quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Florian_ het volgende:
Wat doet dat meisje van project catwalk in de OP?
Bedankt, mooie post voor in de OP trouwens!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1) De acts zijn niet spontaan maar opgedragen door een producer (namelijk dezelfde acts zijn ook al eens in Australië uitgezonden)
2) Het grootste deel van de dames en heren die in de uitzending komen zijn gecast ipv dat ze zich spontaan hebben opgegeven.
3) Er doen mensen mee met het programma die al een vriendin hebben.
4) Het shot van Daniëlle in rood licht die zegt "Je weet niet wat je mist!" wordt iedere uitzending opnieuw gebruikt, da's trucage dus!
5) Born2die4u en Lilian zijn 2 dames die betaald worden door Eddy Zoey om hier op FOK! te posten over Take Me Out, bij wijze van reclame.
en karina bleef gewoon als laatste over!quote:
kind gekregen gratis bij filmshhot van don en adquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
JEZUS ZE HEEFT EEN KIND!
damsco hij wordt nu zo...
"
Oke, daar komt die dan. Je bent een lelijke single moeder, dikke slet met een kale poes zonder enige eigenwaarde. Hoerige duivelaanbidster met je vercrackte kankerhoofd die zich laat nemen voor een paar centen. Slet.
"
400 euro + kind, nu eenmalige aanbiedingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
kind gekregen gratis bij filmshhot van don en ad
Met de camera in de handquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat leuk zou zijn is als Don of Ad zich aan zou melden bij take me out.
quote:
Hij weet niet wat ie mistquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef -Techno- het volgende:
Jammer voor tandloze dat dat kleine speenvarkentje met hangtieten er niet was. Die had hem zeker mee naar huis genomen
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
5) Born2die4u en Lilian zijn 2 dames die betaald worden door Eddy Zoey om hier op FOK! te posten over Take Me Out, bij wijze van reclame.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:29 schreef Heidi- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is nu als enige over ???!!!1
Neen, maar 1 + 1 = 2, dat zou jij ook moeten weten, zo lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Gelul man, concreet bewijs ergens?
Deze mag er ook wel bijquote:
oh my godquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Deze mag er ook wel bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef postmortum het volgende:
kind gekregen gratis bij filmshhot van don en ad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |