Wat vinden jullie dan wél leuk om te horen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
We hebben hier dinsdag weer een instemming, maar alle mailtjes die je krijgt zijn van die oppervlakkige blalabl ik ben zo en zo ik hou van gezelligheid en een biertje en m'n hobbies zijn blalabl. Dat boeit ook allemaal niet echt indruk krijg je pas als iemand langs komt.
Ja dat is precies hetzelfde ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef beta-bever het volgende:
Grappig wat je zegt Dribbel. Als zoeker vind ik de verhaaltjes die op kamernet staan ook zo oppervlakkig. Bij ons is het gezellig, we drinken af en toe een biertje samen en met kerst houden we 1 groot diner. Helemaal niemand schrijft iets anders. Heb dus ook geen idee op weke ik moet reageren, wordt beetje gokken dnek ik...
btw. nog bedankt voor de hulp allemaal
Zoals ik al zei die mailtjes boeit niet, ik lees ze en nodig ze uit om langs te komen. En dan gaat het gewoon om hoe het klikt met elkaar dat merk je snel genoeg of je gewoon relax met iemadn kan praten zonder dat je geforceerd een gesprek hoeft aan te knopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie dan wél leuk om te horen?
Precies. Alhoewel we hier één keer bijna iemand hadden afgeschreven hadden, en er tijdens het gesprek achterkwamen dat het toch wel een relaxe kerel wasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef immortalsean het volgende:
moet zeggen dat je al vrij snel kunt zien aan hoe iemand zich kleed en hoe die praat, dat je kan zien of 'ie een beetje normaal is (wat je tijdens de rest van het gesprek dan een beetje kan testen).
Zo achterlijk is dat he, je gaat toch geen kritiek geven als je graag een kamer wilt. Hier ook een keer, kwam een meisje (met d'r moeder..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef geenfiets het volgende:
en een meid die bij ons binnen kwam begon meteen te zeiken dat er vlekjes op het rubber bij het aanrecht zat...
goed, we hebben een oud huis maar er word met regelmaat schoongemaakt.
die hebben we er ook uitgetrapt met het advies om te gaan hospiteren bij een ziekenhuis waar alles steriel is
Eens. Dit is ook omdat er dan minder is om op af te knappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef ratatat het volgende:
Als tip over mailtjes: voor mij werken de kortste mailtjes echt het beste, gewoon iets van 'Hallo, ik wil graag langs komen op jullie instemming. Groetjes, X'
Onzin als 'Ik ga graag met m'n vrienden dingen doen, biertjes drinken etc.' zijn imo tijdverspilling aan beide kanten.
Dat ook, ik regel nu alle mails enz voor onze instemmingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef ratatat het volgende:
Als tip over mailtjes: voor mij werken de kortste mailtjes echt het beste, gewoon iets van 'Hallo, ik wil graag langs komen op jullie instemming. Groetjes, X'
Onzin als 'Ik ga graag met m'n vrienden dingen doen, biertjes drinken etc.' zijn imo tijdverspilling aan beide kanten.
O dat is wel chill. Want in die berichten op kamernet staat meestal iets van "stuur een mailtje met info over jezelf als je langs wilt komen" maar ik heb dan geen zin om een heel verhaal te typen, maar als ik gewoon zeg waar ik nu woon, hoe oud ik ben en wat voor studie ik doe / ga doen is het dus wel best.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ook, ik regel nu alle mails enz voor onze instemmingEn zitten 2 mails bij die echt een a4 lang zijn, ik ehb ze nog steeds niet teruggemaild omdat ik simpelweg nog te lui ben om ze helemaal te lezen. Beetje lomp eigenlijk maarja zit gewoon niet te wachten op een heel levensverhaal. Gewoon ff kort hoe en wat en klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |