abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68729167
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_68730535
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waffle het volgende:
Ik vind het in Delft toch niet zo makkelijk om aan een kamer te komen. Misschien werkt mijn Friese boeren accent wel flink tegen..
Ga vooral nu eens rond, instemmingen zijn echt bizar rustig nu
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68730937
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Zit je bij DSC, Agiath?
Ga jij bij Minerva?
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_68732173
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ga jij bij Minerva?
= Leiden.
pi_68737970
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

= Leiden.
Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_68744220
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ja, ik weet toevallig dat Florian daar gaat studeren.
Ah ok, sorry

Ik ken wat mensen bij Minerva en die zijn niet alleen allemaal erg tof, zij zijn ook erg positief over Minerva.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:16:30 #58
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68744322
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Agiath het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg

Zit jij wel bij een corps dan?
Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Ga jij bij Minerva?
Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
Primum non nocere
pi_68747361
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf '. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.

En heb de kamer nog gekregen ook
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:19:42 #60
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_68747448
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ging op kijkavond in woensel-west. Ik had eerst zelfs niet eens door, maar op een gegeven moment zeiden ze 'ja hierachter zit de edisonstraat' en ik dacht echt 'wtf '. En toen gwn doorlullen daarover, echt droog.

En heb de kamer nog gekregen ook
Nooit ergens last van gehad daar?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_68747656
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:19 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nooit ergens last van gehad daar?
Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig. Kees helaas nog niet gespot
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:30:49 #62
239294 PierreTT
pi_68747990
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

Ik zit er nu nog niet, ga er juni/juli ofzo pas echt in, maar ze zeiden dat er eigenlijks geen flikker gebeurt daar. Heerlijk rustig. Kees helaas nog niet gespot
Geniaal Hier in de buurt valt het ook wel mee, maar dat komt omdat wij hetzelfde ritme hebben, laat naar bed, laat opstaan
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:09:33 #63
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68749997
Mijn ervaring als bewonerzoekende: Wees niet "té". Niets is zo meelijwekkend als mensen die té graag aardig gevonden willen worden en maar met zich laten sollen omdat ze zo graag die kamer willen. Beetje assertief doet het altijd wel goed, vind ik. Wees oprecht geinteresseerd in je medehuisgenoten, en wees niet bang om een stilte te doorbreken met een vraag of een grapje. Maar wederom: niet té geforceerd.
pi_68750867
Ik was vrijdag nog bij iemand die 2 straten naast de Edisonstraat woont in een studentenhuis. Hij kent de Kees aflevering ook natuurlijk en hij had mij daar ff een rondleiding gegeven, Langs de hoeren waar Kees was geweest.
Maar je hebt denk ik niet veel last van de zogenaamde criminaliteit daar. Je hebt wel best veel grapjassen die een beetje op straat lopen te hangen met scooters weet je wel.
Maar wat ik gezien heb, was dat voornamelijk in de Edisonstraat en bij de coffeeshops, maar zijn de straten daaromheen iets rustiger.

Bedankt aan iedereen voor de tips trouwens, ik ga denk ik binnenkort beginnen met hospiteren, misschien zelfs wel in Woensel!
gr gr
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:31:03 #65
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68751246
Mijn tips:

Ga niet zeggen dat je ' van gezelligheid houdt' Dat doet iedereen.

Wees eerlijk erover hoeveel tijd je op je kamer zal zitten, dat voorkomt teleurstelling. Sommige huizen zijn gewoon ' appartementen met gedeeld sanitair en keuken' anderen zijn een tweede schoonfamilie 'donderdagavond huis avond dan moet je verplicht in de kamer zitten' dat soort dingen. En alles er tussen in.

Verder een pre: actief zijn (maar niet te: het huis wil ook nog iets van jou meekrijgen).

Vriend/vriendin, baantje korfbal of andere verplichtingen in home town, is een min. Niet vanzelf over beginnen.

Wat me verder opvalt veel mensen beginnen over hobby's, eetgewoonten en lievelingsfilms. Maar ze vertellen niet wat ze gedaan hebben. Terwijl dat ook een enorme pre kan zijn. Heb jij 3 weken in een weeshuis in India gewerkt? Roadie geweest? Highschool year in Amerika gedaan? Dat doet vermoeden dat je een interessante persoonlijkheid bent, of tenminste leuke verhalen hebt. Daar zitten huizen op te wachten!

En last but not least (er zijn nog steeds mensen die dit doen!! ) NEEM GEEN OUDERS MEE!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:15:29 #66
122997 zquing
Drama Junk
pi_68754009
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Nee, een paar vrienden van me zitten daar.
[..]

Ik weet het nog niet. Zal waarschijnlijk Minerva, Augustinus o.i.d. worden ja. Maar ik moet even kijken bij de EL CID week wat mij het meeste aanstaat. Ook ben ik al iets ouder, dus ik hoef niet zo'n vereniging met allemaal van die 18 jarige knulletjes die zichzelf erg tof vinden.
moet je gewoon in een vereniging die verticaal gaat
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_68755032
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen? Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:45:34 #68
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68755425
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef zomgmoz het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam je ouders meenemen? Wat voor toegevoegde waarde kan dat hebben?
Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:47:04 #69
239294 PierreTT
pi_68755490
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet maar ik heb genoeg kamerzoekers gezien die dit echt deden.
Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
pi_68756185
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mijn god, hier ook gehad inderdaad... en dan ook niet snappen dat het beter is dat ze weggaan
Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:06:12 #71
239294 PierreTT
pi_68756389
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

Wat zeg je dan tegen diegene/de ouders?
De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: " Nee, eigenlijk niet ". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken " " . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden Waarop meisje en ouders boos weggingen
pi_68756884
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

De vorige keer zeiden we eerst heel subtiel: "Goh, gaan jullie zo even buiten een rondje lopen ofzo" waarop ze antwoordden: " Nee, eigenlijk niet ". Waarop wij zeiden dat dit eigenlijk niet de bedoeling was van de kijkavond. Waarop dat meisje en ouders allebei zo keken " " . En toen hebben we vriendelijk maar beleefd gezegd dat dit het niet ging worden Waarop meisje en ouders boos weggingen
Sja wat moet je anders
gr gr
pi_68757166
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

whehe Geef es wat meer voorbeelden van fails dan
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:41:04 #74
239294 PierreTT
pi_68757515
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

whehe Geef es wat meer voorbeelden van fails dan
De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
pi_68757696
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

De ergste fail die we hebben gehad was een jongen die binnenkwam met zijn moeder en het idee van kijkavond ook niet echt begrepen had...
Hij komt binnen met zijn moeder, wij de kamer even laten zien, zegt de moeder: "Nou wil je hier je nummer achterlaten?" Jongen: "Ja is goed" Moeder vist een kaartje uit haar tas, geeft die aan ons, en loopt samen met de jongen weer naar buiten terwijl ze nog zeggen : "We horen het nog wel he!".
tja, wel lekker efficient
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:02:03 #76
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_68757945
Mensen die met een krat bier binnenkomen om zich o van hun goeie kant te laten zien nouja die mogen komen kunnen we mooi helpen opdrinken maar in het huis komen doe je toch niet

En wat je doet of wat niet heeft allemaal maar kleine invloed, het gaat er vooral om met wie je gezellig kan ouwehoeren dus de spontane mensen filter je er zo maar uit. Je kan nog wel zo rete interessant zijn en allemaal toffe dingen doet, maar als je niet relax bent om mee te praten vergeet het dan maar
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:02:41 #77
239294 PierreTT
pi_68757959
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

tja, wel lekker efficient
Mwa

En ach, je krijgt verder met kijkavonden de grootste josti's binnen...die zich zo gedragen dat je denkt ... mensen die binnen een kwartier compleet bezopen zijn, mensen die perse willen laten zien en horen dat hun grootste hobby tuba spelen is etc...
pi_68758331
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mwa

En ach, je krijgt verder met kijkavonden de grootste josti's binnen...die zich zo gedragen dat je denkt ... mensen die binnen een kwartier compleet bezopen zijn, mensen die perse willen laten zien en horen dat hun grootste hobby tuba spelen is etc...
more, more
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:43:01 #79
239294 PierreTT
pi_68758570
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:22 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

more, more
Dit is het wel zo'n beetje De Tuba was wel het meest vermakelijk
pi_68758606
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit is het wel zo'n beetje De Tuba was wel het meest vermakelijk
had ie een tuba mee?
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:51:10 #81
239294 PierreTT
pi_68758649
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:47 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

had ie een tuba mee?
Daarom stond er ook "laten horen" Die had dat hele ding meegesleept, was wel grappig uiteindelijk! Hele relaxe kerel trouwens, alleen die tuba... we vroegen of ie er ook hier thuis op zou gaan hengsten, en dat was helaas het geval
  donderdag 7 mei 2009 @ 03:57:21 #82
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_68759167
Als je 't niet zo doet als die gast die hier vanavond over de vloer was kom je al een heel eind. Mijn god wat een kerel.
pi_68759189
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 03:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als je 't niet zo doet als die gast die hier vanavond over de vloer was kom je al een heel eind. Mijn god wat een kerel.
vertel, vertel
pi_68776839
Toen ik hospiteerde bij het huis waar ik nu woon was ik samen ingepland met een kerel uit omgeving-Leiden. Heerlijk was dat, hij groef zijn eigen graf en ik praatte lekker relaxed mee. Hij was druk bezig de politieke voorkeur van mijn tegenwoordige huisgenoten af te kraken (hij vroeg daar overigens zelf naar), begon vervolgens over Mao Zedong en lachte heel hard om zijn eigen grappen. Ik zat er chill bij en kreeg 15 minuten later een telefoontje dat ik het was geworden. We waren ook nog eens de laatste 2 namelijk

Laatst hadden we een heel moeilijke keuze. Uit de 12 mensen ofzo bleven er 3 over en we kwamen er echt niet uit. Toen zijn we met die 3 de dag erna op stap gegaan en dat werkte prima. Toen bleek die ene toch té populair te doen en de ander bleek niks te vertellen hebben. De persoon die we uiteindelijk kozen is echt tof, dus dat liep goed af
pi_68781476
Voor de mensen die in een studentenhuis wonen: Zet één van jullie kamers op internet, laat 15 man tegelijk hospiteren en zeg dat ze drank mee moeten nemen (wat ze doen omdat ze tof willen lijken), haal 1 kamer helemaal leeg of zet een stel boeken in wat dozen zodat het lijkt alsof er verhuisd wordt, bouw een leuk feestje met je gasten en hun drank, en laat ze een week later allemaal weten "dat de kamer helaas naar iemand anders is gegaan." Een feestje met gratis drank dus, works like a charm
pi_68783418
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef VonHinten het volgende:
Voor de mensen die in een studentenhuis wonen: Zet één van jullie kamers op internet, laat 15 man tegelijk hospiteren en zeg dat ze drank mee moeten nemen (wat ze doen omdat ze tof willen lijken), haal 1 kamer helemaal leeg of zet een stel boeken in wat dozen zodat het lijkt alsof er verhuisd wordt, bouw een leuk feestje met je gasten en hun drank, en laat ze een week later allemaal weten "dat de kamer helaas naar iemand anders is gegaan." Een feestje met gratis drank dus, works like a charm
אין מקום כמו ארץ ישראל
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:47:25 #87
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68785782
Ja, je leest vaak dat "je een aardigheidje mee moet nemen als je gaat hospiteren". Dit lijkt mij nogal onzin.

Reageren jullie positief of negatief op iemand die iets meeneemt? Ik vind het een beetje inlikkerig overkomen.
Primum non nocere
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:26:15 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_68789973
Ik heb nog nooit iets meegenomen naar hospiteren. En ja, ik ben het wel altijd geworden. Dus het is zeker geen vereiste. Heb zelf ook vaak genoeg avonden gehouden, dat jij mag kiezen dus. Je weet het eigenlijk al zodra iemand de trap oploopt. Het klikt of het klikt niet.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:44:54 #89
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_68790895
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb nog nooit iets meegenomen naar hospiteren. En ja, ik ben het wel altijd geworden. Dus het is zeker geen vereiste. Heb zelf ook vaak genoeg avonden gehouden, dat jij mag kiezen dus. Je weet het eigenlijk al zodra iemand de trap oploopt. Het klikt of het klikt niet.
Volgends mij neem jij elke keer je tieten mee...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_68794109
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef VonHinten het volgende:
Zelf ook gedaan, of nu net bedacht?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:11:03 #91
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_68794492
Topic in de gaten houden. Zoek een kamer een Amsterdam namelijk
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:18:16 #92
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_68794727
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef kless het volgende:

Volgends mij neem jij elke keer je tieten mee...
Zou je denken?
pi_68796238
Gewoon zoveel mogelijk jezelf zijn. Als er stiltes vallen deze zelf opvullen (laat deze zelf weleens expres vallen om te kijken hoe ze reageren). En zoals hierboven al is gezegd, de mensen die de keuze maken hebben al vrij snel door of er wel of niet een 'klik' is, en mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn prikt iedereen zo doorheen. Iets meenemen heeft eigenlijk geen invloed, heeft dat het wel dan is het waarschijnlijk een negatieve.

Als het over films gaat, zeg dan niet dat Pulp Fiction je favoriete film is, dat zegt namelijk 75%. Ga dan over andere films praten die je leuk vind of over genres die je interesseren. Verder is 'met vrienden chillen, bier drinken' ook vrij triest en cliche, vertel vooral over andere dingen die je doet en bezig houden, dat vinden bewoners veel interessanter en leuker om te horen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:11:19 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_68796423
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Ah ok, sorry

Ik ken wat mensen bij Minerva en die zijn niet alleen allemaal erg tof, zij zijn ook erg positief over Minerva.
Ja, kunst.

"Wij van wc-eend, adviseren wc-eend."
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_68796558
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Florian_ het volgende:
Ja, je leest vaak dat "je een aardigheidje mee moet nemen als je gaat hospiteren". Dit lijkt mij nogal onzin.

Reageren jullie positief of negatief op iemand die iets meeneemt? Ik vind het een beetje inlikkerig overkomen.
Positief. Je kan ook gewoon aangeven dat je niet gelijk op de hospiteeravond op kosten van je huisgenoten wil zuipen, dat dat later wel komt

Denk alleen na wat je meeneemt; sloeberdrank is fout maar te dure drank (dat komt wel inlikkerig over).
pi_68804687
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

Zelf ook gedaan, of nu net bedacht?
Nee, het studentenhuis van een vriend van mij deed dat een keer in de zoveel tijd
pi_68812474
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef ratatat het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk jezelf zijn. Als er stiltes vallen deze zelf opvullen (laat deze zelf weleens expres vallen om te kijken hoe ze reageren). En zoals hierboven al is gezegd, de mensen die de keuze maken hebben al vrij snel door of er wel of niet een 'klik' is, en mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn prikt iedereen zo doorheen. Iets meenemen heeft eigenlijk geen invloed, heeft dat het wel dan is het waarschijnlijk een negatieve.

Als het over films gaat, zeg dan niet dat Pulp Fiction je favoriete film is, dat zegt namelijk 75%. Ga dan over andere films praten die je leuk vind of over genres die je interesseren. Verder is 'met vrienden chillen, bier drinken' ook vrij triest en cliche, vertel vooral over andere dingen die je doet en bezig houden, dat vinden bewoners veel interessanter en leuker om te horen.
Tja nu ga je jezelf wel weer een beetje zitten verkopen.

Als je Pulp Fiction gewoon de beste film vind en je houdt van chillen met vrienden, dan moet je dat gewoon zeggen.
pi_68812497
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Nee, het studentenhuis van een vriend van mij deed dat een keer in de zoveel tijd
Wel geniaal

Maar het is wel een werk, zo'n hele kamer leegmaken elke keer.
pi_68812856
altijd via via aan een kamer gekomen, weet je tenminste wie e huisgenoten zijn.

de laatste keer dat we een hospiteeravond hadden liep een beetje uit de hand.

van 6 tot 8 mensen ontvangen en een duits meisje bleef de hele tijd hangen.
ook keihard mee gezopen en ze wou de kamer echt graag.

voor de gein zei ik: "ja we twijfelen nog tussen jou en een ander, maar je kunt hem krijgen door extra pluspunten"

wou ze wel.

nou, dan moet je je bovenkleren uit doen en vla over je tieten gieten en dat likt hij (een huisvriend) eraf.
ik had het nog niet gezegd of ze trok dus ook echt de spul uit.
maar gezegd dat het een grapje was, vervolgens goot ze vla over de buik van die huisvriend en likte het eraf

nog meer gezopen en de stad ingegaan.

diezelfde nacht heeft ze dus met mijn huisgenoot lopen naaien (ze had de kamer al toegewezen gekregen, dus daar deed ze het niet voor).
die twee bleven sexen alleen wou zij een relatie en hij niet.
ik wist toen nog niks van die escapades en maakte een keer een opmerking over vrouwen, d8 ze dat ik haar ermee bedoelde.
kort erna ging ze weg

ze was btw toch niet zo spontaan en leuk als we gedacht hadden
pi_68813252
het ergste wat we hebben mee gemaakt...

op zoek naar een huisgenoot en behoorlijk wat kandidaten.
en we hadden ze dus allemaal tegelijk laten komen, paar kratten pils en lekker lullen.
degene waar het niet mee klikt voelen dat meestal zelf ook wel aan en gaan dan weg.

een meid ging direct weg omdat ze bij de gootsteen een verweerde/zwart stuk op de kitlaag zag.
vond ze vies (ons huis is oud, maar zeker erg schoon).
op het laatst bleven we met 2 man over.
een gast die echt relaxed overkwam, niet gemaakt en als we hem een beetje uitdaagden dan liet die niet op zijn kop zitten en een gast die zich zo achterlijk voor deed.

begon al toen we hem een biertje aanboden. hij dronk dus niet. prima, ieder zijn keuze. maar ga dan niet zeiken dat je alcohol drinken dom vind en zo slecht voor je is, dat je ook gezellig kon zijn zonder alcohol (dat was die dus niet).

en toen begon die dus heel zielig te doen dat hij al 16 hospiteeravonden had gehad en steeds afgewezen werd. en hij sliep noodgedwongen in een tentje en het was zo koud (afgelopen winter).
dat hij lelijk was en daarom niet gekozen werd, bla bla bla.

zegt die ander dat die niet zo dom moest zeiken en je zo helemaal geen kamer krijgt.
stille hints dat die moest opbokken begreep die ook niet.
toen hebben we hem er maar uitgezet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:36:17 #101
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_68814080
Dit topic moet ik volgen voor over een paar weken, maar het meeste lijkt mij wel gewoon common sense.
Cool story, Hansel.
pi_68814396
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef hverburg84 het volgende:
het ergste wat we hebben mee gemaakt...

op zoek naar een huisgenoot en behoorlijk wat kandidaten.
en we hadden ze dus allemaal tegelijk laten komen, paar kratten pils en lekker lullen.
degene waar het niet mee klikt voelen dat meestal zelf ook wel aan en gaan dan weg.

een meid ging direct weg omdat ze bij de gootsteen een verweerde/zwart stuk op de kitlaag zag.
vond ze vies (ons huis is oud, maar zeker erg schoon).
op het laatst bleven we met 2 man over.
een gast die echt relaxed overkwam, niet gemaakt en als we hem een beetje uitdaagden dan liet die niet op zijn kop zitten en een gast die zich zo achterlijk voor deed.

begon al toen we hem een biertje aanboden. hij dronk dus niet. prima, ieder zijn keuze. maar ga dan niet zeiken dat je alcohol drinken dom vind en zo slecht voor je is, dat je ook gezellig kon zijn zonder alcohol (dat was die dus niet).

en toen begon die dus heel zielig te doen dat hij al 16 hospiteeravonden had gehad en steeds afgewezen werd. en hij sliep noodgedwongen in een tentje en het was zo koud (afgelopen winter).
dat hij lelijk was en daarom niet gekozen werd, bla bla bla.

zegt die ander dat die niet zo dom moest zeiken en je zo helemaal geen kamer krijgt.
stille hints dat die moest opbokken begreep die ook niet.
toen hebben we hem er maar uitgezet
Behoorlijk wat kandidaten en deze gast bleef nog als een na laatste over?
Wat waren die andere dan wel niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')