Ik ben ook wakker.. Ik wist niks beters..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wakker
Je gaat al bijna weg he nouk
Ik moet nog wassen, mijn huis is een puinzooi, ik moet nog mijn tas pakken, geschikte kleren zoeken, wintersport spullen ophalen bij mijn zus.. En nog véél meer!!quote:
Wat voor gedoe?quote:
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
Maar vertel eens, Cuemeisje, hoe gaat het met jou?
Zo te zien krijg je het drukjesquote:
Wel een positief gangetje, hoop ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het idd behoorlijk druk zo te horen.
Hier gaat het z'n gewoonlijke gangetje he
Pauze was ik er vergeten bij te zetten, waarschijnlijk bestaat dat uit hoofdzakelijk pauze nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo te zien krijg je het drukjes![]()
En niet vergeten af en toe pauze te nemen
Dus vandaar: wat een gedoe![]()
Ach goed genoeg hequote:
Hey Cuequote:
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopenquote:KZ!Hoe is het? En met beertje?
Ah meiskequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat gaat lopen
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
he goeiemorgen allemaal... gezellig hier!!
Ik heb lekker geslapenhelemaal in coma gelegen
het lijkt erop dat ik weer mijn normale slaapgedrag terug begin te krijgen (gewoon doorslapen tot de wekker en niet wakker vanaf 5 uur)
Ik ga net als kwaak hierboven proberen vandaag minder op fok te zitten, hahahaha....
dikkevan mij
Bijna prima is even goed genoeg hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:21 schreef JonKeL het volgende:
Hey Cue![]()
Met mij is prima! Oké, bijna prima. Ik zit met mooi weer op mijn werk![]()
En hoe is het daar dan? Leuke dingen meegemaakt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat gaat dus een saai dagje op Fok! worden
met eten heb ik nou nooit zo'n moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah meiskeDat komt wel goed hoor!!! ff rustig aan saampjes en als haar huissie af is dan is het allemaal weer helemaal leuk en
Ik weet het zeker denk ik
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is bijna met alles. Hoe staat het er nu voor, twijfels?
ah meisiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah meisie
je hoeft toch niet meteen een relatie, gewoon leuk saampjes hebben
een relatie is ook alleen een woordje waarna t toch nog elk moent over kan zijn
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Vanuit haar kant wel ja... ze weet niet of ze relatie wil terwijl ik haar erg leuk vind... we zijn nu 5 weken aan het daten en we schieten zo eigenlijk niets op. Begin erg aan mijzelf te twijfelen door een gesprek wat ik met haar had... zelfvertrouwens is iig laag nu
Wat voor irritante dingetjes dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja ze irriteert zich nu al aan dingetjes van mij..das nooit goed he... zeker niet zo vlot
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen allemaal
De zon schijnt. Maar ik zelf zit nu in een dipje.
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Probeer dan te genieten van de tijd samen. Het hoeft toch niet gelijk een naampje te hebben.
Zeker is het een rot gevoel als er bij een meer gevoelens spelen.Maar het kan echt wel.
Vooral blijven praten en elkaar de tijd geven.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gisteravond echt hard getraind
Lag om 21:30 in me nest, en tot 7:00 geslapen, maar nu nog steeds moe
Je bent goed bezig! Ga je dit ook volhouden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Slijm slijmhaha
Aaah dat voedingsschema is echt ernstig, zoveel als dat ik moet eten !!!
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfiletquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met eten heb ik nou nooit zo'n moeite
Oké leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bijna prima is even goed genoeg haha
Feestje bij Duim was leuk, verder niet heel veel.
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Ik zie wel waar het heen gaat, verwacht er eigenlijk helemaal niets meer van...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig als, 'ze durft niet te zeggen wat ze voelt' lastig?Als dat het is zal ze zich idd eerst veilig moeten voelen,
dat kost tijd. Soms veel tijd.
En daarbij nog 4 stukken fruit per dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
ik eet liever andere dingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
6:30: 2 halfvolkoren broodjes met kipfilet
7:00: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
8:00: (op me werk) 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
9:30: 500 gram magere yoghurt.
11:00: 300 gram Brinta met 300 ml magere melk.
12:30: Een bord droge rijst met kip.
14:00: 500 gram magere yoghurt,
16:00: 1 halfvolkoren broodje met kipfilet
18:00 Avondeten
19:00 tot 20:30 trainen
20:30 35 gram Dextrose.
20:45: 2 glazen eiwit shake (35 gram pure Whey)
Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed !
Dank je.quote:
ze geeft iig aan dat ze zich soms irriteerd dat is al heel watquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Praten is lastig met haar... ze wilt zich niet bloot geven omdat ze een paar flink gekwetst is en dat kan ik best begrijpen maar daar word het niet makkelijker op...
Nou ik kan wel lekkerdere dingen verzinnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarbij nog 4 stukken fruit per dagen af en toe zo'n evergreen koek
Ja dat is waar... mja zien wel... vind haar echt echt leuk wil haar niet zonder slag of stoot zomaar laten gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze geeft iig aan dat ze zich soms irriteerd dat is al heel wat
ze had t ook alleen kunnen denken en er mee gestopt zijn!
Goede morgen, dat is niet zo mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen allemaal....
Hier ook een dipje, op deze zonnige dag nog wel
Mits je ook ff naar buiten gaat danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goede morgen, dat is niet zo mooiMooi weer is meestal dipjes verhelpend. Bij mij tenminste.
Het is een vetvrij dieet, met zoveel mogelijk eiwitten en andere bouwstoffen om zoveel en snel en veranwoord mogelijk spiermassa op te bouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik eet liever andere dingen
heb gemist waar het voor is, vanwaar dit dieet?
Jaa idd normaal ist heerlijk zo t zonnetje, gisteren kon ik er ook echt heerlijk vrolijk van worden... maar vandaag wil t nie zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goede morgen, dat is niet zo mooiMooi weer is meestal dipjes verhelpend. Bij mij tenminste.
Ja kom net van buiten, zit op me werk en we hebben ff bakkie buiten gedaan.. maar vandaag wil het nie zo lukken helaasquote:
ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een vetvrij dieet, met zoveel mogelijk eiwitten en andere bouwstoffen om zoveel en snel en veranwoord mogelijk spiermassa op te bouwen
Ben nu serieus begonnen met fitness haha
35.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Het is nog maar een paar weekjes tot mijn 35e verjaardag. Ik begin echt oud te worden. En als ik kijk waar ik nu sta, dan kan ik daar eigenlijk niet vrolijk mee zijn. Nou ja, hopen maar dat het komende levensjaar beter wordt.
Niets meer ervan verwachten is naar mijn mening er geen energie meer in steken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zie wel waar het heen gaat, verwacht er eigenlijk helemaal niets meer van...
Vertel eens meer over dat laatste, wie, waar ken je haar van enz...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké leuk
Tenminste iets toch
Ik mag binnenkort niet meer komen hier denk ik
Ja, vreemd het is dinsdag en er hangt een maandag dipquote:Er hangt wel een flinke maandagdip.
Oeps. Ik zit nog met mijn gedachten bij maandag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, vreemd het is dinsdag en er hangt een maandag dip
Gelukkig heb ik er geen last van want mooi weer![]()
han weet ik niks van, cmd wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Iemand hier die mij wat info kan verschaffen? over de HAN - CMD?
en dat op de dinsdagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
35.Wat vind je zo erg aan waar je nu staat. Ben je zo ontevreden?
Heb je er je best voor gedaan? Dan mag je toch zeker wel tevreden zijn?
[..]
Niets meer ervan verwachten is naar mijn mening er geen energie meer in steken.
Dan kan het net zo goed over zijn.![]()
Er hangt wel een flinke maandag dinsdagdip.
zit gewoon in een downfase ... komt wel goedquote:@KZ. voel je je nu slechter erover dan gisteren toen ik je sprak? Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor. Als zij je slechte kanten niet trekt dan matcht het ook niet, en misschien kan ze zich er wel echt bij neerleggen en lukt het jou om de dingen aan te passen waar je zelf ook vanaf wilt. Hou moed! En je ergeren in het begin dat kan wel hoor. Ik heb ook al wel eens de nodige ergernissen en kwaak ook en toch vinden we elkaar nog lief. het is in ieder geval nooit saai bij ons
Klopt, voor mij zit er ook wel wat dingen bij die mij niet zo heel erg boeien maar het meeste ervan lijkt me zeer interresant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
han weet ik niks van, cmd wel.
is een leuke afwisselende opleiding maar (zoals bij alles wel denk ik) ook erg saaie dingen bij die je ook moet doen. Ik kon er mijn creativiteit wel in kwijt in iedergeval
Heb t trouwens niet afgemaakt door gebrek aan zelfdicipline een stel kids en huishouden en werk enzo
ja dat is wel zo, maar zoals bengel zegt, je moet er wel voor blijven gaan. maar haar nu ff met rust laten lijkt me handig. ze is zelf niet de meest stressbestendige qua verbouwen heb ik het idee dus dan kan ze jou er gewoon ff niet bij hebben. maar d'r deadline is morgen dus ws is ze van het weekend weer gewoon blijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat op de dinsdag
nja zoals ik zei ik vind haar egt heel heel leuk... en ze zit nu al ruim 2 wkn in verbouwing met huis enzo dus tja dan kan iemand natuurlijk ook minder hebben enzo. Ik zie wel waar het schipstrand en als je niets meer verwacht kan het altijd alleen nog maar meevallen
jaja, ik had het al verbeterd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat op de dinsdag
nja zoals ik zei ik vind haar egt heel heel leuk... en ze zit nu al ruim 2 wkn in verbouwing met huis enzo dus tja dan kan iemand natuurlijk ook minder hebben enzo. Ik zie wel waar het schipstrand en als je niets meer verwacht kan het altijd alleen nog maar meevallen
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
wat heeft iedereen toch met dipjes vandaag
het is toch niet besmettelijk he, dan ben ik weg hier
Het is toch al echt wel lekker weer hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja kom net van buiten, zit op me werk en we hebben ff bakkie buiten gedaan.. maar vandaag wil het nie zo lukken helaas
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch al echt wel lekker weer hoorhoewel het zonnetje gewoon niet sterk is nog. En het hoeft niet altijd te werken he
hahahaha oh dat is hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?
heul nie! ik zit ook boven de rivieren en geen dip!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, ik had het al verbeterd.![]()
Zeker kan het dan alleen maar meevallen. Een verbouwing vreet ook energie.
[..]
Ik zit niet in een dip, we houden het maar op een 'boven de rivieren dip'?
dan trek de stoute schoenen aan en vraag gewoon iemandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datehaha daar knap ik wel weer van op
Jaa goede dates hebben dat effect zeer zeker jahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach ik ben gwn toe aan een goeie leuke datehaha daar knap ik wel weer van op
ohw wat ik net zei, laat haar niet zonder slag en stoot gaan, maar hou er ook rekening mee dat ik best wel eens op mijn bek kan gaan... en hard ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar zoals bengel zegt, je moet er wel voor blijven gaan. maar haar nu ff met rust laten lijkt me handig. ze is zelf niet de meest stressbestendige qua verbouwen heb ik het idee dus dan kan ze jou er gewoon ff niet bij hebben. maar d'r deadline is morgen dus ws is ze van het weekend weer gewoon blij
niet te onzeker worden jij, je bent een onwijs lieve leuke meid, niks mis mee
Tja relaties zijn zeker niet gemakkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw wat ik net zei, laat haar niet zonder slag en stoot gaan, maar hou er ook rekening mee dat ik best wel eens op mijn bek kan gaan... en hard ook
Hahaha ikke en stoute schoenen??? dan zal ik die toch eerst eens een xtje moeten bestellen via internet ofzo hahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan trek de stoute schoenen aan en vraag gewoon iemand
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:39 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Je bent goed bezig! Ga je dit ook volhouden?
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ikke en stoute schoenen??? dan zal ik die toch eerst eens een xtje moeten bestellen via internet ofzo hahaha
Jaa als ze leuk zijn wel idd...... maar ja laaste tijd alleen maar van die "zeik" dates... ppffffquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa goede dates hebben dat effect zeer zeker jah
Ik hoop voor je dat het je luktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Me grootste motivatie is toch de zomer: De festivals
Het strand
de terrasjes
de dames in bikini's
Ben ook sinds gister meteen gestopt met roken.
Ik rookte af en toe, niet een echte roker dus
wat was er mis mee dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa als ze leuk zijn wel idd...... maar ja laaste tijd alleen maar van die "zeik" dates... ppffff
haha dat vind ik lief van je.... en hoe werken die schoenen dan? hahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenen
Ik begin echt oud te worden. En ik heb geen relatie en nog nooit een gehad. Ik ken een hele hoop mensen, maar ik heb niemand die ik echt een vriend kan noemen. Het zijn dingen waar ik het in dit topic maar zelden over heb. Gewoon omdat ik het niet geweldig vind van mezelf en me er ook erg voor schaam. Ik heb er vooral het laatste half jaar wel mijn best voor gedaan om dingen te veranderen. Maar dat is allemaal niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
35.Wat vind je zo erg aan waar je nu staat. Ben je zo ontevreden?
Heb je er je best voor gedaan? Dan mag je toch zeker wel tevreden zijn?
Er hangt wel een flinke maandagdip.
je doet ze aan, klikt 3x met je hakjes tegen elkaar en denkt: ik kan het, ik kan best zomaar iemand op date vragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dat vind ik lief van je.... en hoe werken die schoenen dan? hahaha
ja ik ben een ster in het opduikelen van vage gozers haha laatste 2 dates kwamen uit op een serieus gesprek over relaties en hij begon zelfs over trouwenquote:
en het is niet eens een relatiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja relaties zijn zeker niet gemakkelijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
voor KZ... als je hard valt dan kom ik je troosten hoor!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. En ik heb geen relatie en nog nooit een gehad. Ik ken een hele hoop mensen, maar ik heb niemand die ik echt een vriend kan noemen. Het zijn dingen waar ik het in dit topic maar zelden over heb. Gewoon omdat ik het niet geweldig vind van mezelf en me er ook erg voor schaam. Ik heb er vooral het laatste half jaar wel mijn best voor gedaan om dingen te veranderen. Maar dat is allemaal niet zo makkelijk.
Heb jij ze zelf niet hard nodig dan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke maat heb je, als t 39 is mag je de mijne wel lenen
haha nou miss moet ik het maar gwn eens proberen... ken ik eindelijks die leuke collega eens uitvragenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je doet ze aan, klikt 3x met je hakjes tegen elkaar en denkt: ik kan het, ik kan best zomaar iemand op date vragen.
daarna kan je het en vraag je gewoon!
(wel handig als je vooraf al iemand in ged88 hebt anders moet je eerst gaan zoeken enzo en hoe langer je wacht hoe meer kracht van de schoentjes afgaat)
ohhhhhhhh die zijn erg, ik ken ze, nou ja trouwen was nog net net aan de orde maar scheelde wengquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben een ster in het opduikelen van vage gozers haha laatste 2 dates kwamen uit op een serieus gesprek over relaties en hij begon zelfs over trouwenzag em voor de eerste x en hij verwachte dat ik dat ook allemaal al wist en wilde..... en toen ik zei dat ie wel erg snel ging en dat ik em net 2 uurtjes pas had gezien is ie kwaad opgestapt :S hij wilde geen tijd stoppen in iets waarvan ie nie zeker wist dat het "iets" zou worden.....
En van die irritante dates die kwaad worden als je niet gelijk het bed induikt de eerste x....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |