ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hostiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van die rel?
Wat voor foto? een "normale" foto?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hosti
Dat somt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hosti
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleedquote:
jup, net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleed
ik ga er ook niet over discussieren.. dequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
jup, net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
mjah, ben het denk ik maar met je eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga er ook niet over discussieren.. degeeft precies mijn mening daarover aan
Ik zat weer in een heerlijke droom toen m'n wekker gingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Was vanmorgen 5 minuten voor de wekker wakker![]()
Jij dan?
lache zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
een foto van mijn vriend met daaronder de tekst niet quoten
Eens over die filmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Was maar een grapje hoor Paula![]()
Yes Man is trouwens wel een coole film
Gast, leer lezen klapjosti. Ik zal de volledige tekst wel even plaatsen, aangezien jij blijkbaar hele stukken tekst uit zn context kan halen...!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleed
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het uit zn proportie getrokken worden. Ik maak een grapje die makkelijk ongedaan kan worden, 5 minuten later doe ik dit ook. Dan is het imo klaar. Als ik een échte klootzak had geweest, had ik het plaatje opgeslagen, geupload en zelf geplaatst.. Dat doe ik toch ook niet..? De vergelijking met dureN spullen wel of niet laten staan vind ik gewoon een vergelijking die slaat als een tiet op een drumstel.
Willen jullie zeggen dat vrouwen die huilen als ze verkracht worden door iemand doordat ze zich kleden als een slet (lees: hotpants, pushup BH etc) dan ook vrijuit gaan? Begrijp me niet verkeerd, ik ben 100% tegen verkrachting en alle andere soorten geweld, maar als je je kleedt als een slet en dan gaat huilen dat iemand aan je gaat zitten, dan is dat voor een heel klein deel wel aan te rekenen. Een vrouw die zich iets minder sexy kleedt kan ook verkracht worden, maar net een extra kort rokje en dingen is blijkbaar voor sommige net de trigger. Verkrachting is verkeerd maar als je aandacht wil door je (heel erg) sexy te kleden, is dat een klein beetje vragen om... En nogmaals, ik praat verkrachting niet goed, maar door je als een stuk geil vlees te kleden, lok je het wel een klein beetje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb zo dubbel gelegen toen hij met die koreaanse ging praten. Geen idee waarom, maar ik heb echt zitten huilen van het lachenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Was maar een grapje hoor Paula![]()
Yes Man is trouwens wel een coole film
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga er ook niet over discussieren.. degeeft precies mijn mening daarover aan
Bij mij was de docent gewoon aan het meegamenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
docent het lokaal uit en ze staan al weer te dansen/springen/vechten en de rest is aan het gamen
Als de kat van huis is....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
docent het lokaal uit en ze staan al weer te dansen/springen/vechten en de rest is aan het gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |