Kan je er niet tegen dat TS je fiets heeft gejat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kut wannabe junk
Niemand jat mijn fietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat TS je fiets heeft gejat?
Daarom heb ik altijd een reserve ketting bij mequote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand jat mijn fietsIk haal altijd de ketting van mijn fiets.
nou ja die valt er vanzelf wel af![]()
Damn you!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een reserve ketting bij me
Ow, en als je terug komt zie je altijd van die negerts op je fiets die proberen vooruit te komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een pro legt die er binnen 20 sec weer op natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In Assen hebben we geen negerts. Enkel sunchasers.. en die kapen alleen treinen. Geen fietsenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ow, en als je terug komt zie je altijd van die negerts op je fiets die proberen vooruit te komen?
Die ketting neem je vervolgens mee naar binnen in het speciale kettingdoosje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
een pro legt die er binnen 20 sec weer op natuurlijk
[Gratis af te halen] Twee fietsen?
ik heb hem netjes uit de weg gezet, en de lokale hang-medelanders die erbij stonden wilden hem blijkbaar ook al nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:47 schreef B.E.D het volgende:
Sommige mensen zijn inderdaad laks met hun eigen spullen
Zonder slot kun je er net zo goed gelijk een briefje op plakken met: 'Steel mij aub.'
waarom dan? ik gebruik mn zadel bar weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:48 schreef donroyco het volgende:
Het is beter dan fietsen zonder zadel..
naast de pons?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die ketting neem je vervolgens mee naar binnen in het speciale kettingdoosje.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:48 schreef donroyco het volgende:
Het is beter dan fietsen zonder zadel..
In welke wijk woon jij? Het ziet hier zwart van de fietsendieven . . .quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In Assen hebben we geen negerts. Enkel sunchasers.. en die kapen alleen treinen. Geen fietsen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:06 schreef Alfje het volgende:
Haha ik heb een paar maanden terug enorm geluk gehad. Ik was bij een vriend van me op bezoek, belt er een zwerver aan om te melden dat er een fiets voor het huis niet op slot stond, bleek die van mij te zijn. Dom natuurlijk maar wel gaaf dat die man ff aanbelt om te waarschuwen!
Die was gewoon te lui om jouw fiets in z'n winkelkarretje te gooien maar gunde een ander jouw fiets ook niet . . . De egoïst.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:06 schreef Alfje het volgende:
Haha ik heb een paar maanden terug enorm geluk gehad. Ik was bij een vriend van me op bezoek, belt er een zwerver aan om te melden dat er een fiets voor het huis niet op slot stond, bleek die van mij te zijn. Dom natuurlijk maar wel gaaf dat die man ff aanbelt om te waarschuwen!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In Assen hebben we geen negerts. Enkel sunchasers.. en die kapen alleen treinen. Geen fietsen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef fs180 het volgende:
Vandaag al een paar fietsen zonder slot zien staan, niet dat ik er een nodig heb, mijn fiets is meer dan 8x zo duur als die hokken nieuw maar toch he..![]()
klacht: mensen die hun fiets niet op slot zetten en daardoor mij verleiden tot het ontnemen van hun brakke vervoersmiddel
Omdat een stadsfiets wel zo handig is soms. Plus ik kan hem ook weggeven aan iemand die hem nodig heeft ipv zonder slot neerzetten en wachten tot hij gejat wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor in de verleiding komen, je eigen fiets is toch oh zo duur ?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Omdat een stadsfiets wel zo handig is soms. Plus ik kan hem ook weggeven aan iemand die hem nodig heeft ipv zonder slot neerzetten en wachten tot hij gejat wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |