Valt wel mee vind ik. Bovendien laat je zo net ff een betere indruk achter zonder dat je je anders voor doet dan dat je bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja nu ga je jezelf wel weer een beetje zitten verkopen.
Als je Pulp Fiction gewoon de beste film vind en je houdt van chillen met vrienden, dan moet je dat gewoon zeggen.
Oh wow, Enschede.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
aki is inderdaad kunstacademie in enschede.
en dat zijn bijna altijd rare lui.
ja ben er ook een beetje op uit gekeken eerlijk gezegd.quote:
Eindhoven is dan de beste optie voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ja ben er ook een beetje op uit gekeken eerlijk gezegd.![]()
toekomst buitenland dan maar
randstad vind ik ook niks
Eindhovenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eindhoven is dan de beste optie voor jou natuurlijk
En, ingestemd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Florian_ het volgende:
Bij de vraag: "Waarom wil/pas jij in zo'n soort/dit studentenhuis" was het woord "gezellig" wel érg populair.
Ze zochten eigenlijk een sjaars, meisje. Zat bij de laatste 8 (van 30 ofzo), maar ben het niet geworden.quote:
Privet krasivaya devushka = Goedendag schoonheidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef hverburg84 het volgende:
er heeft een meisje met russische naam gereageerd op een kamer bij ons.
1e jaars.
mijn god, als ik zie wat voor lekkere wijven russinen vaak zijn dan klappert mijn verkenner al in zijn tent
ik geloof het niet, het blijft fok.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Privet krasivaya devushka = Goedendag schoonheid
Ne xocesh li poity so mnoi kino = wil je met me mee naar de bioscop
Men'ya zovut (mienjaza woet) = mijn naam is
Ik mocht willen dat ik zo goed Russisch konquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ik geloof het niet, het blijft fok.
zal wel zoiets zijn van:
-mag ik in je mondje klaar komen
-als je ongesteld bent dan neem ik de andere ingang wel
-mag ik tussen je borsten spuiten?
Ach, je zei toch dat er een stok of 30 mensen waren uitgenodigd waarbij ze ook nog eigenlijk een meisje zochten? Dan is je kans wel klein, dus ligt het waarschijnlijk niet aan jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Het voelt overigens toch wel genaaid als ze je niet kiezen![]()
Nouja, het was de 1e keer.
Juist niet op prive zetten (als je gewoon normaal bent)! Wij keken daar ook altijd, vaak ook op basis daarvan mensen wel of niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef Caroline_88 het volgende:
Oh en nog iets: voordat je je aanmeldt voor een kijkavond, zet je hyves even op prive, of verwijder alles over je suffe hobby's ed.Veel huizen bekijken de de hyves van mensen worden uitgenodigd, doen wij ook!
Nou, er waren dus 2 kamers te huur. Een van 16m2 en een hok van nog geen 10m2 volgens mij. Het ging dus vrij goed en ik kreeg net een telefoontje dat de grote kamer verhuurd is maar de kleine is nog wel verkrijgbaar. Het vage is dat ze voor beide ¤485 vragen. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk, ik kijk wel verderquote:
Jemig, 485 voor 10m^2quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef couleurs het volgende:
[..]
Nou, er waren dus 2 kamers te huur. Een van 16m2 en een hok van nog geen 10m2 volgens mij. Het ging dus vrij goed en ik kreeg net een telefoontje dat de grote kamer verhuurd is maar de kleine is nog wel verkrijgbaar. Het vage is dat ze voor beide ¤485 vragen. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk, ik kijk wel verder
Nope, in Bos en Lommerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, 485 voor 10m^2Midden in het centrum van Amsterdam of zo? Ik krijg straks voor rond de 340,00 euro een meter of 18.
Hoe ging het hospiteren? Zat je daar met z'n twintigen 'gezellig' te doen of was het wat beter georganiseerd?
Nope, Rotterdam, maar ik doe het waarschijnlijk wel via zo'n studentenkamerverhuurbedrijf (mooi woordquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef couleurs het volgende:
[..]
Nope, in Bos en LommerMaar damn, doe je goed
, ¤340 voor 18m2, ook in Amsterdam?
En het hospiteren ging vrij goed, ik en nog een meisje, er zouden naderhand nog meer mensen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |