gaf
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:21:46 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67195908
Ik zou zeggen, begin met glaasje draaien en creeer daarmee je eigen spookhuis
The truth was in here.
pi_67195974
Wel eens geprobeerd maar er kwam natuurlijk niks uit (WAT DOE IK TOCH FOUT TELKENS ) Dus misschien handiger op plekken waar het al een lange tijd schijnt te spoken

Misschien anders dat huis met die treitergeesten bij die mensen die je kent ?

Stel je voor: kom je met al die idioten over de vloer en zijn die inwoners meer te spreken over het spookje dan over het TRU volk
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:32:30 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67196055
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:27 schreef Flammie het volgende:
Stel je voor: kom je met al die idioten over de vloer en zijn die inwoners meer te spreken over het spookje dan over het TRU volk
Spookje zou ik het niet willen noemen als je niet welkom bent in je eigen huis.
Maar glaasje draaien was de aanleiding voor deze ongein.
The truth was in here.
pi_67196325
Wat ik ook niet snap is dat spoken meestal alleen in de nachtelijke uren te zien zijn. Waarom ziet men overdag nauwelijks spookjes eigenlijk? Waarom is er eigenlijk vrijwel alleen in de nachturen "ghostly activity". (Toch wat foto's van spoken overdag maar meestal hoor je toch alleen die enge stories over nachtelijke uren meen ik zo)

Goed er is geen handleiding hoe geesten zich manifesteren maar ze houden zich wel aan tijdsregels ?
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:20:24 #109
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67196935
omdat je snachts meer dingen opvallen die als geesten te interpreteren zijn Zo is je gehoor scherper, en je waarnemingsvermogen kan je parten spelen(zaken worden als groter gezien, bepaalde zaken zien anders uit, bewegingen die je normaal niet zult registreren [overigens niks paranormaals] e.d.)
Btw.. im in(met het spookhuis, tuin en/of kerkhof challenge).. geef me een adres en ik ga erheen. Ik wil de activity dan nu ook zien
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:38:30 #110
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67197422
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 06:25 schreef Summers het volgende:

[..]

"Mijn verklaringen omtrent alles wat bovennatuurlijk is zijn FEITEN en KLOPPEN want dat VOEL ik zo en dat ERVAAR ik zo dus is het zo !!!! Ik heb het zelf waargenomen dus dat is het bewijs !"
zzz
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:44:55 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67197610
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:49 schreef Flammie het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat spoken meestal alleen in de nachtelijke uren te zien zijn. Waarom ziet men overdag nauwelijks spookjes eigenlijk? Waarom is er eigenlijk vrijwel alleen in de nachturen "ghostly activity". (Toch wat foto's van spoken overdag maar meestal hoor je toch alleen die enge stories over nachtelijke uren meen ik zo)

Goed er is geen handleiding hoe geesten zich manifesteren maar ze houden zich wel aan tijdsregels ?
Paragnosten van het zesde zintuig worden toch ook gewoon overdag gefilmd , iemand die dat voor zijn werk doet en kan oproepen doet dat ook overdag .
Je zou ze de hele dag door kunnen zien als je daarvoor open staat en of op kan roepen .
Als je in bed ligt ben je gewoon stukken meer ontspannen dan overdag en dan ook ontvankelijker
iedereen heeft intuitie , als je meer ontspannen bent gaat dat vanzelf of " per ongeluk " .
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:45:26 #112
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67197626
mooi Led.. Blijf jij bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:46:18 #113
31101 _Led_
pi_67197649
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:44 schreef Summers het volgende:

[..]
van het zesde zintuig worden toch ook gewoon overdag gefilmd , iemand die dat voor zijn werk doet en kan oproepen doet dat ook overdag .
Je zou ze de hele dag door kunnen zien als je daarvoor open staat en of op kan roepen .
Als je in bed ligt ben je gewoon stukken meer ontspannen dan overdag en dan ook ontvankelijker
iedereen heeft intuitie , als je meer ontspannen bent gaat dat vanzelf of " per ongeluk " .
Graag on topic blijven, het gaat over de 'science' van geesten, niet over wie er het hardst verhalen bij kan verzinnen.
zzz
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:47:40 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67197701
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Mijn verklaringen omtrent alles wat bovennatuurlijk is zijn FEITEN en KLOPPEN want dat VOEL ik zo en dat ERVAAR ik zo dus is het zo !!!! Ik heb het zelf waargenomen dus dat is het bewijs !"
Goed voor je man het is jouw leven , geloof wat je wilt en leef de consequenties !
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:50:25 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67197773
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Graag on topic blijven, het gaat over de 'science' van geesten, niet over wie er het hardst verhalen bij kan verzinnen.
Ook staan de paragnosten van het zesde zintuig zwaar ter discussie(en terecht) .
Nja de science van geesten... de science van geesten. Ik heb wel eens een docu gezien van zo een team onderzoekers die echt van die ghostbusterstyle EMP apparaten hadden en er geesten mee kunnen meten enz. Anyway, ze gingen dus naar zo een spookhuis en de meter sloeg uit. Om een lang verhaal kort te maken dachten zij dat ze geesten te pakken hadden, terwijl ze de , en nu niet lachen , de bedrading van het huis gemeten hadden(maw de straling afkomstig van bedrading, televisies e.d.).... in elk ander huis kwam dezelfde straling. om te gillen.. Zag je ze zo heel lijp uit het huis rennen "dat ze entiteiten te pakken hadden" enz Daarna kwamen de opleidingen van de heren en dames onderzoekers aan bod: De een was kapster, de ander werkte part-time bij een verzekeringsbedrijf....
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:02:33 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67198121
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Michielos het volgende:
Daarna kwamen de opleidingen van de heren en dames onderzoekers aan bod: De een was kapster, de ander werkte part-time bij een verzekeringsbedrijf....
Even offtopic.. jij vind werkeljik dat als je laagopgeleid bent (de kans moet je maar gegund zijn in het leven om te studeren) dat je dan maar niet serieus te nemen bent? Dat spoken zien iets is van het voetvolk en niet voorkomt bij de welgestelde?
The truth was in here.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:04:46 #117
31101 _Led_
pi_67198167
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Even offtopic.. jij vind werkeljik dat als je laagopgeleid bent (de kans moet je maar gegund zijn in het leven om te studeren) dat je dan maar niet serieus te nemen bent? Dat spoken zien iets is van het voetvolk en niet voorkomt bij de welgestelde?
Laten we het omdraaien, denk jij dat er geen relatie is tussen kennisniveau en het op alternatieve manier verklaren van zaken ?
Het is puur toeval dat afrikaanse bosjesmannen meer in magie geloven dan nederlandse professoren ?
zzz
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:05:54 #118
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67198188
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

nop, maar deze mensen pretendeerden wetenschappers te zijn. Ze pretendeerden wetenschap te doen, terwijl het er helemaal niks mee te maken had. Dat is iets anders dan spoken zien van het voetvolk. Als je pretendeert wetenschapper te zijn, het ook probeert te brengen als wetenschap, je ondertussen geen enkele wetenschappelijke kwalificatie hebt en ook blunder op blunder maakt door een gebrek aan kennis, mag je daar best op gewezen worden.
Verder kun je het gooien op opleidingsniveau of niet maar een KAPSTER is niet gekwalificeerd om WETENSCHAP te doen op het gebied van psychologie en whathaveyou, omdat ze hier niet gekwalificeerd voor is of voor gestudeerd heeft(zoals van Lommel niet gekwalificeerd is op het gebied van neurologie maar cardiologie) enz.

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 19-03-2009 10:13:35 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:06:52 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67198212
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Laten we het omdraaien, denk jij dat er geen relatie is tussen kennisniveau en het op alternatieve manier verklaren van zaken ?
Het is puur toeval dat afrikaanse bosjesmannen meer in magie geloven dan nederlandse professoren ?
Dat bosjesmannen dichter bij de natuur staan en open staan voor alternatieve zaken even niet meegeteld?
The truth was in here.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:09:14 #120
31101 _Led_
pi_67198262
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat bosjesmannen dichter bij de natuur staan en open staan voor alternatieve zaken even niet meegeteld?
Als iemand vraagt of jij denkt dat mensen meer open staan voor alternatieve verklaringen als ze weinig kennis hebben is jouw antwoord dat dat komt omdat ze meer open staan voor alternatieve verklaringen ?
zzz
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:27:06 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67198790
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

dat denk ik ook , ze staan dichter bij de natuur en hebben niet de regel van buitenaf dat het eerst wetenschappelijk verklaard moet worden , gewoon doen en met geesten communiceren en accepteren dat magie een deel van hun bestaan is .
Meer heb je niet nodig , kennis over geesten en magie leren ze wel van de voorouders .
harvard ofzo gaat daarin niks voor je doen of het je leren .
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:28:47 #122
31101 _Led_
pi_67198844
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Summers het volgende:

[..]

dat denk ik ook , ze staan dichter bij de natuur en hebben niet de regel van buitenaf dat het eerst wetenschappelijk verklaard moet worden , gewoon doen en met geesten communiceren en accepteren dat magie een deel van hun bestaan is .
Meer heb je niet nodig , kennis over geesten en magie leren ze wel van de voorouders .
Zeggen "ze hebben niet de regel dat het wetenschappelijk verklaard hoeft te worden" staat in dit geval dus gelijk aan "ze verzinnen gewoon wat bij elkaar".
Verder is het natuurlijk geen antwoord op de vraag of er geen relatie zou zijn tussen kennisniveau en het aankomen met alternatieve verklaringen / geloven in onzin.
zzz
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:29:01 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67198853
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Als iemand vraagt of jij denkt dat mensen meer open staan voor alternatieve verklaringen als ze weinig kennis hebben is jouw antwoord dat dat komt omdat ze meer open staan voor alternatieve verklaringen ?
Euh dit word ingewikkeld
ja sorry ik kwam niet verder dan MBO dus kan je niet bijhouden!
Ik geloof dat het een uitgebreid onderwerp zou kunnen worden opleiding versus alternatieve zaken.
The truth was in here.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:31:12 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67198925
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Klopt, voor hun is het meer een way of life, en zijn eerder geneigd dingen te zien. Maar ze zouden de bliksem ook nog kunnen aanzien als een boze god die geeerd moet gaan worden.
Neemt niet weg dat hun meer mystieke dingen meemaken omdat hun ogen er voor open staan!
The truth was in here.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:32:49 #125
31101 _Led_
pi_67198979
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euh dit word ingewikkeld
ja sorry ik kwam niet verder dan MBO dus kan je niet bijhouden!
Ik geloof dat het een uitgebreid onderwerp zou kunnen worden opleiding versus alternatieve zaken.
Ik vraag of jij denkt dat mensen niet B doen als ze weinig A hebben,
waarop jij antwoord dat mensen B doen omdat ze B doen.
Da's dus geen antwoord op de vraag
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')