Ik ben ook wakker.. Ik wist niks beters..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wakker
Je gaat al bijna weg he nouk
Ik moet nog wassen, mijn huis is een puinzooi, ik moet nog mijn tas pakken, geschikte kleren zoeken, wintersport spullen ophalen bij mijn zus.. En nog véél meer!!quote:
Wat voor gedoe?quote:
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
Maar vertel eens, Cuemeisje, hoe gaat het met jou?
Zo te zien krijg je het drukjesquote:
Wel een positief gangetje, hoop ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.
Hier gaat het z'n gewoonlijke gangetje he
Pauze was ik er vergeten bij te zetten, waarschijnlijk bestaat dat uit hoofdzakelijk pauze nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo te zien krijg je het drukjes![]()
En niet vergeten af en toe pauze te nemen
Dus vandaar: wat een gedoe![]()
Ach goed genoeg hequote:
Hey Cuequote:
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopenquote:KZ!Hoe is het? En met beertje?
Ah meiskequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
he goeiemorgen allemaal... gezellig hier!!
Ik heb lekker geslapenhelemaal in coma gelegen
het lijkt erop dat ik weer mijn normale slaapgedrag terug begin te krijgen (gewoon doorslapen tot de wekker en niet wakker vanaf 5 uur)
Ik ga net als kwaak hierboven proberen vandaag minder op fok te zitten, hahahaha....
dikkevan mij
Bijna prima is even goed genoeg hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:21 schreef JonKeL het volgende:
Hey Cue![]()
Met mij is prima! Oké, bijna prima. Ik zit met mooi weer op mijn werk![]()
En hoe is het daar dan? Leuke dingen meegemaakt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! worden
met eten heb ik nou nooit zo'n moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah meiskeDat komt wel goed hoor!!! ff rustig aan saampjes en als haar huissie af is dan is het allemaal weer helemaal leuk en
Ik weet het zeker denk ik
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?
ah meisiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah meisie
je hoeft toch niet meteen een relatie, gewoon leuk saampjes hebben
een relatie is ook alleen een woordje waarna t toch nog elk moent over kan zijn
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Wat voor irritante dingetjes dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlot
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen allemaal
De zon schijnt. Maar ik zelf zit nu in een dipje.
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.
Zeker is het een rot gevoel als er bij een meer gevoelens spelen.Maar het kan echt wel.
Vooral blijven praten en elkaar de tijd geven.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gisteravond echt hard getraind
Lag om 21:30 in me nest, en tot 7:00 geslapen, maar nu nog steeds moe
Je bent goed bezig! Ga je dit ook volhouden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfiletquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met eten heb ik nou nooit zo'n moeite
Oké leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bijna prima is even goed genoeg haha
Feestje bij Duim was leuk, verder niet heel veel.
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Ik zie wel waar het heen gaat, verwacht er eigenlijk helemaal niets meer van...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?Als dat het is zal ze zich idd eerst veilig moeten voelen,
dat kost tijd. Soms veel tijd.
En daarbij nog 4 stukken fruit per dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
ik eet liever andere dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
Dank je.quote:
ze geeft iig aan dat ze zich soms irriteerd dat is al heel watquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |