ja, heb even een regel toegevoegd, want een lijst met 100 nummers van cocteau twins is natuurlijk niet wenselijk. Maar te streng wil ik de regel ook niet stellen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zijn er nog limieten aan hoeveel nummer van 1 artiest je er in mag stoppen?
jij kent Cocteau Twins niet hequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef Beregd het volgende:
een lijst met 100 nummers van cocteau twins is natuurlijk niet wenselijk.
dan maak je er een top 25 vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:31 schreef Desunoto het volgende:
Oh, ik voldoe niet aan die nieuwe regel.
Heb een top 20 gemaakt en daar staat 5x YUI in.
Dat is dus 1 op de 4.
dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Wordt trouwens een gevoegelijk kansloze bende om een top 100 van te maken, als iedereen met net even andere nummers van dezelfde artiesten aan komt zetten.
Tja, dat is het nadeel als het om individuele nummers gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Wordt trouwens een gevoegelijk kansloze bende om een top 100 van te maken, als iedereen met net even andere nummers van dezelfde artiesten aan komt zetten.
frozen is wel al genoemdquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er stond 1 solozangeres in de Artiesten Top 100 en daar is nog geen 1 nummer van genoemd?
Verder zijn de zwarte soulzangeressen tot nu weer heel ver te zoeken. Maar wel leuke lijsten
ja, idd. Zou het komen doordat vrouwen voor minder klassiekers hebben gezorgd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik had toevallig ook hetzelfde idee als jou om gewoon mijn top 100 hiervoor te gebruikenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:35 schreef ranja het volgende:
Ha, Charmian, volgens mij zijn jij en ik de enige die dezelfde nummer 1 hebben in de 'gewone' lijst als in deze lijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |