abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:21:29 #26
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67138054
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Wat de opstelling ook wordt; AUB marco begin met een balvasthoudende spits! Geen Suarez, geen Sulejmani. Laat die er maar rondom zwerven. En laat Sulejmani het in hemelsnaam weer een keer op zn heupen krijgen..
We hebben geen balvaste spits en Evander Sno is geen optie, dus zeg maar wie jij in die rol zou willen zien.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:22:13 #27
175985 Silaz
drie bier
pi_67138078
------------Bodul---Cvitanich---------
Sulejmani------Aissati------Suarez--
------------------Enoh------------------
Schilder----Ollie----Alderw--Silva--
-----------------vermeer--------------

Hehehe, het kan, maar zal toch nimmer gebeuren
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:23:03 #28
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_67138119
Al enig idee hoeveel van die gasten morgen komen ? Neem aan meer dan dat wij naar Marseille meehadden.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_67138173
quote:
Van Basten wringt Ajax in underdogpositie

Volgens Ajax-trainer Marco van Basten is zijn ploeg niet de favoriet in het UEFA Cup-duel met Olympique Marseille. De Amsterdammers moeten woensdagavond een 2-1 achterstand goedmaken om zich te plaatsen voor de volgende ronde van het Europese toernooi.

Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM

Van Basten gelooft dat zijn ploeg in staat is om dat doel te bewerkstelligen, maar beseft ook dat het een hele zware opgave gaat worden. "Deze wedstrijd is voor ons een grote uitdaging", erkende de oefenmeester, die zich dinsdag met een gehavende selectie voorbereidde op het treffen met de Fransen.

Ajax moet het in de Amsterdam Arena stellen zonder een groot aantal belangrijke krachten. Vooral in defensief opzicht heeft Van Basten weinig meer te kiezen. Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zijn geschorst, terwijl Rob Wielaert niet speelgerechtigd is. Bruno Silva, Toby Alderweireld, Oleguer en Robbert Schilder zullen woensdag de verdediging vormen.

"Het zijn de laatste vier verdedigers die we over hebben", weet Van Basten. "We zullen dus vindingrijk moeten zijn wanneer we moeten wisselen." Rasmus Lindgren en Gabri zijn beiden niet fit genoeg om speelminuten te maken. De twee middenvelders beperkten zich dinsdag tot het lopen van rondjes om het trainingsveld.

Dario Cvitanich zal na zijn goede optreden tegen De Graafschap weer op de bank moeten plaatsnemen. Uitleg wilde Van Basten dinsdag niet geven over het passeren van de Argentijn. "Dat is niet volgens het beleid van de club", zei de oefenmeester, die zijn ploeg tijdens de persconferentie de underdogpositie in de schoenen schoof.

"Met al onze blessures en schorsingen zitten we woensdag niet in de favorietenrol, nee", blikte Van Basten vooruit op de return in Amsterdam. "Marseille is een sterke tegenstander, dat hebben ze de laatste jaren zeker in uitwedstrijden bewezen. Dus we zijn gewaarschuwd. We moeten een ronde verder zien te komen, maar dat gaat nog een hele opgave worden."

Van Basten verwacht dat Marseille ook woensdag de geroemde countertactiek zal toepassen. Afgelopen weekend op bezoek bij Paris Saint-Germain (1-3) oogstte de ploeg van Eric Gerets opnieuw veel lof met zijn efficiënte uitbraken. "Marseille zal vanuit een gesloten defensie opereren, om met snelle jongens als Niang er counterend uit te komen. We zullen Marseille zelf ook op een slimme en sluwe manier aan moeten pakken. Men kan niet verwachten dat we ze met de rug tegen de muur zullen zetten."
WTF, geen Dario Cvitanich ? Dat geloof ik niet, wie gaat anders de goal maken en waarom zou hij ehm niet opstellen. Van Basten zegt toch nooit iets over de opstelling voor de wedstrijd
pi_67138222
Marco gaat gesloten spelen, en hopen op een paar momentjes zoals elke keer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:29:27 #31
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67138366
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

We hebben geen balvaste spits en Evander Sno is geen optie, dus zeg maar wie jij in die rol zou willen zien.
Ik vond Cvitanich voor zijn blessure redelijk balvast. Hij was in ieder geval een aanspeelpunt in het midden. Met Suarez in de spits krijg je weer 20 ballen van hem naar de penaltystip terwijl er geen mens in de buurt is! Dat schiet niet op..

Maar blijkbaar denkt Marco en anders over.. ik snap het echt niet. Kijkt hij dan andere wedstrijden dan ik? Met Suarez, Sulejmani en Urby creeer je gewoon geen fuck. Sulejmani is uit vorm, Urby is niet snel genoeg voor linksbuiten en Suarez loopt steeds van het midden weg= niemand die de doelpunten gaat maken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67138396
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef versteegrob het volgende:

[..]

WTF, geen Dario Cvitanich ? Dat geloof ik niet, wie gaat anders de goal maken en waarom zou hij ehm niet opstellen. Van Basten zegt toch nooit iets over de opstelling voor de wedstrijd
Tijdens de wedstrijd viel het mij op dat Cvitanich meerdere keren zwaar liep te gebaren richting Sulejmani en Suarez. Waarbij ik zelf een keer een 'Van Bommeltje' dacht te zien. Dus wie weet speelt er weer wat onderling tussen die mannen. Als Cvitanich niet geblesseerd is dan lijkt het mij raar dat hij er niet mee start.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:31:15 #33
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67138426
quote:

[..]

Lijkt me dat 'ie dan toch nog last heeft van een (lichte) blessure. Dat lijkt me meest voor de hand liggende reden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:34:36 #34
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_67138557
Weet niet of dit al in het vorige deel stond:

Luis Suarez is woensdagavond de aanvoerder van Ajax tijdens de thuiswedstrijd in de achtste finales van de UEFA Cup tegen Olympique Marseille. De aanvaller draagt de band om zijn arm omdat de drie voornaamste kandidaten niet beschikbaar zijn.

Verder heb ik erg veel zin in morgen. Lekker op de Nieuwmarkt een biertje doen s'middags en dan een spannende wedstrijd in de avond. Hoop op een mooie 2-0 , maar denk een lekkere 1-0
Amsterdam + Boekel = werelds...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:42:28 #35
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67138776
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weet niet of dit al in het vorige deel stond:

Luis Suarez is woensdagavond de aanvoerder van Ajax tijdens de thuiswedstrijd in de achtste finales van de UEFA Cup tegen Olympique Marseille. De aanvaller draagt de band om zijn arm omdat de drie voornaamste kandidaten niet beschikbaar zijn.

Verder heb ik erg veel zin in morgen. Lekker op de Nieuwmarkt een biertje doen s'middags en dan een spannende wedstrijd in de avond. Hoop op een mooie 2-0 , maar denk een lekkere 1-0
Versteegrobje
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:46:33 #36
175985 Silaz
drie bier
pi_67138917
Eerste helft mag je wel gesloten spelen, en op de counter/momentjes richten. Als het tweede helft nog 0 - 0 staat, aanvallend voetballen. Immers toch niks te verliezen.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67139409
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef Silaz het volgende:
Eerste helft mag je wel gesloten spelen, en op de counter/momentjes richten. Als het tweede helft nog 0 - 0 staat, aanvallend voetballen. Immers toch niks te verliezen.
Je weet dat we 2-1 verloren hebben?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:04:42 #38
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67139673
Gewoon erop knallen vanaf het begin. Ben niet zo kapot van Marseille. Vanaf minuut 1 onder druk zetten publiek erachter hopen op een vroege goal en van daar uit kijken hoe de wedstrijd verder loopt.
#FreeHat
pi_67139680
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef msnk het volgende:
1-0. Na een lucky kut gespeelde wedstrijd door Ajax krijgen ze een onterechte pingel 90+4 dat Suarez erin ramt

Let's hope.
Waar kan ik tekenen?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:10:25 #40
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67139907
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?
Wil je me dood hebben ofzo?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:13:06 #41
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67139997
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Echt hè!

Ik denk dat ik dan al op de intensive care lig.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:13:48 #42
175985 Silaz
drie bier
pi_67140023
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Je weet dat we 2-1 verloren hebben?
Dat weet ik.. Maar je staat immers achter. Daarom eerste helft countervoetbal ofzo. en als dat niet lukt zul je het toch aanvallender moeten proberen wil je doorgaan
pi_67140533
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Winnen is winnen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:27:05 #44
51286 w00h00
Digital man!
pi_67140624
Pfff als Van Basten Cvitanich niet opstelt... waar is die man mee bezig met z'n vage keuzes .
pi_67140809
quote:

[..]

Ik ben al blij dat Dario bij de selectie zit.

Ben benieuwd naar de verdediging. Jammer dat Lindgren niet mee is, want anders had hij ook wel een verdedigende functie kunnen vervullen misschien.

Man, ik hoop echt dat Ajax hard over Marseille heen gaat.
pi_67140849
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Pfff als Van Basten Cvitanich niet opstelt... waar is die man mee bezig met z'n vage keuzes .
Vaag? Hij viel wel geblesseerd uit zondag he.

Wacht eens met zeiken tot de daadwerkelijke reden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:35:41 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67140890
"Er hangt wel heel erg veel PSV aan. Weet niet of dat nu wel zo gewenst is."
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:36:54 #49
175985 Silaz
drie bier
pi_67140925
quote:
Wehehe doet suarez aan het einde nou alweer Ronaldo na
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:42:50 #50
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67141144
quote:
Heerlijk filmpje inderdaad. Lekker ontspannen sfeertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')