quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vaag? Hij viel wel geblesseerd uit zondag he.
Wacht eens met zeiken tot de daadwerkelijke reden.
Dit zegt toch genoegquote:Dario Cvitanich zal na zijn goede optreden tegen De Graafschap weer op de bank moeten plaatsnemen. Uitleg wilde Van Basten dinsdag niet geven over het passeren van de Argentijn. "Dat is niet volgens het beleid van de club", zei de oefenmeester, die zijn ploeg tijdens de persconferentie de underdogpositie in de schoenen schoof.
Daarmee bedoelde Van Basten dat hij de opstelling nog niet wilde prijsgeven voordat hij het officieel aan de spelers heeft gemeld. En dat doet hij pas morgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt toch genoeg. Of "past het niet in het beleid van de club" om te zeggen dat iemand geblesseerd is...
Mannetje of 1600 hoorde ik. Uitvak was uitgebouwd, maar dat was niet nodig geloof ik. Die kaarten worden nu dus weer aan Ajacieden verkocht. Die fransen willen revanche voor vorige week.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef -Schorpioen- het volgende:
Al enig idee hoeveel van die gasten morgen komen ? Neem aan meer dan dat wij naar Marseille meehadden.
Ben benieuwd morgen, ga om 12 uur al de stad in, ze mogen van alles doen zolang ze mij maar met rust latenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mannetje of 1600 hoorde ik. Uitvak was uitgebouwd, maar dat was niet nodig geloof ik. Die kaarten worden nu dus weer aan Ajacieden verkocht. Die fransen willen revanche voor vorige week.
Ik moet tot 4uur werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben benieuwd morgen, ga om 12 uur al de stad in, ze mogen van alles doen zolang ze mij maar met rust laten
In de trein kun je toch ook biertjes drinken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb de trein van 17.11 naw. Dus da's tweeeneenhalf uur biertijd.
Dat bedoelt Sandman denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de trein kun je toch ook biertjes drinken?
Daar gaat het bij ons altijd het hardstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de trein kun je toch ook biertjes drinken?
Sms maar dan merk je het vanzelf wel hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet tot 4uur werken
Daarna als een speer de binnenstad in
Jij zal dan al wel niet meer aanspreekbaar zijn
Suarez die weer loopt te etteren tegenover Silva.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef w00h00 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75269
Leuk filmpje
Ja, toen ben je toch nog even naar Unique gegaan? Toen viel het inderdaad wel mee met jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sms maar dan merk je het vanzelf wel haha![]()
Tegen fiorentina viel het wel mee
Joah ik ben dan pas om 19.41 bij Bijlmer, gezien de drukte zal dat de moeite niet meer zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ok
Maar je kunt in Amsterdam toch ook nog bier drinken?
Volgens mij lig je echt elke dag helemaal plat met die gast in de kleedkamer en op het veldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez die weer loopt te etteren tegenover Silva.![]()
Hoe die vervolgens ook rustig wegloopt alsof hij nergens van weet.
Meestal halve liter per 15 minuten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar gaat het bij ons altijd het hardst
Hehe jep, alleen toen zat ik pas om 3 uur de stad, is toch een vrij groot verschilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, toen ben je toch nog even naar Unique gegaan? Toen viel het inderdaad wel mee met je
Blijft gaar dat het op een woensdag is. Moet dan nog twee dagen werken ipv één. Kutzooi haha
Dat hij 's-nachts niet kan slapen omdat Marco hem nooit meer selecteerde en dat hij graag door een groepje Algerijnen in een steegje in Marseille penetraal genomen wil worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zei Zenden letterlijk dan?
Jij zit toch maar een half uur in de trein ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Meestal halve liter per 15 minuten.
Vervolgquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joah ik ben dan pas om 19.41 bij Bijlmer, gezien de drukte zal dat de moeite niet meer zijn...
Dus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zit toch maar een half uur in de trein ofzo
De schade valt dan redelijk mee.quote:
Wellicht dat daar nog een biertje gedaan kan worden inddquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat hij 's-nachts niet kan slapen omdat Marco hem nooit meer selecteerde en dat hij graag door een groepje Algerijnen in een steegje in Marseille penetraal genomen wil worden.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij lig je echt elke dag helemaal plat met die gast in de kleedkamer en op het veld
Hmmm als hij zijn wens graag vervuld ziet worden is hij in that case meer dan welkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat hij 's-nachts niet kan slapen omdat Marco hem nooit meer selecteerde en dat hij graag door een groepje Algerijnen in een steegje in Marseille penetraal genomen wil worden.
Als er dan toch iemand gewond moet raken zie ik het liever Gerets overkomen. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij bij het verlaten van het veld net niet dodelijk van de trap valt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:42 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat Zenden een flinke schop krijgt morgen.
Wat een haat zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Als er dan toch iemand gewond moet raken zie ik het liever Gerets overkomen. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij bij het verlaten van het veld net niet dodelijk van de trap valt.
Bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef Rumille het volgende:
Wacht even. Cvitanich speelt niet morgen? Ik dacht dat we moesten scoren.
Op zich zijn de prijzen niet zó belachelijk, alleen wel voor de categorieën die nu over zijn. Als je ipv 60 euro 45 euro vraagt voor 2e ring lange zijde raak je ze op zeker allemaal kwijt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het trouwens echt achtelijk van Ajax dat ze die prijzen zo hoog houden. Het is een zwaar belangrijke wedstrijd en de supporters zijn toch altijd zo belangrijk in de ogen van de directie. Doe dan wat van die prijs af.
Ja gemiddelde prijzen vallen opzich wel mee. Met een seizoenskaart kan je voor 25 euro een kaartje hebben dacht ik. Maar het is gewoon zonde om nog lege plekken over te laten met die 60 euro kaartjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op zich zijn de prijzen niet zó belachelijk, alleen wel voor de categorieën die nu over zijn. Als je ipv 60 euro 45 euro vraagt voor 2e ring lange zijde raak je ze op zeker allemaal kwijt.
Maargoed, ik neem aan dat de meesten hier veel liever op de korte zijde zitten omdat dat nu eenmaal wat fanatieker is. Bijkomend voordeel is dat dat juist de goedkoopste kaarten zijn.
Idd, maar dan moeten die wispelturige aanvallers van ons wel iets geconcentreerder spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verdediging van Marseille vond ik vrij waardeloos eigenlijk. Daar liggen onze kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |