Wellicht dat daar nog een biertje gedaan kan worden inddquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat hij 's-nachts niet kan slapen omdat Marco hem nooit meer selecteerde en dat hij graag door een groepje Algerijnen in een steegje in Marseille penetraal genomen wil worden.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij lig je echt elke dag helemaal plat met die gast in de kleedkamer en op het veld
Hmmm als hij zijn wens graag vervuld ziet worden is hij in that case meer dan welkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat hij 's-nachts niet kan slapen omdat Marco hem nooit meer selecteerde en dat hij graag door een groepje Algerijnen in een steegje in Marseille penetraal genomen wil worden.
Als er dan toch iemand gewond moet raken zie ik het liever Gerets overkomen. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij bij het verlaten van het veld net niet dodelijk van de trap valt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:42 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat Zenden een flinke schop krijgt morgen.
Wat een haat zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Als er dan toch iemand gewond moet raken zie ik het liever Gerets overkomen. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij bij het verlaten van het veld net niet dodelijk van de trap valt.
Bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef Rumille het volgende:
Wacht even. Cvitanich speelt niet morgen? Ik dacht dat we moesten scoren.
Op zich zijn de prijzen niet zó belachelijk, alleen wel voor de categorieën die nu over zijn. Als je ipv 60 euro 45 euro vraagt voor 2e ring lange zijde raak je ze op zeker allemaal kwijt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het trouwens echt achtelijk van Ajax dat ze die prijzen zo hoog houden. Het is een zwaar belangrijke wedstrijd en de supporters zijn toch altijd zo belangrijk in de ogen van de directie. Doe dan wat van die prijs af.
Ja gemiddelde prijzen vallen opzich wel mee. Met een seizoenskaart kan je voor 25 euro een kaartje hebben dacht ik. Maar het is gewoon zonde om nog lege plekken over te laten met die 60 euro kaartjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich zijn de prijzen niet zó belachelijk, alleen wel voor de categorieën die nu over zijn. Als je ipv 60 euro 45 euro vraagt voor 2e ring lange zijde raak je ze op zeker allemaal kwijt.
Maargoed, ik neem aan dat de meesten hier veel liever op de korte zijde zitten omdat dat nu eenmaal wat fanatieker is. Bijkomend voordeel is dat dat juist de goedkoopste kaarten zijn.
Idd, maar dan moeten die wispelturige aanvallers van ons wel iets geconcentreerder spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verdediging van Marseille vond ik vrij waardeloos eigenlijk. Daar liggen onze kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |