Bbbbbquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
LOLLERZ
http://www.telegraaf.nl/e(...)p_menu__.html?p=37,3
Hopelijk voor jou is die vent dan wel weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:16 schreef dagdag het volgende:
Op de site stond vrouw
hopen dat ze er nog is
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou is die vent dan wel weg.
Niks, zit je maar te plagen. jwt.quote:
Een kutlocatie? Is het er 37 graden en nat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
Het is een kutlocatie maar een stukje verderop zit een prachtig strand
quote:
Ook al kan er ik vaak niet om lachen, echt héérlijk dit bijdehandte gedragquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een kutlocatie? Is het er 37 graden en nat?
Krentenbol en Broekpaling zijn er niet he, moet iemand hun taak overnemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook al kan er ik vaak niet om lachen, echt héérlijk dit bijdehandte gedrag![]()
ARBEIT........quote:
Idd, ik ben het ook té erg, vooral irlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol en Broekpaling zijn er niet he, moet iemand hun taak overnemen.
Altijd...of doet de rest het anders?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
Oh als je op vakantie gaat, is het verdient met drugshandel
Ik ben er ook.quote:
quote:
Guppekop!quote:
WAT DOE JIJ MET MIJN POEDEL?! DIE RECHTER JA!!!1111quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB SC #1055] Waar we Darwin lezen (MET TIETENPICS)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ MET MIJN POEDEL?! DIE RECHTER JA!!!1111
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Gupje het volgende:
Wie is die DJ_Day-V?
quote:11 september 2007
quote:
Je faalt in je werkzaamheden...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Gupje het volgende:
ik moet 15 cd kopiëren, zijn hier verdomme maar 2 branders + nero in het hele fucking bedrijf met circa 300 mensen hier aan het werk.
Moet ik nu om de 10 min 5 min lopen om even leeg cd'tje te wisselen![]()
Ik als desktop beheerder heb niet eens een brander
Ik zit hier idd niet de hele dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet raar bedoelt maar zie je voor het eerst in SC of ik ben blind natuurlijk
Zit je vast?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wacht totdat het 11.45 is zodat ik weg mag
Zei Allure een keer, geloof ik.quote:
Uhm?quote:
Hey BTquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje oplet weet dat.
Alles goed?quote:
PVCquote:
Oh, nou succes dan maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik ga zometeen mn Engels mondeling pwnen.
Ja hier ook alles prima. Mooi weertjequote:En met jou?
Je mag mij ook wel even een mondeling gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik ga zometeen mn Engels mondeling pwnen.
En met jou?
Maakt het wakker worden iig minder kutquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
Ja hier ook alles prima. Mooi weertjewordt je meteen vrolijk van.
Het weer valt hier een beetje tegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, nou succes dan maar![]()
[..]
Ja hier ook alles prima. Mooi weertjewordt je meteen vrolijk van.
Origineelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel even een mondeling geven
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt het wakker worden iig minder kut
Oh jammerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het weer valt hier een beetje tegen! En dankje dankje
!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh jammernaja komt misschien nog wel
Ole ole ole ole juve juvequote:
Ik heb wel een glazenbol, maar daarin zie ik alleen het Hollywood bord.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ole ole ole ole juve juveMERDA HAHAHAHA....
heeft iemand hier zo glazen bol zodat ik bij de kampioenswedstrijd aanwezig kan komen
Dagdag!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik mag al naar huis, ciao schatjes hvj wjnmk
Clwyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik mag al naar huis, ciao schatjes hvj wjnmk
Can't Live Without You.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon zeggen dat de schoonmakers vandaag vrij zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Can't live without youtijd om je horizon te verbreden
!
Een Engels mondeling, mag ik gezellig over teksten gaan vertellen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer van denken..
Succesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een Engels mondeling, mag ik gezellig over teksten gaan vertellen enzo!
Krentenbol5quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remember what I said yesterdayyyyyy?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ho ga lekker slapen. Ik ging net vertellen hoe eng het was bij het metrostation, dat de klok heel snel draaide en dan de metro pas 11 minuten na mijn aankomst zou komen. Dat de film langer duurde dan ik dacht door de voorstukjes die twintig minuten duren.
Ah okee. Vond je het wat? Ik moet hem nog zien.quote:
quote:
quote:
Ik vond 'm wel mooi, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Vond je het wat? Ik moet hem nog zien.
[..]
Alles goed met bolletje?
quote:
quote:
Zal ik hem ook maar eens gaan bekijken.quote:
Euy, jarige! Heb je nog wat sletjes gekregen voor je verhaardag?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euy, jarige! Heb je nog wat sletjes gekregen voor je verhaardag?
Dag hoor! En bedankt dat je ons even laat weten dat je zo dadelijk naakt en nat bent.quote:
En van top tot teen ingezeept.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dag hoor! En bedankt dat je ons even laat weten dat je zo dadelijk naakt en nat bent.
quote:
Ja, inleveren. Ik heb honger.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb twee broodjes awesome gemaakt.
19 maartquote:
Wat een rommel in haar kast.quote:
Ik neem het wel mee donderdag. In een boterhamtrommeltje.quote:
Ze wist niet wat ze aan moest. Maar toen vond ze dat leuke shirt wat ze aanheeft.quote:
Okquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee donderdag. In een boterhamtrommeltje.
hehe hoe dat beest ook kijktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest kankerhard lachen
Zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek dat topic waar je UI kan laten maken.
Ik wil kijken hoe:
[ afbeelding ]
er dan uitziet.
Mohhh, dan zie je zijn oogjes bijna niet.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even powernappen. I r tired cat.
Wat ruik je lekker!quote:
Nee, hoezo?quote:
Ik heb geur internet.quote:
Oh, Bobby rook zijn eigen gasproductie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Want gassen stijgen niet meer op tegenwoordig?
Hij vindt zich zelf wel lekker ruiken jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, Bobby rook zijn eigen gasproductie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, Bobby rook zijn eigen gasproductie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey weet je wat, ik geef wel geen complimentjes meer.
Ik snap hem nie?quote:
Het is een vrouw die er net achter is dat ze zwanger is en heel blij is maar een beetje eng kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest kankerhard lachen
Gare vislip dat je er ook rond looptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is een vrouw die er net achter is dat ze zwanger is en heel blij is maar een beetje eng kijkt.
Heeft verder niks met jouw opmerking te maken, maar kwam het tegen op google.
Waarom zoek je datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is een vrouw die er net achter is dat ze zwanger is en heel blij is maar een beetje eng kijkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gare vislip dat je er ook rond loopt
Ik zocht naar een 'hihi' smiley, dus ik zocht op 'hihi'. Dat stond er tussen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom zoek je dat
Zit je een gezichtsuitdrukking aan het zoeken om aan je naasten te vertellen dat je zwanger bent![]()
Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhZo zou ik ook kijken als ik er achterkwam dat ik zwanger was.
Vooral omdat ik niet vrouwelijk ben...
Zat hem net aan het door bladeren dacht echt WTF!?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
Vrouwen die hun wenkbrauwen tekenen
Dit topicWat een vieze gedrochten daar zeg
Maar het is toch ook echt vies?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
Vrouwen die hun wenkbrauwen tekenen
Dit topicWat een vieze gedrochten daar zeg
Waar blij jij met je kut grapjes?quote:
Jezus bestaat niet! Slechte garp!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef Gupje het volgende:
Komt Jezus bij de bakker...
Bakker: Pas op, de vloer is nat.
Jezus: No problem.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Snakey het volgende:
Paaskonijn, begrijpt maar niet dat hij topics verziekt met zijn aanhoudende bagger. Maand weg nu.
Komt Gupje bij de bakker...quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Komt Gupje bij de bakker...
Gupje: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Gupje: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Gupje: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Gupje: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Gupje: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Gupje: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!
+1 voor de moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Komt Gupje bij de bakker...
Gupje: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Gupje: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Gupje: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Gupje: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Gupje: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Gupje: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!
quote:
Droge grapjes FTW!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie, stomme leuke droge grapjes altijd
quote:
Zit op het werk, dus kan niet echt rare dingen gaan doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Syb-rund. het volgende:
dan ga je toch painten ofzo?
ik ga als ik me echt de kenker verveel altijd photofucken
Dat verplicht me niemandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet er inderdaad niet aan denken. En dan ook nog eens gedwongen CU of SGP moeten stemmen...
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zit op het werk, dus kan niet echt rare dingen gaan doen
Ik had vorig jaar voor Frans ook al een 10quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Te makkelijk: Ik zie dat je dus goed bent met mondelingen![]()
Ben een jaar blijven zitten op Fransquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had vorig jaar voor Frans ook al een 10!
Frans, daar wil ik het met mij niet eens over hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar voor Frans ook al een 10!
Zal Frans niet zo prettig gevonden hebben.quote:
Ok, ik moest lachen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
Zal Frans niet zo prettig gevonden hebben.
Tja, krentenbol kopt ze niet in, dus moet ik het maar doen he...quote:
Ik wist dat deze gemaakt ging worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders had 'ie me toch geen tien gegeven?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist dat deze gemaakt ging worden.
Anders had ik het wel gedaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, krentenbol kopt ze niet in, dus moet ik het maar doen he...
Waar is ons lieve krentenbolletje eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
Tja, krentenbol kopt ze niet in, dus moet ik het maar doen he...
Ik had het heul niet tegen jou.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders had 'ie me toch geen tien gegeven?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:29 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waar is ons lieve krentenbolletje eigenlijk?
Nee ik wil geen dubbelzinnige seksistische opmerking meer naar je maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet er gewoon niets op te zeggen.
Bij jou vind Frans dat wel lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders had 'ie me toch geen tien gegeven?
Anders had ik wel zoiets gezegd:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik wil geen dubbelzinnige seksistische opmerking meer naar je maken.
quote:
Je zit je wel behoorlijk in te houden, of niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
Nee ik wil geen dubbelzinnige seksistische opmerking meer naar je maken.
Gelukkig is krentenbol er nog die het wel op zich neemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Je zit je wel behoorlijk in te houden, of niet?
Bt neem ik graag op me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig is krentenbol er nog die het wel op zich neemt.
Zo enig is dat nou ook weer niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:Spoilers doen het somehow niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: linkje eruit gesloopt... Nice
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 15:38:09 ]
lezzie action.quote:
Een jaartje terug ofzo heb ik met uitgaan 2 uur lang met een jongen gepraat over perzikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is privéquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan de echte foto's toch niet posten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hee bolletje? Wanneer gaan we weer eens zwemmen?
zeg hou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders kan dadelijk "Oh me so horny" zingen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is privémaar dit is een goede afspiegeling:
Nou, dat water is een beetje troebel, zo'n goede afspiegeling is dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hee bolletje? Wanneer gaan we weer eens zwemmen?
Mijn bikini topje is nog steeds kapot, de jouwe ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je niet dat we spelen in krentenbols badkamer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zeg hou eens op![]()
anders kan dadelijk "Oh me so horny" zingen
Ze doen het gewoon expres.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef Cybey het volgende:
Damnit! Ik zit op het werk! Kan die zooi echt niet te veel bekijken hier. En ook niet zo'n zin om hier geil te worden eigenlijk
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 15:47:26 ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je niet dat we spelen in krentenbols badkamer?Jawel, zeg maar wanneer ik langs kan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja maarja, bij jou in de buurt hoef ik er eigenlijk niet eens eentje aan te trekken hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn bikini topje is nog steeds kapot, de jouwe ook?
[ afbeelding ]
Gewoon fappen op de wc, is heel normaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef Cybey het volgende:
Damnit! Ik zit op het werk! Kan die zooi echt niet te veel bekijken hier. En ook niet zo'n zin om hier geil te worden eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je niet dat we spelen in krentenbols badkamer?En in jouw bed toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Reading a magazine"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon fappen op de wc, is heel normaal
Zo'n soort poster hebben wij in de huiskamert hangenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En in jouw bed toen.
[ afbeelding ]
Die laatste van BT die spoiler werkt bij mij ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Cybey het volgende:
Ben ik btw de enige waar spoilers niet meer werken?
Tsja, we weten nooit waar het we het doen natuurlijk..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, zeg maar wanneer ik langs kan komen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef Krentenbol. het volgende:
Toen we uit dat hotel gezet werden door de manager.Doet het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Krentenbol faalt gewoon in hotlinkenquote:
En toen tegen de muurquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En in jouw bed toen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En toen tegen de muur!
Die rechtse lijkt wel een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
dudequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Dat bovenste plaatje bij www.fokchan.nl, is dat echt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
Gaan we nog op vakantie binnenkort KB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |