ik bepaal de regels!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat een mooi nummer vindt, en het is jouw toernooi, maar is dit niet tegen de regels?
Blijft natuurlijk de ULTIEME girlgroup-soulklassieker!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
21 Flirtations - Nothing But a Heartache
quote:I got a lot of those heartaches
I got a lot of those tear drops
Heartaches, tear drops, all of the way
Nothing but a heartache every day!
Nee tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef sportfreak het volgende:
Hier mijn top 50, beetje fout af en toe, maar ach, moet toch ook kunnen.
8 Madonna - American Pie
En die heet uiteraard Wenn es passiertquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef sportfreak het volgende:
Hier mijn top 50, beetje fout af en toe, maar ach, moet toch ook kunnen.
9 Wir Sind Helden - Ich Will Da Sein
Naast Frozen voeg ik daarbij toe:quote:
Tja... er is zoveel goede muziek gemaakt door de dames dat iedereen z'n eigen favorieten heeft. Bij de mannen is het veel meer eenheidsworst, kiest iedereen hetzelfdequote:Op zondag 29 maart 2009 00:12 schreef On het volgende:
Ik denk dat we beter voor een vrouwelijke artiesten toplijst kunnen gaan oid.
tuurlijk welquote:Op donderdag 2 april 2009 17:05 schreef methodmich het volgende:
Maar valt er dan nog geen lijst te maken met de inzendingen tot nu toe dan? Zullen toch wel een paar dubbele nummers tussen staan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef fripper het volgende:
17. Sunday All Over the World - Sunday All Over the World
Ik wacht nog minstens een week!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Anton het volgende:
Op het randje van sluiting (?)
Vrouwen muziek is een guilty pleasure voor ons allemaal. Daarom durven we er normaal niet over te praten en komen we niet tot consensus. Bovendien doen we allemaal ons uiterste best om ontzettend obscure nummers-met-vrouwen te vinden, om de credibility als muziekliefhebber nog een beetje intact te laten.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja... er is zoveel goede muziek gemaakt door de dames dat iedereen z'n eigen favorieten heeft. Bij de mannen is het veel meer eenheidsworst, kiest iedereen hetzelfde
Volgens mij niet meer dan bij de mannelijke artiesten toch? Ik bedoel, een Madonna is zeg maar de Michael Jackson van de vrouwen en Michael Jackson eindigt in lijstjes hier ook nooit erg hoog dacht ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Vrouwen muziek is een guilty pleasure voor ons allemaal. Daarom durven we er normaal niet over te praten en komen we niet tot consensus. Bovendien doen we allemaal ons uiterste best om ontzettend obscure nummers-met-vrouwen te vinden, om de credibility als muziekliefhebber nog een beetje intact te laten.
Wurthering Heights trouwens het beste vrouwennummer?
Ja,quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef On het volgende:
is er al een uitslag?
Mijn nummer 1 staat er inquote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Beregd het volgende:
[..]
35) Astrud Gilberto - Girl from Ipanema
Ik bedoel vooral, sommige nummers uit de top 50 zijn slechts 2 keer genoemd, dus als die ene persoon per toeval niet een lijst had ingediend, was het nummer niet eens in de eindlijst voorgekomen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef ranja het volgende:
Dat betwijfel ik. Overigens ben ik het er niet mee eens dat deze lijst niet relevant is, als het de keus van de fokkers is?
Maar met songs heb je toch 10x meer nummers om uit te kiezen dan bij albums.
Bovendien vallen bij albums nog een hoop af van de 'combi-bands' zoals Fleetwood Mac en Sonic Youth.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |