Ga vooral nu eens rond, instemmingen zijn echt bizar rustig nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waffle het volgende:
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
Ah ok, sorryquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Zit jij wel bij een corps dan?
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf'. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.
En heb de kamer nog gekregen ook
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig.quote:
Geniaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig.Kees helaas nog niet gespot
moet je gewoon in een vereniging die verticaal gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
[..]
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef zomgmoz het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen?Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
Sja wat moet je andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "Nee, eigenlijk niet
". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken "
" . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden
Waarop meisje en ouders boos weggingen
whehequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: "Nee, eigenlijk niet
". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken "
" . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden
Waarop meisje en ouders boos weggingen
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
wheheGeef es wat meer voorbeelden van fails dan
![]()
tja, wel lekker efficientquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
Mwaquote:
more, morequote:Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa![]()
En ach, je krijgt verder met kijkavonden de grootste josti's binnen...die zich zo gedragen dat je denkt![]()
![]()
... mensen die binnen een kwartier compleet bezopen zijn, mensen die perse willen laten zien en horen dat hun grootste hobby tuba spelen is etc...
Dit is het wel zo'n beetjequote:
had ie een tuba mee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is het wel zo'n beetjeDe Tuba was wel het meest vermakelijk
Daarom stond er ook "laten horen"quote:
vertel, vertelquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als je 't niet zo doet als die gast die hier vanavond over de vloer was kom je al een heel eind. Mijn god wat een kerel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef VonHinten het volgende:
Voor de mensen die in een studentenhuis wonen: Zet één van jullie kamers op internet, laat 15 man tegelijk hospiteren en zeg dat ze drank mee moeten nemen (wat ze doen omdat ze tof willen lijken), haal 1 kamer helemaal leeg of zet een stel boeken in wat dozen zodat het lijkt alsof er verhuisd wordt, bouw een leuk feestje met je gasten en hun drank, en laat ze een week later allemaal weten "dat de kamer helaas naar iemand anders is gegaan." Een feestje met gratis drank dus, works like a charm
Volgends mij neem jij elke keer je tieten mee...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb nog nooit iets meegenomen naar hospiteren. En ja, ik ben het wel altijd geworden. Dus het is zeker geen vereiste. Heb zelf ook vaak genoeg avonden gehouden, dat jij mag kiezen dus. Je weet het eigenlijk al zodra iemand de trap oploopt. Het klikt of het klikt niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef VonHinten het volgende:
Voor de mensen die in een studentenhuis wonen: Zet één van jullie kamers op internet, laat 15 man tegelijk hospiteren en zeg dat ze drank mee moeten nemen (wat ze doen omdat ze tof willen lijken), haal 1 kamer helemaal leeg of zet een stel boeken in wat dozen zodat het lijkt alsof er verhuisd wordt, bouw een leuk feestje met je gasten en hun drank, en laat ze een week later allemaal weten "dat de kamer helaas naar iemand anders is gegaan." Een feestje met gratis drank dus, works like a charm
Zou je denken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef kless het volgende:
Volgends mij neem jij elke keer je tieten mee...
Ja, kunst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ah ok, sorry
Ik ken wat mensen bij Minerva en die zijn niet alleen allemaal erg tof, zij zijn ook erg positief over Minerva.
Positief. Je kan ook gewoon aangeven dat je niet gelijk op de hospiteeravond op kosten van je huisgenoten wil zuipen, dat dat later wel komtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Florian_ het volgende:
Ja, je leest vaak dat "je een aardigheidje mee moet nemen als je gaat hospiteren". Dit lijkt mij nogal onzin.
Reageren jullie positief of negatief op iemand die iets meeneemt? Ik vind het een beetje inlikkerig overkomen.
Tja nu ga je jezelf wel weer een beetje zitten verkopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef ratatat het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk jezelf zijn. Als er stiltes vallen deze zelf opvullen (laat deze zelf weleens expres vallen om te kijken hoe ze reageren). En zoals hierboven al is gezegd, de mensen die de keuze maken hebben al vrij snel door of er wel of niet een 'klik' is, en mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn prikt iedereen zo doorheen. Iets meenemen heeft eigenlijk geen invloed, heeft dat het wel dan is het waarschijnlijk een negatieve.
Als het over films gaat, zeg dan niet dat Pulp Fiction je favoriete film is, dat zegt namelijk 75%. Ga dan over andere films praten die je leuk vind of over genres die je interesseren. Verder is 'met vrienden chillen, bier drinken' ook vrij triest en cliche, vertel vooral over andere dingen die je doet en bezig houden, dat vinden bewoners veel interessanter en leuker om te horen.
Wel geniaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, het studentenhuis van een vriend van mij deed dat een keer in de zoveel tijd
Behoorlijk wat kandidaten en deze gast bleef nog als een na laatste over?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef hverburg84 het volgende:
het ergste wat we hebben mee gemaakt...
op zoek naar een huisgenoot en behoorlijk wat kandidaten.
en we hadden ze dus allemaal tegelijk laten komen, paar kratten pils en lekker lullen.
degene waar het niet mee klikt voelen dat meestal zelf ook wel aan en gaan dan weg.
een meid ging direct weg omdat ze bij de gootsteen een verweerde/zwart stuk op de kitlaag zag.
vond ze vies (ons huis is oud, maar zeker erg schoon).
op het laatst bleven we met 2 man over.
een gast die echt relaxed overkwam, niet gemaakt en als we hem een beetje uitdaagden dan liet die niet op zijn kop zitten en een gast die zich zo achterlijk voor deed.
begon al toen we hem een biertje aanboden. hij dronk dus niet. prima, ieder zijn keuze. maar ga dan niet zeiken dat je alcohol drinken dom vind en zo slecht voor je is, dat je ook gezellig kon zijn zonder alcohol (dat was die dus niet).
en toen begon die dus heel zielig te doen dat hij al 16 hospiteeravonden had gehad en steeds afgewezen werd. en hij sliep noodgedwongen in een tentje en het was zo koud (afgelopen winter).
dat hij lelijk was en daarom niet gekozen werd, bla bla bla.
zegt die ander dat die niet zo dom moest zeiken en je zo helemaal geen kamer krijgt.
stille hints dat die moest opbokken begreep die ook niet.
toen hebben we hem er maar uitgezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |