Ik ben ook wakker.. Ik wist niks beters..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wakker
Je gaat al bijna weg he nouk
Ik moet nog wassen, mijn huis is een puinzooi, ik moet nog mijn tas pakken, geschikte kleren zoeken, wintersport spullen ophalen bij mijn zus.. En nog véél meer!!quote:
Wat voor gedoe?quote:
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
Maar vertel eens, Cuemeisje, hoe gaat het met jou?
Zo te zien krijg je het drukjesquote:
Wel een positief gangetje, hoop ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.
Hier gaat het z'n gewoonlijke gangetje he
Pauze was ik er vergeten bij te zetten, waarschijnlijk bestaat dat uit hoofdzakelijk pauze nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo te zien krijg je het drukjes![]()
En niet vergeten af en toe pauze te nemen
Dus vandaar: wat een gedoe![]()
Ach goed genoeg hequote:
Hey Cuequote:
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopenquote:KZ!Hoe is het? En met beertje?
Ah meiskequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
he goeiemorgen allemaal... gezellig hier!!
Ik heb lekker geslapenhelemaal in coma gelegen
het lijkt erop dat ik weer mijn normale slaapgedrag terug begin te krijgen (gewoon doorslapen tot de wekker en niet wakker vanaf 5 uur)
Ik ga net als kwaak hierboven proberen vandaag minder op fok te zitten, hahahaha....
dikkevan mij
Bijna prima is even goed genoeg hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:21 schreef JonKeL het volgende:
Hey Cue![]()
Met mij is prima! Oké, bijna prima. Ik zit met mooi weer op mijn werk![]()
En hoe is het daar dan? Leuke dingen meegemaakt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! worden
met eten heb ik nou nooit zo'n moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah meiskeDat komt wel goed hoor!!! ff rustig aan saampjes en als haar huissie af is dan is het allemaal weer helemaal leuk en
Ik weet het zeker denk ik
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?
ah meisiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah meisie
je hoeft toch niet meteen een relatie, gewoon leuk saampjes hebben
een relatie is ook alleen een woordje waarna t toch nog elk moent over kan zijn
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Wat voor irritante dingetjes dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlot
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen allemaal
De zon schijnt. Maar ik zelf zit nu in een dipje.
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.
Zeker is het een rot gevoel als er bij een meer gevoelens spelen.Maar het kan echt wel.
Vooral blijven praten en elkaar de tijd geven.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gisteravond echt hard getraind
Lag om 21:30 in me nest, en tot 7:00 geslapen, maar nu nog steeds moe
Je bent goed bezig! Ga je dit ook volhouden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfiletquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met eten heb ik nou nooit zo'n moeite
Oké leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bijna prima is even goed genoeg haha
Feestje bij Duim was leuk, verder niet heel veel.
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Ik zie wel waar het heen gaat, verwacht er eigenlijk helemaal niets meer van...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?Als dat het is zal ze zich idd eerst veilig moeten voelen,
dat kost tijd. Soms veel tijd.
En daarbij nog 4 stukken fruit per dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
ik eet liever andere dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
Dank je.quote:
ze geeft iig aan dat ze zich soms irriteerd dat is al heel watquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Nou ik kan wel lekkerdere dingen verzinnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarbij nog 4 stukken fruit per dagen af en toe zo'n evergreen koek
Ja dat is waar... mja zien wel... vind haar echt echt leuk wil haar niet zonder slag of stoot zomaar laten gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze geeft iig aan dat ze zich soms irriteerd dat is al heel wat
ze had t ook alleen kunnen denken en er mee gestopt zijn!
Goede morgen, dat is niet zo mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen allemaal....
Hier ook een dipje, op deze zonnige dag nog wel
Mits je ook ff naar buiten gaat danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goede morgen, dat is niet zo mooiMooi weer is meestal dipjes verhelpend. Bij mij tenminste.
Het is een vetvrij dieet, met zoveel mogelijk eiwitten en andere bouwstoffen om zoveel en snel en veranwoord mogelijk spiermassa op te bouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik eet liever andere dingen
heb gemist waar het voor is, vanwaar dit dieet?
Jaa idd normaal ist heerlijk zo t zonnetje, gisteren kon ik er ook echt heerlijk vrolijk van worden... maar vandaag wil t nie zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goede morgen, dat is niet zo mooiMooi weer is meestal dipjes verhelpend. Bij mij tenminste.
Ja kom net van buiten, zit op me werk en we hebben ff bakkie buiten gedaan.. maar vandaag wil het nie zo lukken helaasquote:
ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een vetvrij dieet, met zoveel mogelijk eiwitten en andere bouwstoffen om zoveel en snel en veranwoord mogelijk spiermassa op te bouwen
Ben nu serieus begonnen met fitness haha
35.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Het is nog maar een paar weekjes tot mijn 35e verjaardag. Ik begin echt oud te worden. En als ik kijk waar ik nu sta, dan kan ik daar eigenlijk niet vrolijk mee zijn. Nou ja, hopen maar dat het komende levensjaar beter wordt.
Niets meer ervan verwachten is naar mijn mening er geen energie meer in steken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zie wel waar het heen gaat, verwacht er eigenlijk helemaal niets meer van...
Vertel eens meer over dat laatste, wie, waar ken je haar van enz...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké leuk
Tenminste iets toch
Ik mag binnenkort niet meer komen hier denk ik
Ja, vreemd het is dinsdag en er hangt een maandag dipquote:Er hangt wel een flinke maandagdip.
Oeps. Ik zit nog met mijn gedachten bij maandag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, vreemd het is dinsdag en er hangt een maandag dip
Gelukkig heb ik er geen last van want mooi weer![]()
han weet ik niks van, cmd wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Iemand hier die mij wat info kan verschaffen? over de HAN - CMD?
en dat op de dinsdagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
35.Wat vind je zo erg aan waar je nu staat. Ben je zo ontevreden?
Heb je er je best voor gedaan? Dan mag je toch zeker wel tevreden zijn?
[..]
Niets meer ervan verwachten is naar mijn mening er geen energie meer in steken.
Dan kan het net zo goed over zijn.![]()
Er hangt wel een flinke maandag dinsdagdip.
zit gewoon in een downfase ... komt wel goedquote:@KZ. voel je je nu slechter erover dan gisteren toen ik je sprak? Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor. Als zij je slechte kanten niet trekt dan matcht het ook niet, en misschien kan ze zich er wel echt bij neerleggen en lukt het jou om de dingen aan te passen waar je zelf ook vanaf wilt. Hou moed! En je ergeren in het begin dat kan wel hoor. Ik heb ook al wel eens de nodige ergernissen en kwaak ook en toch vinden we elkaar nog lief. het is in ieder geval nooit saai bij ons
Klopt, voor mij zit er ook wel wat dingen bij die mij niet zo heel erg boeien maar het meeste ervan lijkt me zeer interresant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
han weet ik niks van, cmd wel.
is een leuke afwisselende opleiding maar (zoals bij alles wel denk ik) ook erg saaie dingen bij die je ook moet doen. Ik kon er mijn creativiteit wel in kwijt in iedergeval
Heb t trouwens niet afgemaakt door gebrek aan zelfdicipline een stel kids en huishouden en werk enzo
ja dat is wel zo, maar zoals bengel zegt, je moet er wel voor blijven gaan. maar haar nu ff met rust laten lijkt me handig. ze is zelf niet de meest stressbestendige qua verbouwen heb ik het idee dus dan kan ze jou er gewoon ff niet bij hebben. maar d'r deadline is morgen dus ws is ze van het weekend weer gewoon blijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat op de dinsdag
nja zoals ik zei ik vind haar egt heel heel leuk... en ze zit nu al ruim 2 wkn in verbouwing met huis enzo dus tja dan kan iemand natuurlijk ook minder hebben enzo. Ik zie wel waar het schipstrand en als je niets meer verwacht kan het altijd alleen nog maar meevallen
jaja, ik had het al verbeterd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat op de dinsdag
nja zoals ik zei ik vind haar egt heel heel leuk... en ze zit nu al ruim 2 wkn in verbouwing met huis enzo dus tja dan kan iemand natuurlijk ook minder hebben enzo. Ik zie wel waar het schipstrand en als je niets meer verwacht kan het altijd alleen nog maar meevallen
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
wat heeft iedereen toch met dipjes vandaag
het is toch niet besmettelijk he, dan ben ik weg hier
Het is toch al echt wel lekker weer hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja kom net van buiten, zit op me werk en we hebben ff bakkie buiten gedaan.. maar vandaag wil het nie zo lukken helaas
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch al echt wel lekker weer hoorhoewel het zonnetje gewoon niet sterk is nog. En het hoeft niet altijd te werken he
hahahaha oh dat is hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?
heul nie! ik zit ook boven de rivieren en geen dip!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, ik had het al verbeterd.![]()
Zeker kan het dan alleen maar meevallen. Een verbouwing vreet ook energie.
[..]
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?
dan trek de stoute schoenen aan en vraag gewoon iemandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datehaha daar knap ik wel weer van op
Jaa goede dates hebben dat effect zeer zeker jahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datehaha daar knap ik wel weer van op
ohw wat ik net zei, laat haar niet zonder slag en stoot gaan, maar hou er ook rekening mee dat ik best wel eens op mijn bek kan gaan... en hard ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar zoals bengel zegt, je moet er wel voor blijven gaan. maar haar nu ff met rust laten lijkt me handig. ze is zelf niet de meest stressbestendige qua verbouwen heb ik het idee dus dan kan ze jou er gewoon ff niet bij hebben. maar d'r deadline is morgen dus ws is ze van het weekend weer gewoon blij
niet te onzeker worden jij, je bent een onwijs lieve leuke meid, niks mis mee
Tja relaties zijn zeker niet gemakkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw wat ik net zei, laat haar niet zonder slag en stoot gaan, maar hou er ook rekening mee dat ik best wel eens op mijn bek kan gaan... en hard ook
Hahaha ikke en stoute schoenen??? dan zal ik die toch eerst eens een xtje moeten bestellen via internet ofzo hahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan trek de stoute schoenen aan en vraag gewoon iemand
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:39 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Je bent goed bezig! Ga je dit ook volhouden?
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ikke en stoute schoenen??? dan zal ik die toch eerst eens een xtje moeten bestellen via internet ofzo hahaha
Jaa als ze leuk zijn wel idd...... maar ja laaste tijd alleen maar van die "zeik" dates... ppffffquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa goede dates hebben dat effect zeer zeker jah
Ik hoop voor je dat het je luktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Me grootste motivatie is toch de zomer: De festivals
Het strand
de terrasjes
de dames in bikini's
Ben ook sinds gister meteen gestopt met roken.
Ik rookte af en toe, niet een echte roker dus
wat was er mis mee dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa als ze leuk zijn wel idd...... maar ja laaste tijd alleen maar van die "zeik" dates... ppffff
haha dat vind ik lief van je.... en hoe werken die schoenen dan? hahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenen
Ik begin echt oud te worden. En ik heb geen relatie en nog nooit een gehad. Ik ken een hele hoop mensen, maar ik heb niemand die ik echt een vriend kan noemen. Het zijn dingen waar ik het in dit topic maar zelden over heb. Gewoon omdat ik het niet geweldig vind van mezelf en me er ook erg voor schaam. Ik heb er vooral het laatste half jaar wel mijn best voor gedaan om dingen te veranderen. Maar dat is allemaal niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
35.Wat vind je zo erg aan waar je nu staat. Ben je zo ontevreden?
Heb je er je best voor gedaan? Dan mag je toch zeker wel tevreden zijn?
Er hangt wel een flinke maandagdip.
je doet ze aan, klikt 3x met je hakjes tegen elkaar en denkt: ik kan het, ik kan best zomaar iemand op date vragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dat vind ik lief van je.... en hoe werken die schoenen dan? hahaha
ja ik ben een ster in het opduikelen van vage gozers haha laatste 2 dates kwamen uit op een serieus gesprek over relaties en hij begon zelfs over trouwenquote:
en het is niet eens een relatiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja relaties zijn zeker niet gemakkelijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
voor KZ... als je hard valt dan kom ik je troosten hoor!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. En ik heb geen relatie en nog nooit een gehad. Ik ken een hele hoop mensen, maar ik heb niemand die ik echt een vriend kan noemen. Het zijn dingen waar ik het in dit topic maar zelden over heb. Gewoon omdat ik het niet geweldig vind van mezelf en me er ook erg voor schaam. Ik heb er vooral het laatste half jaar wel mijn best voor gedaan om dingen te veranderen. Maar dat is allemaal niet zo makkelijk.
Heb jij ze zelf niet hard nodig dan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenen
haha nou miss moet ik het maar gwn eens proberen... ken ik eindelijks die leuke collega eens uitvragenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je doet ze aan, klikt 3x met je hakjes tegen elkaar en denkt: ik kan het, ik kan best zomaar iemand op date vragen.
daarna kan je het en vraag je gewoon!
(wel handig als je vooraf al iemand in ged88 hebt anders moet je eerst gaan zoeken enzo en hoe langer je wacht hoe meer kracht van de schoentjes afgaat)
ohhhhhhhh die zijn erg, ik ken ze, nou ja trouwen was nog net net aan de orde maar scheelde wengquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben een ster in het opduikelen van vage gozers haha laatste 2 dates kwamen uit op een serieus gesprek over relaties en hij begon zelfs over trouwenzag em voor de eerste x en hij verwachte dat ik dat ook allemaal al wist en wilde..... en toen ik zei dat ie wel erg snel ging en dat ik em net 2 uurtjes pas had gezien is ie kwaad opgestapt :S hij wilde geen tijd stoppen in iets waarvan ie nie zeker wist dat het "iets" zou worden.....
En van die irritante dates die kwaad worden als je niet gelijk het bed induikt de eerste x....
volgens mij heeft duimelot meerdere paren stoute schoenenquote:
Die gasten ben je liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben een ster in het opduikelen van vage gozers haha laatste 2 dates kwamen uit op een serieus gesprek over relaties en hij begon zelfs over trouwenzag em voor de eerste x en hij verwachte dat ik dat ook allemaal al wist en wilde..... en toen ik zei dat ie wel erg snel ging en dat ik em net 2 uurtjes pas had gezien is ie kwaad opgestapt :S hij wilde geen tijd stoppen in iets waarvan ie nie zeker wist dat het "iets" zou worden.....
En van die irritante dates die kwaad worden als je niet gelijk het bed induikt de eerste x....
En dat zegt je dan precies in die contextquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhh die zijn erg, ik ken ze, nou ja trouwen was nog net net aan de orde maar scheelde weng
maar van dat bed n duken ben k gewoon vooraf altjd eerljk dan zeg k al, k wl best daten maar als je denkt dat er geneukt gaat worden kan je je de moete beter besparen
Jaaa daar ben ik ook mee begonnen en het is echt verbazend hoeveel dates er ineens niet doorgingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhh die zijn erg, ik ken ze, nou ja trouwen was nog net net aan de orde maar scheelde weng
maar van dat bed n duken ben k gewoon vooraf altjd eerljk dan zeg k al, k wl best daten maar als je denkt dat er geneukt gaat worden kan je je de moete beter besparen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die gasten ben je liever kwijt dan rijk
Ontmoet in een cafequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel eens meer over dat laatste, wie, waar ken je haar van enz...
soms een tikje subtieler maar ja hoor ook zo welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dat zegt je dan precies in die context?
kan gebeuren maar he ik weinig moeite mee dan heb ik er ook geen verspilling aan tijd vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa daar ben ik ook mee begonnen en het is echt verbazend hoeveel dates er ineens niet doorgingenhaha echt erg eigenlijks
Je bent er mee bezig, dat is wat het belangrijkste is. Zeker als je er zo erg mee zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. En ik heb geen relatie en nog nooit een gehad. Ik ken een hele hoop mensen, maar ik heb niemand die ik echt een vriend kan noemen. Het zijn dingen waar ik het in dit topic maar zelden over heb. Gewoon omdat ik het niet geweldig vind van mezelf en me er ook erg voor schaam. Ik heb er vooral het laatste half jaar wel mijn best voor gedaan om dingen te veranderen. Maar dat is allemaal niet zo makkelijk.
sjee wat een sukkels. ik heb er geloof ik nog nooit problemen mee gehad dat ik niet meteen het bed in duik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa daar ben ik ook mee begonnen en het is echt verbazend hoeveel dates er ineens niet doorgingenhaha echt erg eigenlijks
Nee klopt is ook zeker zo maar soms baal ik er wel van dan leer je iemand kennen en je steekt er toch tijd in, beetje bellen, smsen, of msn of wat en dan blijkt het weer gwn om sex te gaan pffff heel vermoeiend af en toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms een tikje subtieler maar ja hoor ook zo wel
[..]
kan gebeuren maar he ik weinig moeite mee dan heb ik er ook geen verspilling aan tijd van
i iets harder in drukken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee, iemand bezopen in de kroeg ontmoeten, en daarna nuchter mee op date gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had teveel gezopen, weet het niet meer![]()
![]()
De vraag is of je dan zelf wel duidelijk genoeg bent, anders kom je daar toch wel snel achter !?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee klopt is ook zeker zo maar soms baal ik er wel van dan leer je iemand kennen en je steekt er toch tijd in, beetje bellen, smsen, of msn of wat en dan blijkt het weer gwn om sex te gaan pffff heel vermoeiend af en toe
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
wat eerder aangeven dat dat er niet in zitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee klopt is ook zeker zo maar soms baal ik er wel van dan leer je iemand kennen en je steekt er toch tijd in, beetje bellen, smsen, of msn of wat en dan blijkt het weer gwn om sex te gaan pffff heel vermoeiend af en toe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent er mee bezig, dat is wat het belangrijkste is. Zeker als je er zo erg mee zit.
Ervoor schamen is nergens voor nodig. Wat anderen denken is minder belangrijk dan wat jij er van vindt.
En nu je er hard mee bezig bent is het goed, je wil het nu zelf daar gaat het om. Als het makkelijk was,
gooide meer mensen snel een "minder goede" gewoonte om. We hebben helaas geen knop die je
even kan omdraaien he.
nooit van gehoord maar een vrouw moet dan dus tussen een boel mannen kiezen met wie ze uit wil?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles hebben jullie dat take me out al eens gezien?
niet echt het type programma dat ik normaal kijk maar ik zapte er langs en het is best briljant! het geeft daten en relaties en zo echt kei goed weer haha
de lelijkerts blijven telkens als laatste over en zo
en ik zat te denken of het ook andersom zou kunnen met 1 vrouw en 20 mannen maar toen bedacht ik me dat mannen nooit op de nee knop zullen duwen als je er een beetje normaal uit ziet
en het is allemaal lekker bot
dat ligt ook echt aan de indruk die je wekt en hoe je jezelf presenteert hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja naar mijn idee wel ik ben niet aan het grappen en grollen over sex ofzo...... ik ben wel heel vrij met wat ik zeg maar over sex praat ik eigenlijks niet, dat vind ik niet kunnen das prive dat ga je nie over internet gooien..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is of je dan zelf wel duidelijk genoeg bent, anders kom je daar toch wel snel achter !?
oh nou dan suc6 met de vervolg date nuchterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
en dan denk je nu al dat je binnenkort niet meer in singles zit? ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
oh kijk ik grap en grol tussendoor wel over sex en heb dan meteen een moment om aan te geven dat t bij grappen en grollen blijft op een eerste datequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja naar mijn idee wel ik ben niet aan het grappen en grollen over sex ofzo...... ik ben wel heel vrij met wat ik zeg maar over sex praat ik eigenlijks niet, dat vind ik niet kunnen das prive dat ga je nie over internet gooien..
Nee zo bezopen was ik niet, maar ik kende haar toch alquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee, iemand bezopen in de kroeg ontmoeten, en daarna nuchter mee op date gaan
nee andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nooit van gehoord maar een vrouw moet dan dus tussen een boel mannen kiezen met wie ze uit wil?
Haha ja ik zag het gisteravond toevallig. Vond het ook lachen. die opschepperige sukkel die overbleef met 2 foeilelijke wijven, hahaha. briljant!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles hebben jullie dat take me out al eens gezien?
niet echt het type programma dat ik normaal kijk maar ik zapte er langs en het is best briljant! het geeft daten en relaties en zo echt kei goed weer haha
de lelijkerts blijven telkens als laatste over en zo
en ik zat te denken of het ook andersom zou kunnen met 1 vrouw en 20 mannen maar toen bedacht ik me dat mannen nooit op de nee knop zullen duwen als je er een beetje normaal uit ziet
en het is allemaal lekker bot
hahaha ja. humor!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee andersom eigenlijk
een man moet zichzelf presenteren in 3 rondes aan 30 vrouwen
die vrouwen mogen dan tijdens die rondes op de nee knop duwen (als hij iets zegt wat ze niet zien zitten bv ik woon nog thuis of heb al kinderen of als ze hem niet knap vinden) dan na die 3 rondes heeft hij een aantal dames over (meestal niet zo veel) en mag hij op uiterlijk selecteren tot hij er 2 over heeft, dan stelt hij een vraag geven de dames antwoord en dan kiest hij
echt typisch hoe de euhm minder knappe dames nooit op nee duwen en (volgens mij) altijd denken tja ik moet iets
ja das idd wel een goeie dan, maar ja meestal denk ik gwn te makkelijk en verwacht dan niet dat er mensen zijn die daarop uit zijn... en dan sta ik dus totaal verrast als het ineens ter spraken komt.... maja ik ga dat daten nog wel onder de knie krijgen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kijk ik grap en grol tussendoor wel over sex en heb dan meteen een moment om aan te geven dat t bij grappen en grollen blijft op een eerste date
ah en wanneer komt dat op, wil ik wel es bekijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee andersom eigenlijk
die vrouwen mogen dan tijdens die rondes op de nee knop duwen (als hij iets zegt wat ze niet zien zitten bv ik woon nog thuis of heb al kinderen of als ze hem niet knap vinden) dan na die 3 rondes heeft hij een aantal dames over (meestal niet zo veel) en mag hij op uiterlijk selecteren tot hij er 2 over heeft, dan stelt hij een vraag geven de dames antwoord en dan kiest hij
echt typisch hoe de euhm minder knappe dames nooit op nee duwen en (volgens mij) altijd denken tja ik moet iets
Volgens mij heb jij gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en dan denk je nu al dat je binnenkort niet meer in singles zit? ik geloof er niks vanvolgens mij wil je gewoon niks vertellen! dus: vertel op jij!
ja ik heb het ook zitten kijken gisteren en het is wel humor al snap ik nie wat die meiden daar doen hoor.... ze laten zich min of meer gwn voor lul zetten en dan op televisie ook nog voor weet ik hoeveel man er kijkt naar dat programma.... ik zou zoiets echt nooit doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah en wanneer komt dat op, wil ik wel es bekijken
Schatje!quote:
preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het gisteravond toevallig. Vond het ook lachen. die opschepperige sukkel die overbleef met 2 foeilelijke wijven, hahaha. briljant!!!
Bengeltjelief!quote:
De kunst is eerder om gewoon dat daten niet onder de knie te hoeven krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja das idd wel een goeie dan, maar ja meestal denk ik gwn te makkelijk en verwacht dan niet dat er mensen zijn die daarop uit zijn... en dan sta ik dus totaal verrast als het ineens ter spraken komt.... maja ik ga dat daten nog wel onder de knie krijgen hoor
Half acht, rtl 5quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precieshet is de essentie van daten haha
elke dag komt het rond etenstijd (of ik altijd als ik net klaar ben geloof ik) op rtl 5
ahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schatje!
Ik was gisteren ziek en ben nog steeds niet lekker maar zit wel op kantoor.
ik zou ook nooit mee doen maar gewoon omdat ik nooit mee zou doen aan iets op tvquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook zitten kijken gisteren en het is wel humor al snap ik nie wat die meiden daar doen hoor.... ze laten zich min of meer gwn voor lul zetten en dan op televisie ook nog voor weet ik hoeveel man er kijkt naar dat programma.... ik zou zoiets echt nooit doen
dat wil ik ook wel is zien danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee andersom eigenlijk
Hahaha ja zekers maar ja niet alles is een keuze van jezelf... als je me 2 jaar geleden zou zeggen dat ik nog zou gaan daten zou ik je echt uitgelachen hebben... hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
De kunst is eerder om gewoon dat daten niet onder de knie te hoeven krijgen natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou ook nooit mee doen maar gewoon omdat ik nooit mee zou doen aan iets op tv
maar die mannen zetten zichzelf voor lul die vrouwen hebben de "macht"
beter dan zo'n stom dating programma waar iedereen om elkaar heen draait en mooi weer speelt etc
to the point, daar hou ik van
ik ben denk ik te kritisch en zou alle mannen voor t eind van ronde 3 hebben weggestemdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou ook nooit mee doen maar gewoon omdat ik nooit mee zou doen aan iets op tv
maar die mannen zetten zichzelf voor lul die vrouwen hebben de "macht"
beter dan zo'n stom dating programma waar iedereen om elkaar heen draait en mooi weer speelt etc
to the point, daar hou ik van
Lief!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhh![]()
hoop dan dat je snel wat opknapt
anders kom ik je wel kippensoep brengen
ow nee het is ook zwaar op uiterlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben denk ik te kritisch en zou alle mannen voor t eind van ronde 3 hebben weggestemd
zien ze elkaar trouwens ook of is t puur op wat ze horen wat er verteld wordt?
Het wordt rond half 12 nog eens uitgezondenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah beetje rottijd ben ik meestal nog net bezig
als je echt ziek bent ben je ziekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief!
Ik zit zwaar te denken om na de lunch weer naar huis te gaan. Maar dat kan niet omdat mijn collega, de enige die het over kan nemen, zich ook ziek heeft gemeld vanochtend
ok hahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nee het is ook zwaar op uiterlijk
ronde 1 is uiterlijk en die man mag op het eind dames weg duwen puur op uiterlijk en dan pas zn vraag stellen
Tnxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
Zoetsappigheid ten top:
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
dan lig ik meestal zelf al in bedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het wordt rond half 12 nog eens uitgezonden
Ja dat vroeg ik me ook af..quote:
haha jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok hahahaha
en dan zijn er toch nog gedrochten die aan zoiets meedoen?
(sorry als t wat gemeen overkomt zo voor de minder mooie mensen onder ons ....)
Hierheenquote:
Ej ej afblijven he.. is mijn zon vandaagquote:
en blijft ie dan net zolang meedoen tot ie een keer raak heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja
er is een lelijke die echt elke elke elke keer als laatste over blijft en van die sexueel getinte antwoorden probeert te geven die a) op zichzelf al niet echt sexy dr strot uit komen en zo en b) je echt laten gruwelen op de bank haha
Dat is waar maar komt vast wel weer goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ja zekers maar ja niet alles is een keuze van jezelf... als je me 2 jaar geleden zou zeggen dat ik nog zou gaan daten zou ik je echt uitgelachen hebben... haha
Tuurlijk kom alles goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is waar maar komt vast wel weer goed![]()
ik denk dat ze gewoon nooit gekozen gaat wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en blijft ie dan net zolang meedoen tot ie een keer raak heeft?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej ej afblijven he.. is mijn zon vandaag
quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon nooit gekozen gaat worden
maar ze doet wel haar best! drukt nooit op nee en zo
geen idee hoe ze heetquote:
Kom naar nijmegen hier is nog zonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
De zon moet terugkomen! Ik voel me ineens.. tja gewoon kut?!
Joh ga kijken dan in het reserveringsboekje! Deze week is die helemaal van mij en van mij alleenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is van mij vandaag!! ik heb em harder nodig dan jij
Ik vind het akelig dat ze dan zo iemand op deze manier publiekelijk vernederen. Het laat wel zien hoe hard de wereld is. Geen op "elk potje past een dekseltje" geknuffel maar gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
haha ja
er is een lelijke die echt elke elke elke keer als laatste over blijft en van die sexueel getinte antwoorden probeert te geven die a) op zichzelf al niet echt sexy dr strot uit komen en zo en b) je echt laten gruwelen op de bank haha
Ik ben aan het werk, maar anders..quote:
Ze vernedert zichzelf tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het akelig dat ze dan zo iemand op deze manier publiekelijk vernederen. Het laat wel zien hoe hard de wereld is. Geen op "elk potje past een dekseltje" geknuffel maar gewoon de realiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diegene heeft er toch zélf voor gekozen om mee te doen? Dat getuigt al van een hoop zelfvertrouwen en positiviteit in haar. Niks mis mee, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het akelig dat ze dan zo iemand op deze manier publiekelijk vernederen. Het laat wel zien hoe hard de wereld is. Geen op "elk potje past een dekseltje" geknuffel maar gewoon de realiteit.
ze kiest er toch zelf voor om mee te doen!?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Joh ga kijken dan in het reserveringsboekje! Deze week is die helemaal van mij en van mij alleen![]()
En als je zo doorgaat gooi ik er na gebruik een emmer water overheen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:![]()
![]()
![]()
heb eindelijk mijn loon vanaf november t/m februari binnen whoohoooooooooo
ik kan weer shoppuhhhhhhhhWat relaxed! Ik kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent! Ik zou het niet zo lang volhouden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
1. ze heeft zich zelf opgegeven voor dit programmaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
[..]
sja was echt vanalles misgegaan en ik ben zelf wel wat laks geweest met er achter aan gaan elke keer weer netjes een maand wachten tot de nieuwe uitbetaal datum voor ik weer belde enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat relaxed! Ik kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent! Ik zou het niet zo lang volhouden...
Maar mijn echte naam is dan ook Carooltje79quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
Blijf van die zon af
... je ziet toch duidelijk staan in dat boekje: dinsdag 17 maart 2009 van 9 tot 18.00 uur gereserveerd door Carooltje79 !!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar mijn echte naam is dan ook Carooltje79
zeg knurft als er iemand al bruin genoeg is en genoeg zon heeft gehad deze lente ben jij hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
Ok genoeg!
Ik eis bij deze de zon op als afstammeling van de ZonnekoningIedereen die het er niet mee eens is zal ik op de brandstapel zetten als ze geen goed excuus hebben
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
Ok genoeg!
Ik eis bij deze de zon op als afstammeling van de ZonnekoningIedereen die het er niet mee eens is zal ik op de brandstapel zetten als ze geen goed excuus hebben
Pff, ik krijg de 24 loon als ik het de 25 niet heb dan heb ik er al naar gevraagd, hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja was echt vanalles misgegaan en ik ben zelf wel wat laks geweest met er achter aan gaan elke keer weer netjes een maand wachten tot de nieuwe uitbetaal datum voor ik weer belde enzo
maar nu was t wel echt nodig en ben dus echt wel opgelucht eigenlijk....
Kom vechten danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
echt niet!!! liegebeestje
![]()
is van mij, van mij, van mij, van mij en alleeen van mij
nou kom maar dan, dan zal ik je ff flink kietelenquote:
Normaal zou ik de zon op een dienblaadje aanbieden aan je, maar je hebt al zitten verkondigen dat de zon je vandaag niks doetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maarrree ik heb em nodig om uit me dipje te komen
das toch wel een goede reden??
Ik heb de show zelf niet gezien. Maar ik heb van andere shows wel verhalen gehoord over hoe de producenten mensen echt bespelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Diegene heeft er toch zélf voor gekozen om mee te doen? Dat getuigt al van een hoop zelfvertrouwen en positiviteit in haar. Niks mis mee, als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Normaal zou ik de zon op een dienblaadje aanbieden aan je, maar je hebt al zitten verkondigen dat de zon je vandaag niks doet
je zegt al je hebt het niet gezien en was er niet bij een nogal voorbarige conclusie dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb de show zelf niet gezien. Maar ik heb van andere shows wel verhalen gehoord over hoe de producenten mensen echt bespelen.
Ja en dan vervolgens hopen dat ik de zon meebrengquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou kom maar dan, dan zal ik je ff flink kietelen
Producenten bespelen die mensen áltijd. Alles voor de show, maar het is aan de deelnemers óf ze er aan meewerken. Dat doen ze zelf dus..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb de show zelf niet gezien. Maar ik heb van andere shows wel verhalen gehoord over hoe de producenten mensen echt bespelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb eindelijk mijn loon vanaf november t/m februari binnen whoohoooooooooo
ik kan weer shoppuhhhhhhhhAah eindelijk! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Jouw excuus zal als geldig worden aanvaard. Jij krijgt wat zon vandaagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maarrree ik heb em nodig om uit me dipje te komen
das toch wel een goede reden??
Die met dat brilletje helemaal rrechts?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon nooit gekozen gaat worden
maar ze doet wel haar best! drukt nooit op nee en zo
Knurft nog wel! Het lef!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg knurft als er iemand al bruin genoeg is en genoeg zon heeft gehad deze lente ben jij het
Waar blijven eigenlijk de foto'squote:
niet want als je gekozen word dan lig je er uit zeg maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die met dat brilletje helemaal rrechts?
die is al 1x gekozen
Nou ik zal vandaag weer eens over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb em wel nodig hoor....... dus als ik heel lief vraag kom je em dan brengen bij me
![]()
*smile*
Hé knurft heb je Rhu niet verstaan ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jouw excuus zal als geldig worden aanvaard. Jij krijgt wat zon vandaag
gaat het nou nog over dat datingprogramma?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet want als je gekozen word dan lig je er uit zeg maar
dus het zal wel een andere zijn
Dat is dus niet zo.. best vaagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet want als je gekozen word dan lig je er uit zeg maar
dus het zal wel een andere zijn
ow dan is het vaag (ik let niet zo super goed op, meestal ruim ik ondertussen de tafel af en zo) maar als ze gewoon weer terug mag is het niet eerlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.. best vaag
Want 1 van die twee meisejes in het midden rechts is al gelijk bij de eerste gekozen en stond even later er ook weer.
Net als het vrouwtje dat eerder helemaal rechts stond. Maar ik denk dat het komt doordat ze niet in dezelfde volgorde uitzenden als dat opgenomen wordt.
Volgens de Mediamarkt krijg ik bericht wanneer hij terug is en of de foto's bewaard zijn gebleven.quote:
Jij ook al! Ik zal represailles hieraan moeten verbinden!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hé knurft heb je Rhu niet verstaan ofzo?
Ze staan online? Wil wel eens zien wat jullie onder lelijk verstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.. best vaag
Want 1 van die twee meisejes in het midden rechts is al gelijk bij de eerste gekozen en stond even later er ook weer.
Net als het vrouwtje dat eerder helemaal rechts stond. Maar ik denk dat het komt doordat ze niet in dezelfde volgorde uitzenden als dat opgenomen wordt.
Idd vaag, maar zo boeiend is het programma niet. Ze praten teveel, ik wil afgekeurde mannen zien hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dan is het vaag (ik let niet zo super goed op, meestal ruim ik ondertussen de tafel af en zo) maar als ze gewoon weer terug mag is het niet eerlijk
nou ja zal wel die volgorde zijn dan denk ik
Heeft je camera geen los geheugenkaartje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens de Mediamarkt krijg ik bericht wanneer hij terug is en of de foto's bewaard zijn gebleven.
[..]
Jij ook al! Ik zal represailles hieraan moeten verbinden!
Geen zon voor jou!
Je kan altijd naar de status vragen, reparatie nr geven en kunnen ze zo kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Als je lang niets hoort van de MM, moet je even bellen.
Mijn navigatiesysteem lag daar al 2 weken: "Oh.. u heeft geen brief gehad?" Nee
"Oke... vreemd! En ook geen belletje?" Nee, dat ook niet
Valt af .. voor? en waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef DumDaDum het volgende:
Hmm, lekker overzichtelijk, zo'n vroeg singles-topic....
Iedereen die namelijk voor 11.00u heeft gepost (V) valt al bij voorbaat af
* pakt nu eerst koffie
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef DumDaDum het volgende:
* pakt nu eerst koffie
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jouw excuus zal als geldig worden aanvaard. Jij krijgt wat zon vandaag
Hey chick!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou ik zal vandaag weer eens over mijn hart strijken![]()
Die smile die doet het em
Heyquote:
ze is ook niet echt lelijk lelijk zeg maar maar ze gedraagt zich lelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze staan online? Wil wel eens zien wat jullie onder lelijk verstaan.Noem niet zo snel iemand lelijk of knap.
Sommige mensen werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef DumDaDum het volgende:
* pakt nu eerst koffie
Dit was 2 jaar geleden en ben toen maar eens langs gegaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan altijd naar de status vragen, reparatie nr geven en kunnen ze zo kijken.![]()
Makkie.
Geen aanwijsbare redenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey
Ojee... Vertel...?
Mja.. wel goed...
Ze staat er ook zo bij van.. uhm tja hoe. Ze vindt zichzelf stoer of zo'n agressieve houding ofzo. En ze probeert idd 'geil' te zijn, maar dat is ze in het echt echt niet..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze is ook niet echt lelijk lelijk zeg maar maar ze gedraagt zich lelijk
snap je wat ik bedoel?
haar houding, kleding, uitstraling etc
als ze een make over zou krijgen zou ze zo gekozen worden gok ik
Ik vind de mannen allemaal nogal stom, heb er nog geen eentje gezien waar ik weleens mee zou willen daten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens opletten..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze staat er ook zo bij van.. uhm tja hoe. Ze vindt zichzelf stoer of zo'n agressieve houding ofzo. En ze probeert idd 'geil' te zijn, maar dat is ze in het echt echt niet..
Haha, die vond ik ook erg grappig..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de mannen allemaal nogal stom, heb er nog geen eentje gezien waar ik weleens mee zou willen daten.
Maar die chick, Danielle, is gewoon zo eentje die het niet veel uitmaakt en die gewoon een kerel wil, ongeacht wat. Dat zij zo sneu is kunnen de makers niets aan doen.
Ik heb wel gelachen om die dikke kale kerel die er met die oostblokhoer vandoor ging
Zeker?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker?![]()
Wow, mijn 3 is een 4 geworden! En het andere tentamen een 5! De schade valt best wel mee![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
Over welk programma hebben jullie het? Van Zoey?
Jawel maar ik heb geen cardreader op mijn pctjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heeft je camera geen los geheugenkaartje?
Enne, verbind jij lekker represailles als je daar vrolijk van word. Voorlopig ben ik nog steeds de persoon in controle. Ik kan doen wat ik wil met de zon.
Zo kan ik klote zon zeggen, zonder dat ik sorry hoef te zeggen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
Over welk programma hebben jullie het? Van Zoey?
precies!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze staat er ook zo bij van.. uhm tja hoe. Ze vindt zichzelf stoer of zo'n agressieve houding ofzo. En ze probeert idd 'geil' te zijn, maar dat is ze in het echt echt niet..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een voorkeur voor een bepaald tijdstip?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar ik kom pas los na iets van 11.00u
Ik ben dus geen ochtendmens, en als je dan leest wat er allemaal gepost wordt zo vroeg al.... dan denk ik echt, JC* wat dóe je??Dat we vroeg op zijn en werken, betekent niet gelijk dat we ochtendmensen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik stelde die vraag niet voor niets natuurlijkquote:
Lekkere biertjes?quote:
quote:
Oke.. Ik had een klein stukje gezienquote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stelde die vraag niet voor niets natuurlijk
Naja, je weet mij te vinden... - ik moet mij nu inhouden, dat snap je wel
Ja... Zucht... Haha
9 11 18 23 24 26 juni tentamens![]()
Het ging zich bij MM om je interngeheugen, .....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb geen cardreader op mijn pctje
Dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat snap ikIk ga je PM nog beantwoorden hoor, misschien dat je daaruit wat kunt halen
![]()
Mijn god! Ik moet er niet aan denken! Sowieso heb ik maar één hooguit 2 tentamens per semester..
Nee joh niks aan, een man die tegen kietelen kanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je
Enne dat tegen kietelen dat wil ik nog wel eens zien
Dat doe jij toch altijd?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, was gezellig met Q
Ben alleen wat langer blijven plakken
En dat op maandag al! Doe je goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, was gezellig met Q
Ben alleen wat langer blijven plakken
Sssst! Ik probeer nog de schijn op te houden!quote:
Heeft kwaak 2 tepelpiercings en een buik die vooral als afdakje gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was dat kwaak?
oh wacht zo dik issie niet
Je kunt het zeker, daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed![]()
Ik zal mijn analyse er op los laten
Ik heb er drie van dat blok (2 vakken van het blok zelf en één vak overlapt altijd twee blokken).
Twee hertentamens
En mijn fijne wiskunde-toets
Maaaár ik kan het! Tjakkaa!![]()
oh dit was geen lieve post van mij... en hij was helemaal niet lullig bedoeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was dat kwaak?
oh wacht zo dik issie niet
nee geen piercings en ook geen buik. kwaak is niet dikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heeft kwaak 2 tepelpiercings en een buik die vooral als afdakje gebruikt wordt?
haha nee maar hij valt eigenlijk ook niet op mij, nou ja wel op mij maar niet op mijn type.quote:
Ik heb je door, dat weet je hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sssst! Ik probeer nog de schijn op te houden!
Moet zo weer werken... Ben eerlijk gezegd nog iets te duf
Ja... Fijn dat er iemand vertrouwen in heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt het zeker, daar twijfel ik niet aan
Inderdaad..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee geen piercings en ook geen buik. kwaak is niet dikbeetje stevig wel maar da's lekker
val jij op groot en breed en stevig nouk?quote:
Daar val ik óók op. Het is geen vereiste, zeg maar..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
val jij op groot en breed en stevig nouk?is lekkerrrrrrrr
Voor mij niet hoor! Ook al doe je voorzichtig, dan heb ik je nog doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh! Moet ik toch voorzichtiger zijn in het vervolg
Hier is hij nogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:de zon is hier in twente met de noorderzon verdwenen :S
Ze lijkt qua gezicht wel op het meisje waarmee ik naar Denemarken ben geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Duimelot het volgende:
jullie zijn er misschien over uitgeluld maar ik was toch ff kijken
en die waar jullie t over hebben is danielle?
ik denk t wel omg wat een raar mens
Waar woon jij in twente?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
de zon is hier in twente met de noorderzon verdwenen :S
jaja nu ben je al de sjaak... nu moet je wel komen bewijzen hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee joh niks aan, een man die tegen kietelen kan![]()
En ik wil niet door de mand vallen![]()
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar val ik óók op. Het is geen vereiste, zeg maar..![]()
Maar het is wel lekker knuffelen en het is heerlijk om door een grote man opgetild te worden, haha
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar val ik óók op. Het is geen vereiste, zeg maar..![]()
Maar het is wel lekker knuffelen en het is heerlijk om door een grote man opgetild te worden, haha
Ow oke en wonen?quote:
dat is zoooo irritant!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja![]()
ze zijn alleen wel log soms, haha. maar ja dat zijn alle mannen, ze liggen altijd op mn haar.
Ja ach, dat zijn veel mannen inderdaad..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja![]()
ze zijn alleen wel log soms, haha. maar ja dat zijn alle mannen, ze liggen altijd op mn haar.
maar zo lekker om te knuffelen, dat je het gevoel heb dat je wat vasthoudt he. bij mn ex kon ik mn armen bijna 2 keer om hem heenslaan
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
kleindorp(gat) dat niemand kent xD
kom jezelf ook uit twente?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb maar 1 gaatje in mijn oor, en dat wordt momenteel niet eens gebruikt. Dat is tevens ook het enigste niet natuurlijke gat in mijn lijf.
En ben wel klaar met oostblok sletjes, uiterlijk tja.. bepaald gebied in oost europa vind ik nog steeds gewoon mooi, zolang het niet geblondeerd is met uitgroei. Maar karakterwijs ben ik er wel klaar mee, en ja ik heb vergelijkend waren onderzoek gedaan en nee ik heb geen 20 relaties gehad daar maar wel heeeel veel mensen ontmoet.
En ja het is geen geheim dat ik murmeli in de kroeg er niet uit gepikt zou hebben, maar nu ik haar op deze manier heb leren kennen heb ik daar zeker geen spijt van. We hebben meer dingen in gemeen kwa denken enzo dan je in een kroeg kan zien.
(oh en ze is heul niet lelijk, ze is gewoon mooi, lief gezichtje en als ze lacht is het echt een hele mooi lach met schattige oogjes erbij)
Ken ik idd niet..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
kom jezelf ook uit twente? +o+
Nog een Twentenaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
kom jezelf ook uit twente? +o+
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |