DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Ik zeg echt alleen maar:quote:Trainer Marco van Basten verwacht dat Suarez de verantwoordelijkheid wel aankan. ''Hij is sinds maandag een getrouwd man'', doelde hij op het bliksemhuwelijk van Suarez met zijn geliefde Sofia op het Amsterdamse stadhuis. ''Dat schept verplichtingen. Het komt dus wel goed.''
Type-Urzaiz?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke TT.
Ik zie het overigens niet zo positief in. Marseille is erg degelijk en lastig doorheen te komen. Ik vind dat Ajax die breektypes ontbeert.
Je kunt dingen ook TE serieus nemen.quote:
Doe ik ook niet hoor, maar het stond zo lulligquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je kunt dingen ook TE serieus nemen.
quote:De Jong in selectie voor UEFA Cup-duel
Amsterdam, 17 mrt 2009
De wedstrijdselectie voor de return tegen Olympique Marseille is bekendgemaakt. Darko Bodul is voor het eerst opgenomen in de selectie voor een Europees duel. Siem de Jong, die maandag zijn rentree maakte in Jong Ajax, zit ook bij de achttienkoppige groep.
Door blessures kan Marco van Basten geen beroep doen op Gabri en Rasmus Lingren. Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen missen de wedstrijd vanwege schorsingen. Luis Suarez neemt de aanvoerdersband over van Vermaelen.
Ajax speelt morgenavond de returnwedstrijd tegen Olympique Marseille om een plaats in de kwartfinales van de UEFA Cup. De heenwedstrijd in het Stade Vélodrome leverde afgelopen week een 2-1 overwinning op voor de thuisploeg. De aftrap van het duel in de Amsterdam ArenA is om 20.45 uur.
De selectie voor het duel tegen Olympique Marseille ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Ik wel:quote:
We hebben geen balvaste spits en Evander Sno is geen optie, dus zeg maar wie jij in die rol zou willen zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Wat de opstelling ook wordt; AUB marco begin met een balvasthoudende spits! Geen Suarez, geen Sulejmani. Laat die er maar rondom zwerven. En laat Sulejmani het in hemelsnaam weer een keer op zn heupen krijgen..
WTF, geen Dario Cvitanich ? Dat geloof ik niet, wie gaat anders de goal maken en waarom zou hij ehm niet opstellen. Van Basten zegt toch nooit iets over de opstelling voor de wedstrijdquote:Van Basten wringt Ajax in underdogpositie
Volgens Ajax-trainer Marco van Basten is zijn ploeg niet de favoriet in het UEFA Cup-duel met Olympique Marseille. De Amsterdammers moeten woensdagavond een 2-1 achterstand goedmaken om zich te plaatsen voor de volgende ronde van het Europese toernooi.
Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM
Van Basten gelooft dat zijn ploeg in staat is om dat doel te bewerkstelligen, maar beseft ook dat het een hele zware opgave gaat worden. "Deze wedstrijd is voor ons een grote uitdaging", erkende de oefenmeester, die zich dinsdag met een gehavende selectie voorbereidde op het treffen met de Fransen.
Ajax moet het in de Amsterdam Arena stellen zonder een groot aantal belangrijke krachten. Vooral in defensief opzicht heeft Van Basten weinig meer te kiezen. Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zijn geschorst, terwijl Rob Wielaert niet speelgerechtigd is. Bruno Silva, Toby Alderweireld, Oleguer en Robbert Schilder zullen woensdag de verdediging vormen.
"Het zijn de laatste vier verdedigers die we over hebben", weet Van Basten. "We zullen dus vindingrijk moeten zijn wanneer we moeten wisselen." Rasmus Lindgren en Gabri zijn beiden niet fit genoeg om speelminuten te maken. De twee middenvelders beperkten zich dinsdag tot het lopen van rondjes om het trainingsveld.
Dario Cvitanich zal na zijn goede optreden tegen De Graafschap weer op de bank moeten plaatsnemen. Uitleg wilde Van Basten dinsdag niet geven over het passeren van de Argentijn. "Dat is niet volgens het beleid van de club", zei de oefenmeester, die zijn ploeg tijdens de persconferentie de underdogpositie in de schoenen schoof.
"Met al onze blessures en schorsingen zitten we woensdag niet in de favorietenrol, nee", blikte Van Basten vooruit op de return in Amsterdam. "Marseille is een sterke tegenstander, dat hebben ze de laatste jaren zeker in uitwedstrijden bewezen. Dus we zijn gewaarschuwd. We moeten een ronde verder zien te komen, maar dat gaat nog een hele opgave worden."
Van Basten verwacht dat Marseille ook woensdag de geroemde countertactiek zal toepassen. Afgelopen weekend op bezoek bij Paris Saint-Germain (1-3) oogstte de ploeg van Eric Gerets opnieuw veel lof met zijn efficiënte uitbraken. "Marseille zal vanuit een gesloten defensie opereren, om met snelle jongens als Niang er counterend uit te komen. We zullen Marseille zelf ook op een slimme en sluwe manier aan moeten pakken. Men kan niet verwachten dat we ze met de rug tegen de muur zullen zetten."
Ik vond Cvitanich voor zijn blessure redelijk balvast. Hij was in ieder geval een aanspeelpunt in het midden. Met Suarez in de spits krijg je weer 20 ballen van hem naar de penaltystip terwijl er geen mens in de buurt is! Dat schiet niet op..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben geen balvaste spits en Evander Sno is geen optie, dus zeg maar wie jij in die rol zou willen zien.
Tijdens de wedstrijd viel het mij op dat Cvitanich meerdere keren zwaar liep te gebaren richting Sulejmani en Suarez. Waarbij ik zelf een keer een 'Van Bommeltje' dacht te zien. Dus wie weet speelt er weer wat onderling tussen die mannen. Als Cvitanich niet geblesseerd is dan lijkt het mij raar dat hij er niet mee start.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
WTF, geen Dario Cvitanich ? Dat geloof ik niet, wie gaat anders de goal maken en waarom zou hij ehm niet opstellen. Van Basten zegt toch nooit iets over de opstelling voor de wedstrijd
Lijkt me dat 'ie dan toch nog last heeft van een (lichte) blessure. Dat lijkt me meest voor de hand liggende reden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
WTF, geen Dario Cvitanich ? Dat geloof ik niet, wie gaat anders de goal maken en waarom zou hij ehm niet opstellen. Van Basten zegt toch nooit iets over de opstelling voor de wedstrijd
Versteegrobjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weet niet of dit al in het vorige deel stond:
Luis Suarez is woensdagavond de aanvoerder van Ajax tijdens de thuiswedstrijd in de achtste finales van de UEFA Cup tegen Olympique Marseille. De aanvaller draagt de band om zijn arm omdat de drie voornaamste kandidaten niet beschikbaar zijn.
Verder heb ik erg veel zin in morgen. Lekker op de Nieuwmarkt een biertje doen s'middags en dan een spannende wedstrijd in de avond. Hoop op een mooie 2-0 , maar denk een lekkere 1-0
Je weet dat we 2-1 verloren hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef Silaz het volgende:
Eerste helft mag je wel gesloten spelen, en op de counter/momentjes richten. Als het tweede helft nog 0 - 0 staat, aanvallend voetballen. Immers toch niks te verliezen.
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef msnk het volgende:
1-0. Na een lucky kut gespeelde wedstrijd door Ajax krijgen ze een onterechte pingel 90+4 dat Suarez erin ramt![]()
Let's hope.
Wil je me dood hebben ofzo?quote:
Dat weet ik.. Maar je staat immers achter. Daarom eerste helft countervoetbal ofzo. en als dat niet lukt zul je het toch aanvallender moeten proberen wil je doorgaanquote:
Ik ben al blij dat Dario bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Vaag? Hij viel wel geblesseerd uit zondag he.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Pfff als Van Basten Cvitanich niet opstelt... waar is die man mee bezig met z'n vage keuzes.
Wehehe doet suarez aan het einde nou alweer Ronaldo naquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef w00h00 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75269
Leuk filmpje
Heerlijk filmpje inderdaad. Lekker ontspannen sfeertje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef w00h00 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75269
Leuk filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |